Kategoria lokalna: 4
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
0.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Ten hotel nie powinien mieć dwóch gwiazdek, tragedia, stolarka okienna taką że po zamknieciu okna mozna palec włożyć, co 10 minut przelatujący samolot nisko nad ziemią
0.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Po przylocie zakwaterowano nas w pokojach oddalonych od plaży 400m na śniadanie schodziliśmy do naszego budynku na parter. Pokoje jak na *** łóżko regularnie się załamywało ( brak szczebelków ) ale trochę własnej inicjatywy i było OK. Na obiad i kolację musieliśmy chodzić do głównego budynku ( 400m i z powrotem ) . Na miejscu w barku przy basenie było tylko piwo. Jeżeli mieliśmy ochotę na coś mocniejszego to tylko 400m i już można było się coś napić . Oczywiście jak nie zapomniało się zabrać żetonów na kubek do napoju. Jak nad morze to też 400m i już można było poszukać wolnego leżaka i się położyć i wtedy do wszystkich barków było blisko. Natomiast jak się czegoś zapomniało np. kremu to znowu 400m. i już można było się opalać (jak po tych wszystkich spacerach zostało trochę czasu ). Wyżywienie naprawdę super. Na kolację staje się w kolejkę i czeka na przydział stolika przez obsługę , a później można już jeść i pić (jak nie zapomną podać ) ile się chce. Biorąc pod uwagę to że mieliśmy wykupione pokoje w głównym budynku , a dostaliśmy na peryferiach tego obiektu i byłem z osobą której poruszanie się jest trochę utrudnione i te 400m w jedną stronę wykluczało ją z pełnego korzystania z wszystkich zalet tego hotelu , czyli za co innego płacisz co innego dostajesz. pogoda jak zwykle była OK . I te żetony które trzeba było mieć żeby się napić mimo że na obiekcie poruszało się w stroju kąpielowym i nie było gdzie je chować.
0.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel stary, zapuszczony. Gwiazdki byly tylko w jego swietnosci a teraz nawet na trzy nie zasluguje.straszny halas przelatujacych samolotow tuz nad budynkiem hotelu. Plaza zaniedbala. zanieczyszczona i kamienista. Lezaki i parasole na niej bardzo wyeksploatowane i zniszczone.Figlo klub to rozwalajacy sie budynek sluzacy jako skladzik rupieci. Jedzenie monotonne i codziennie to samo. Brak wyboru 3-4 oferty dan.
0.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Właśnie wróciliśmy z pobytu w tym hotelu, który jak zapewniała oferta z biura miał mieć 4.5 *. Zakupiliśmy pokój rodzinny superior po remoncie- w niemałej cenie last minut - która pokrywała się z ceną regularną - ale to nie w tym problem . Po zakwaterowaniu w pokoju okazało się ,że sterownik do karty po prostu odpadł ze ściany - musieliśmy go prowizorycznie naprawić, aby włączyć światło , po wejściu okazało się, że jest grzyb i glon na kamieniach i tarasie. Z klimatyzacji - która pewnie nie była wymieniana od kilkudziesięciu lat - na to wskazywał wygląd klimatyzatora i data jego produkcji wydobywał się nieziemsko stęchły ( jak zgnilizna) zapach - po kilku godzinach było czuć już tylko grzyb i wilgoć. Łazienka z wanną - w bardzo starych kafelkach odpadających i zastąpionych innymi w tych miejscach - podzielona ścianką ze szkła mającą chronić przed zalaniem - tyle tylko , ze szkło było zamontowane po przeciwnej stronie do prysznica. :( Odpadały kafle - brakowało fug. Najgorszy jednak był ten okropny stęchły zapach i smród. ( mój syn jest alergikiem po nocy w pokoju zaczął kaszleć . ) po zgłoszeniu od razu obsłudze nie przejęto się za bardzo problemem twierdząca , ze mamy to za co płaciliśmy. nikt nawet nie chciał podejść zobaczyć o co nam konkretnie chodzi. Sprawę zgłosiłam w tym samym dniu jeszcze rezydentce biura, która po otrzymaniu zdjęć zareagowała natychmiast, jednak obsługa hotelu dalej twierdziła , że nie maja pokoi po i przed remontem. W drugim dniu pobytu , po postawieniu sprawy "na ostro" zaproponowano nam zmianę na inny pokój w tym standardzie - i jak się okazało - BYŁ PO REMONCIE - jednak z widokiem i balkonem wychodzącym wprost na wentylatory kuchenne - nie byliśmy w stanie tego zaakceptować i zażądaliśmy zmiany hotelu. Wówczas biuro zareagowało dość adekwatnie do naszych oczekiwań jednak Hotel twierdził , że to biuro wypisuje w swoich ofertach nieprawdę. . Niemniej jednak sami zaproponowaliśmy przeniesienie nas do innych pokoi , które wcześniej po prostu sami obejrzeliśmy - za dopłatą się nam to udało po 2 dniach dyskusji i problemów. Jak się okazało nie byliśmy w tym odosobnieni. Biura nie zrekompensowało nam dopłaty - lecz zaproponowało w zamian wycieczkę fakultatywną - albo nic. ( co do biura - wypowiem się na innych stronach ) jednak Hotel - nie spełniał nawet oferty na poziomie 3 *. Nie chcą psuć sobie wakacji - wyjeżdżaliśmy z hotelu codziennie na wycieczki po całej wyspie - i ta nas nie rozczarowała - jadaliśmy niestety tez "na mieście" - więc każdy musi sobie zadać pytanie czy 4.5 * może być aż tak fatalne ,ze nawet dzieci miały problem ze znalezieniem się w tej sytuacji ? NAPRAWDĘ HOTEL TO WEDŁUG NAS 2.5* - tyle by miał gdyby nie ten Grzyb i stęchlizna w pokoju który otrzymaliśmy jako pierwszy - a tak to nawet nie wiem ile powinnam "zaproponować " . Obsługa miła, ze sprzątaniem było różnie . Napoje wydawane w plastiku za żetony, które otrzymaliśmy każdy z nas w ilości 1 szt. Ręczniki plażowe wymieniane co dwa dni - na podstawie karteczki , na której zapisywali daty. Ręczniki łazienkowe - nie wiem jak by to było - gdyby nie codzienna "porcja " Euro - i otrzymywaliśmy świeże w ilości 2 szt duże 2 małe - na rodzinę 4 osobową. Lody i popcorn w ofercie All - inclusive - płatne . jestem rozczarowana poziomem hotelu :( ( niestety biura Rainbow - też ) .
0.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel Labranda Blue bay to hotel 4,5* cześć annexs na pewno nie zasługuje na tyle. Pokój w którym byliśmy był poniżej standardu nie spełniał podstawowych norm brak okna wentylacji i klimatyzacji.