Kategoria lokalna: 4
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
1.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel wygląda całkiem inaczej niż na zdjęciach brudno, śmierdzi i jedzenie na niskim poziomie, codziennie praktycznie to samo. Okolica też nie zachwycała. Druga strona wyspy zdecydowanie ładniejsza.
1.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Byliśmy w 3 osoby (2 dorosłych i dziecko 9 miesięcy), sam pobyt i miejsce zgodnie z opisem, jesteśmy z tego akurat bardzo zadowoleni. (może częste nawet do 24 w nocy przelatujące samoloty przeszkadzały trochę naszemu dziecku w spaniu i drzemkach, ale poza nimi tez były "atrakcja"). Bardzo duże zastrzeżenia mam do biura - generalnie pod tym względem jednak z gorszych wycieczek na jakich byłem!! 1. Rezydenta ciężko ocenić bo prócz spotkania i przedstawienia wycieczek fakultatywnych nie wiele miałem z nim do czynienia (a jak był potrzebny to nie dało sie do niego dodzwonić ciągle poczta, a nawet łaskawie nie oddzwonił -> dla mnie wielki minus nr 1). Punkt 2. wyjazd powrotny był zorganizowany na 8.00 (w związku z problemami przy wymeldowaniu) byliśmy na punkcie zbiórki 7.58 a autokaru już nie było (nikt nie liczył, nie sprawdzał ile osób ma być zabranych - a był dedykowany bus do naszego hotelu) - i z małym dzieckiem i wózkiem na własny koszt musieliśmy zabrać taxi na lotnisko a Pani z Rainbow powiedział ze zadzwoni do przełożonego ws odzyskania pieniądz za taxi - w efekcie Pani jak obiecała tak NIE przyszła, olała sprawę i jak ją zalazłem na lotnisku okazało się że przełożony powiedział że nie oddadzą pieniędzy i że mieliśmy być wcześniej na zbiórce.........(brawo dla tego "geniusza"!!) wg mnie KARY GODNE zachowanie - nigdy nie miałem problemów takich w innych biurach)
1.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Okolica naprawdę piękna , co do hotelu mam bardzo dużo zastrzeżeń , brudno , jedzenie słabe , sztućce i zastawa brudna , grzyb w basenie i łazienkach , bardzo słabej jakości alkohol. Dużo by wymieniać posiadam dokumentacje w pistacji zdjęć będę napewno reklamował ten hotel za który naprawdę zapłaciłem dużo. Odradzam.
1.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Pobyt rodzina 2+2, 7 dni. Dostaliśmy dwa pokoje w oddzielnym budynkiem ok 300 metrów od budynku głównego, w jednej z łazienek grzyb nad kabina prysznicowa plus smród z kanalizy. Pobyt all inclusiv, obsługa pracująca w barach za karę, napoje serwowane w plastykowych kubkach, chyba tylko płukanych, obrzydliwe. Napoje bardzo kiepskie, słodzone syropy , drinki „ lepsze” typu pinacolada 8 euro, wódka z sokiem czy coś w tym stylu w cenie all 😉. Hotel 4 gwiazdki, przy rezerwacji było powiedziane że nasz pokój będzie w oddzielnym budynku i jest oceniany przez biuro na 3 gwiazdki. W porządku. Ale nie było mowy o 3 gwiazdkach w restauracji. A nie dala bym nawet 2 gwiazdek. Straszne parówki takie czerwone, płatki do mleka jakieś wyblakle, pancejki bez smaku, mleko dziwne jak by mieszane z wodą. Brak świeżych owoców w ciągu dnia , zdarzył się arbuz może ze dwa razy do obiadu czy kolacji, w ogóle na śniadania nie było co jeść, oliwki jakiś dramat, Grecja i niesmaczne oliwki nie wiem czy stare przekładane z pojemnika do pojemnika? Paluszki rybne szare w środku, w ogóle nie były rybopodobne! Nie wiem co to było, naprawdę. Bar przy basenie pizza nie szczególna i gyrosiki bez warzyw tylko tzatziki, niezbyt apetyczne, ogólnie bardzo śmierdziało z za tego baru. Nasze dzieci nie jadły nic poza chlebem tostowym i bananami! My wybieraliśmy „coś „ z głodu na śniadanie , po 16 auto i w miasto na pyszne gyrosy lub inne smakołyki. Kawa do śniadania tragiczna! W restauracji płatnej za 6 euro równie tragiczna, najgorzej. Brak klimatyzacji w restauracji ! Basen przy budynku głównym przepełniony głośna muzyka, nie dla nas. Może ktoś lubi, wiadomo. Baseny przy budynkach bocznych poprostu brudne , tragedia, woda mętna..Leżaki tak samo brudne, klejące wręcz. No i na deser te samoloty. … ja wieczorami kiedy dzieci już spały miałam wrażenie że będzie lądował na naszym budynku, strasznie głośno, nieprzyjemny niepokój poprostu. Morze ..ciepłe, mimo że plaża kamienista i leżaki mało kiedy wolne to na plus 😅piękny niebieski kolor ☺️ Jedyne co można pochwalić w tym miejscu to serwis sprzątający codziennie, bardzo pracowita miła starsza Pani, która uwijała się w pocie czoła i codziennie wymieniała ręczniki i sprzątała. Otoczenie w okół hotelu śmietnik jakieś stare materace w budynku w stanie surowym… Aquapark może komuś się podobał, dla mnie za dużo ludzi i te zjeżdżalnie blisko jedna obok drugiej plus kolejki na schodach… Nie polecam.
