Opinie o Blue Bay

Kategoria lokalna: 4

4.9/6
(575 opinii)
Atrakcje dla dzieci
5.2
Obsługa hotelowa
5.4
Plaża
4.9
Pokój
4.4
Położenie i okolica
5.0
Rezydent
5.1
Sport i rozrywka
4.9
Wyżywienie
5.2

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    6

    Nie dla mnie

    Justyna, Lublin 18.07.2024 | Termin pobytu: lipiec 2024

    Pokoje fatalne i łazienki też już swoje lata mają za sobą, do generalnego remontu, szczególnie w budynku głównym, w którym dostaliśmy pokój. Może w tych mniejszych budynkach były ładniejsze (nie wiem). Zapłaciliśmy za superior junior ale raczej nie był to tej klasy pokój, chcieliśmy zamienić pokój nawet za dopłatą, ale co dzień słyszeliśmy że nie ma takiej możliwości. Mieliśmy informację z biura, że jest blisko lotnisko i może być słychać samoloty ( stwierdziliśmy że raczej nie będzie nam to przeszkadzać) ale samoloty dosłownie nad naszym balkonem przelatywały a to już nie jest " może być słychać"... w dodatku bardzo często. Dużo nie domytych szklanek w restauracji i barach, w dodatku wszystko podają w kubkach plastikowych często nie domytych . Bardzo dużo ludzi, tłoczno, muzyka od rana do nocy. Jak ktoś chcę się bawić cały dzień to proszę bardzo, ale jak ktoś chce odpocząć to nie w Blue Bay. Jedyne na plus to smaczne posiłki w restauracji i blisko morze. Ciepła czysta woda.

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Nie polecam

    Dawid 11.07.2025 | Termin pobytu: czerwiec 2025

    Szybki dojazd do lotniska oraz miła obsługa hotelu to jedyne cechy pozytywne Blue Bay. Z rezydentem mieliśmy jedno spotkanie organizacyjne ale oni jest przeznaczone głównie dla tych, którzy zainteresowani są atrakcjami Rainbow, więc widzieliśmy się góra dwa razy. Pierwsze nieporozumienie to miejsce spotkania. Rezydent nazwał nam miejsce ale ciężko odnaleźć się następnego dnia w hotelu rano kiedy przyleciało się wieczorem... Przez co część grupy się zgubiła. Położenie hotelu ok (przelatujące samoloty nie przeszkadzają), zaraz przy dużej wypożyczalni samochodów, którą polecam, a bez auta nie ma nawet o czym myśleć poza hotelem. Niestety to tyle. Jedzenie tragedia, słaba jakość i codziennie to samo. Raz trafiliśmy na azjatycki tydzień (sushi i tyle sprawy) ale chyba Grecy nie mają o tej kuchni zielonego pojęcia. Dnia ostatniego się strulismy i do teraz nas jeszcze "skręca". Pokój bez szału. Klima sterowana centralnie i zablokowana na 27 stopni. Co więcej, chyba dawno jej nikt nie czyścił! Brodzik w łazience był taki płytki, że po jakimś czasie woda wylewała się do pokoju. Baseny czyszczone bardzo niestarannie, już nie mówiąc o tym, że mimo zakazu rezerwacji leżaków, hotel ma to po prostu gdzieś. W budynku gdzie mieliśmy pokój uraczyła nas też winda, która się niedługo rozleci... Na każdym piętrze jak i wewnątrz winy widnieją różne i sprzeczne informacje o tym ile osób może do niej wejść maksymalnie. Zastanawiam się, jak wygląda 3* gwiazdkowy hotel skoro ten ma niby cztery... Nie polecam.

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    9

    Zdecydowanie odradzam pokoje rodzinne annex

    Tomasz, Łódź 15.09.2022

    Pokój rodzinny annex, za który trzeba sporo dopłacić w porównaniu do zwykłego pokoju, to jakaś kpina. Jest on opisywany przez Rainbow jako pokój z 2 sypialniami. Na miejscu okazało się, że składa się on z 2 pomieszczeń, ale 1 z nich ciężko nazwać sypialnią. Jest to przejściowa nora bez okien, o powierzchni max 8m2, do której wstawiono 2 łózka polowe. Nie ma w tym pomieszczeniu klimatyzacji, za to jest lodówka dodatkowo podgrzewająca powietrze, przez co w nocy przy zamkniętych drzwiach do drugiego pomieszczenia było w nim około 34 stopnie Celsjusza (chyba nie muszę pisać, że w takich warunkach nie da się spać). Wyposażenie pokoju też woła o pomstę to nieba, meble stare, poobijane, obdrapane, można się o nie naprawdę skaleczyć. Ściany w pokojach i łazience popękane - czy to są warunki na 4,5*? Poza tym pokoje tego typu znajdują się w Hotelu Labranda Blue Bay Garden (oczywiście Rainbow będzie twierdził, że jest to ten sam hotel co Resort, ale nawet pracownicy hotelu potwierdzali nam, że pokoje w tej części mają dużo niższy standard), co z kolei powoduje, że do morza jest ok 350-400 metrów (przejście m.in. ok. 100m drogą publiczną), a nie tak jak to pisze w ofercie Rainbow, że 'hotel jest bezpośrednio przy plaży'. W Hotelu Garden serwowane są tylko śniadania (gorsze niż w głównym budynku), obiadów/kolacji nie ma (a w ofercie Rainbow pisze, że tutaj również jest 'główna restauracja', więc powinny być). Bar przy basenie w tej części jest (z alkoholi serwuje tylko piwo/wino), ale zamykany jest o godz. 17 i później napoje można dostać tylko w głównym budynku (250-300m do przejścia - mega wygoda z małym dzieckiem...). Różnorodność jedzenia jest ok, ale jak na 4,5* hotel (podobno), to czystość na stołach i generalnie w restauracji to jakaś porażka. Stoły są notorycznie niedoczyszczane i średnio 1 na 5 talerzy w restauracji jest niedomyty (to samo sztućce). Z plusów na pewno lokalizacja, blisko do lotniska (lądujące samoloty nam akurat nie przeszkadzały) i stolicy, plaża kamienista jak to na północnej części Rodos, animacje ok. Także pewnie jeżeli ktoś będzie w 'normalnej' części hotelu Resort, powinien być zadowolony, natomiast części Garden w ogóle nie powinno być w ofercie. Nadaje się ona do generalnego remontu.

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    Rainbow kłamie. Hotel ma 3 gwiazdki i to naciągane...

    Sabina, Mirków 08.09.2019

    Opłata klimatyczna weryfikuje ilość gwiazdek przyznanych dla tego hotelu. Zakwaterowanie w dodatkowym obiekcie, kupionym przez sieć Labranda za frytki i dużą kolę woła o pomstę do nieba. Opcja "Garden" to nie ogród, tylko oddalona od hotelu głównego, zaniedbana parcela z niebezpiecznym przejściem przez ruchliwą ulicę. Samoloty są nie do zniesienia w dzień i w nocy, jest głośno jak na wojnie. Nie polecam na wypoczynek. Za co dwa plus? Za Aquapark - jest naprawdę fajny.

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Nie polecam

    Ada, Wrocław 12.09.2023 | Termin pobytu: sierpień 2023

    Przedstawiając ofertę pracownik biura nie wspomniał, że Hotel Lambranda Blue Bay Resort dzieli się na dwa budynki, jeden nad samym morzem a drugi w drugiej linii brzegowej, podobno różnią się od siebie standardem. Pokoje od strony morza są przyzwoite, ale hałas jest ogromny. Od godziny 10:00 do 23:00 z przerwami z wielkich głośników słychać codziennie te same melodie (aż do znudzenia) w moim przypadku było to 12 dób. Wylot z lotniska we Wrocławiu jest o godzinie 02:30 czyli od przylotu do 15:00 , kiedy pokoje są dostępne koczuje się na brudnych kanapach w holu hotelu lub na leżakach plażowych. Jest opcja dokupienia przyspieszenia i opóźnienia doby, ale tylko w sytuacji kiedy hotel ma wolne pokoje , co w sezonie się pewnie nie zdarza (nam odmówiono). Hotel znajduje się bardzo, ale to bardzo blisko lotniska, tak blisko lotniska, że widać podwozie lądującego samolotu z leżaka plażowego. Hotel ma też przeogromną stołówkę, w której serwowane są przyzwoite potrawy, niestety przez wielkość restauracji hałas jest ogromny i od rana można czuć się zmęczonym. Jeśli ktoś z Państwa poszukuje ciszy i spokoju na wakacje w tym hotelu go nie znajdzie.

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    64

    Jest dużo ale

    Wyjazd rodzinny 12.08.2018

    Jeśli macie ochotę na atrakcje ze strony hotelu oraz operatora to uważajcie. Ja zostałem zakwaterowany z dziećmi w części Garden, owszem w umowie była krótka onformacja o możliwości zakwaterowania po drugiej stronie ulicy ale nikt nie wspominał o niskim standardzie w tamtej części!!! Tam były 2-3 gwiazdki max: inne pokoje, kuchnia/posiłki to 25% tego co w ośrodku głównym, sprzatanie to tylko poprawiana pościel, w barze np trzy rodzaje lodów dla dzieci, a w przy udynku głównym kilkanaście rodzajów itd. gyros, pizza, dania przygotowywane przez kucharzy tylko w budynkach głównych, w części Garden nawet nie było animacji ani dla dorosłych ani dla dzieci). Owszem po dojściu do części głównej wszystko było tylko, że dla nas z małymi dziećmi to była wyprawa - pakowanie, niesienie dzieci, ubrania, toaleta tylko publiczna (do tej w mieszkaniu za daleko) i ciągłe rozczarowanie tym co oglądaliśmy w biurze zamawiając wyjaz, co dostaliśmy i jak inni cieszyli się wakacjami. Powtarzam, gdyby nas uprzedzono to by była nasza decyzja o wyborze, a tak poczujcie się jak my, autobus wysadził nas w pięknym hotelu, a wysłano nas do bardzo niskiego poziomu. Opinia innych klientów była podobna i wszyscy mówili o jednym - szok. Dodam jeszcze jedno, to był mój trzeci wyjazd do Grecji, a drugi na Rodos - mam porównanie jak powinien wyglądać hotel sprzedany przez operatora.