1.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Nasz pobyt zaczął się od tego, że zakwaterowano nas do części hotelu Labranda Blue Bay Garden, ktory ma skromne 3* a nie w Labranda Blue Bay Resort (4, 5*)za który zapłaciliśmy. Pani Magda rezydent z RB niezbyt pomocna w tej kwestii, nie widziała dużego w tym problemu, że kwaterują nas do części hotelu o dużo niższym standardzie. Kontakt z Panią rezydent dość utrudniony, łaskawie odpisuje po dwóch dniach. Hotel obkegegany przez ogromną ilość gości przez co nie ma szans na spokojny odpoczynek a nie wspomnę o znalezieniu wolnego leżaka przy basenach. Leżaki są rezerwowane ręcznikami już od wschodu słońca. Mało tego znajomym, którzy korzystali z lerzaków, ktos pod ich chwilową nieobecność wyrzucił ich rzeczy do kosza!!! Jesli chodzi o jedzenie, to jeden wielki żart.. Kolejki do restauracji, usadzanie gości, nie było szans wejść bez czekania. Jedzenie średnie, mało mięsa, dużo tzw przystawek. Dla dziecka nie ma nic poza frytkami. Gdyby nie pizza , która jest podawana jako przekąska w godzinach 12-17 , to dziecko byłoby wciąż głodne. Wykupilismy opcje All Inclusive ale żeby napić się do posiłku kawy czy herbaty trzeba było się prosić, nie ma opcji zrobienia sobie picia, wszystko podają i zdziwieni jak się prosi o drugą herbatę czy kawę a nie wspomnę o winie czy piwie. To jest nasza któraś z koleji Rainbow i za razem najgorsza i
1.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Nie polecamy, moloch, wszystko głównie dla dzieci. Płacąc za superior ,podróżujący z nami znajomi dostali bungalow, gdzie spotykali wszędobylskie kalaruchy. Po awanturach , 4dniowych , dostali wreszcie pokój w hotelu. Dwa razy wyproszono nas z kolacji włoskiej. Brak komunikacji między miejscem gdzie się zgłasza dzień kolacji , a osobami , ją przygotowującymi. Nigdy więcej.
1.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Bardzo dobre opinie o hotelu przekonały mnie do wybrania go na tygodniowy urlop. Niestety jestem zawiedziony. Plusy i minusy opisze poniżej ale na jedną, podstawową rzecz chce zwrocic uwage. Hotel to bardzo duzy kompleks z kilkoma budynkami i... bardzo roznymi standardami pokoi. Nikt nie daje gwarancji - a juz na pewno nie Rainbow- że wybierajac SUPERIOR trafi sie do pokoju w budynku glownym lub namorskich bungalowow o standardzie 4-5* czy może 2* standard po drugiej stronie ulicy...
1.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Zakwaterowano nas w pokoju nr 5004. Śmiedziało stęchlizną, na ścianach i w łazience grzyb. Pomieszczenia kiedyś należały do pralni. Pokój poniżej parteru, ściekająca z góry woda od klimatyzacji działających na piętrach. Smród na zewnątrz. Pokój udało nam się zmienić po 3 dniach. W tego typu pokojach kwaterują tylko polaków. Ogłuszający hałas lądujących i startujących samolotów. Tłumy ludzi , na basenie , plaży na stołówce. Jedzenie bez rewelacji. Nie wiem skąd te super opinie.
1.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel wymaga remontu. W pokojach odpadająca farba, zniszczone meble. Łazienka mała, sanitariaty zużyte, pleśń. Restauracja totalny luz obsługi, śmiechy, krzyki, komplety brak szacunku dla gości. Jedzenie codziennie takie samo, nie przyprawione, prawie nic z greckiej kuchni. Klimatyzacja włączana na full oraz pootwierane wszystkie drzwi i okna - piekarnik. Zdecydowanie nie dla wypoczynku dla dorosłych. Rezydent wprowadza w błąd, lepiej gdyby powiedział, że nie wie.
1.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Nie polecam nikomu wyjazdu do hotelu Labranda Blue Bay. Aquapark to jakaś kpina, lepsze zjeżdżalnie są na basenach w Polsce. Wszystko obskurne i odrapane. Statek dla dzieci się rozsypywał, wystawały gwoździe ( nikt z tym nic nie robił). Hotel na maksymalnie 3 gwiazdki. Pokoje zaniedbane, na korytarzach brud ( zbyt duży przemiał gości i zbyt mała obsługa). Najgorsze jedzenie, z takim badziewiem to się nigdzie nie spotkałem. Króluje kurczak i jajka. Brak ryb, o owocach morza to tylko pomarzyć. Monotonia każdego dnia, kawa na śniadanie nie do wypicia. Kolejka po drinki, wszystko rozcieńczone lodem i gazowanymi napojami. W ofercie płatne drinki, po zamówieniu okazuje sie że można zrobić coś dobrego. Walka o leżaki od 7 rano mimo że basen otwierają od 10, leżaki stare już do wymiany. Ich ilość ograniczona, dostępne reczniki hotelowe do wypożyczenia na basen. Nam udało sie zdobyć w trzecim dniu ( dwie pierwsze próby bez sukcesu). Jak już dostaliśmy ręczniki to były brudne. Najgorsza organizacja z przylotem i odlotem - trzeba 7 godzin czekać na pokój po całonocnym locie. Czy biuro podróży nie ma na to pomysłu, za co bierzecie pieniądze?