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Fatalna część wyspy, hotel max 3 *

    Daria, Bielsko-Biała 12.06.2023 | Termin pobytu: czerwiec 2023

    Rozczarowanie. Pokoje brudne. Obsługa nie nadążała ze sprzątaniem bałaganu. Dystrybutory z napojami brudne, wokół nich osy. W grillu zgaszone pety. Sprzątanie pokoju pobieżne. Brudna podłoga na korytarzu, obsługa nie nadążała zmywać rozlanych napojów. Fatalna część wyspy, brud. Blisko lotniska. Samoloty przeszkadzające w nocy. Jeżeli ktoś liczy na piękne greckie widoki to nie w tej części wyspy.

    1.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    7

    mocno srednio

    PATYRYK, WARSZAWA 01.10.2024 | Termin pobytu: wrzesień 2024

    plusy: obsługa, plaża minusy: jedzenie (w zyciu nie spotkalem sie na wakacjach z tak miernym jedzeniem), lokalizacja ( totalne odludzie, w poblizu sklep i tawerna), samoloty latajace na oko ok. 50-70m nad glowa ( co 5 min przerwa w rozmowie, bo nic nie slychac), bary w hotelu (czysta magia, whisky, gin, wodka, tequila i rum maja ten sam smak. napoje bezalkoholowe tej samej jakosci, sam cukier i jakis barwnik) nigdy nie bylem specjalnie wymagajacym klientem, ale w gorszym hotelu chyba nie bylem. lepiej wspominam 3 gwiazdki w bulgarii w czasow studenckich. wyspe samą w sobie polecam jak najbardziej, lecz jednak jak nie chcecie mieć rewolucji żołądkowych, jak w egipcie, zalecam omijac hotel szerokim łukiem

    1.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    To był błąd, ale biura

    URSZULA, WARSZAWA 07.06.2022

    To był ładny hotel, z ładnymi pokojami z widokiem na morze, dobre jedzenie. Ale to było nieporozumienie. Pierwszy raz, na miejscu, spotkałam się z określeniem hotel rodzinny. Dla kogoś kto nie jedzie z dziećmi i chce odpocząć to koszmar. Dziesiątki dzieci, od miesiąca do pięciu - sześciu lat, które krzyczą, rozrabiają w jadalni, a przede wszystkim są dla nich przygotowane tzw. animacje. Rodzice napewno są zachwyceni, ale sprowadza się to do tego, że przed hotelem, pod oknami wyje muzyka, od 12 do 14, no i od 18-23. Koszmar. Koszmar, koszmar. Można tylko uciekać z hotelu, zmykać okna, balkon. Biuro powinno o tym uprzedzać. Właściwie powinnam oczekiwać zwrotu pieniędzy. A i jeszcze jedna " atrakcja" hotel znajduje się na linii schodzenia samolotów, na lotnisko, tak ok.50 samolotów dziennie. Życzę udanego urlopu. Kilkakrotnie wyjeżdżałam z Rainbow i wszystkie wyjazdy były bardzo udane. Dlatego informujcie , o takich "atrakcjach".

    1.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    7

    niegatywna opinia biura Rainbow

    ewa z rodzina 23.07.2019

    ogólna ocena jest bardzo niska. nie polecam biura Rainbow- ostatnia nasza wycieczka z tym biurem. mielismy wykupione miejsca w samolocie- na powrotna strone zajął je ktos inny a my dostalismy na samym koncu ostatnie. ogolnie za wycieczke dla 2 os dorosłych z dziecmi 3 i 5 l zaplacilismy 10600 z wykupionymi miejscami w samolocie. po napisaniu do raindow reklamacji na stanmdardy panujace w hotelu odpowiedz ze to były standardy lokalne a co do odpowiedzi na temat miejsc w samolocie to że ,, rainbow należycie przekazał nasze rezerwacje, dopełniając przy tym należycie swoich zobowiązań. a pobrana oplata zostanie nam zwrocona'' cała rekompensata za uchybienia ze strony rainbow zostala naliczona na 350zł. smieszna kwota jaka biuro zaproponowało, po co wykupowac miejsca skoro i tak ich nie ma a pozniej takie odpowiedzi. Nie Polecam Rainbow!!!

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem