Opinie o Costa Lindia

Kategoria lokalna: 5

5.1/6
(273 opinie)
Atrakcje dla dzieci
4.5
Obsługa hotelowa
5.4
Plaża
5.2
Pokój
4.9
Położenie i okolica
5.4
Rezydent
4.9
Sport i rozrywka
4.7
Wyżywienie
5.3

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    10

    Piękne widoki na morze

    Tymoteusz, Łódź 23.10.2023 | Termin pobytu: październik 2023

    Największym minusem hotelu był pokój. ''Boczny widok na morze'' okazał się tylko oknem skierowanym w stronę morza, a żeby je tam zobaczyć należałoby wejść na drabinę na tarasie. Pokoje na tym piętrze nie powinny mieć takiej nazwy - zarówno od rezydentki jak i od hotelu usłyszeliśmy, że to normalne. Dodatkowo obsługa sprzątająca dotykała, przestawiała i układała sobie po swojemu wszystkie rzeczy prywatne w tym rzeczy w walizkach. Raz do prania przez przypadek zabrali kocyk, z którym moja córka nie potrafi zasypiać i oddali go dopiero drugiego dnia - co skutecznie załatwiło nam nie przespaną noc. Do tego bardzo głośno w pokoju, którego drzwi od strony basenu przy głównym ciągu komunikacyjnym sprawiały, że czuliśmy się jak pod namiotem na festiwalu muzycznym. W pierwszych dniach brak animatorów i zabaw dla dzieci, ponieważ nie mieli obsługi - a na to zwracaliśmy uwagę przy rezerwacji. Sytuację ratowało na prawdę bardzo pyszne jedzenie i to główny plus obiektu. Zdecydowanie nie polecałbym jednak rodzinom, które chcą tam odpocząć.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Mimo wszystko polecamy

    IWONA, Nowy Sącz 13.08.2021

    Byliśmy w czerwcu 2021. Hotel położony przy fajnej plaży (polecam buty do wody). Hotel sprzedawany jako lokalne 5* a realny standard 3*. Zresztą tak go ocenia Google. Pokoje z wyposażeniem dalekim od ideału, ale czyste. Hotel prosi się o remont. Mocno zniszczone leżaki na plaży, Zniszczona wanna w łazience, odrapane i poobijane płytki. Po drugiej stronie ulicy znajduje się hotel Costa Lindia Blue i to są rzeczywiste 5*, ale klienci Rainbow są kwaterowani w hotelu Costa Lindia Beach 3*. Ma on tą przewagę nad Blue, że jest bezpośrednio przy plaży. Obsługa hotelu jest bardzo miła i pomocna. Nie było problemu ze zmianą pokoju (awaria klimatyzacji). Jedzenie bardzo dobre. Jeżeli komuś nie przszkadza taki standard to można go plecić, ale na pewno nie są to 5*

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    Fajny hotel dla Niemców

    Ada, Krzeszowice 17.07.2024 | Termin pobytu: czerwiec 2024

    Hotel świeżo wyremontowany, ładne pokoje, fajne baseny. Restauracje jak w standardowym all inclusive - jedzenie trochę monotonne. Hotel ewidentnie nastawiony na turystów z Niemiec. Polacy mieli pokoje w najgorszym skrzydle - nam się trafił pokój z balkonem gdzie obok był wywiew z restauracyjnej kuchni - zapachy nie były przyjemne. Nieprzyjemny zapach z łazienki. Kilkukrotnie prosiliśmy o zmianę pokoju, szczególnie że jestem w ciązy i te zapachy wyjątkowo mi przeszkadzały, ale recepcja zbywała nas mówiąc że jutro nas przeniesie- i tak każdefo dnia. Ogólnie obsługa restauracji i barów bardzo miła.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    21

    Pokój niezgodny z ofertą

    Ewelina, --- 12.06.2024 | Termin pobytu: maj 2024

    Wszystko byłoby w porządku, gdybyśmy otrzymali pokój taki, za jaki zapłaciliśmy, czyli jedyny w ofercie Rainbow - z bocznym widokiem na morze. Obsługa recepcji, mimo zgłoszonego problemu, odsyłała nas codziennie i spławiała tekstem, żeby przyjść następnego dnia, to może nam coś znajdą, ponieważ mają pełne obłożenie. Zaznaczam, że byliśmy w połowie maja przed rozpoczęciem sezonu a hotel ma ponad 200 pokoi oraz wymiana gości następowała codziennie. Rezydent nic nie wskórał w tej sytuacji. Do końca pobytu musieliśmy słuchać hałasów z dwóch restauracji, kuchni, ulicy i wentylacji. Wyżywienie jak najbardziej w porządku, każdy znalazł coś dla siebie. Bardzo dobra pizza przy plaży. Pokoje sprzątane codziennie. Baseny i drinkbary w porządku. Na plaży bardzo komfortowe łóżka i leżaki za darmo. Plaża kamienista przy brzegu, ze stromym zejściem.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    13

    Zdecydowanie nie 5 gwiazdek

    Dawid, 01.11.2021

    Przeniesiono nas do tego hotelu, ponieważ ten który rezerwowaliśmy zamknął się w połowie naszego pobytu (druga połowa października). Tutaj niestety minus dla Rainbow za to, że o tym nie wiedzieli. Hotel zareklamowany jest jako pięciogwiazdkowy, natomiast czas świetności ma już zdecydowanie za sobą. Pokoje są bardzo dobrze wysprzątane i schludne, aczkolwiek widać po nich zużycie. Przyjemną niespodzianką jest to, że w lodówce w pokoju czekają na gości darmowe napoje, a ręczniki kąpielowe dostaje się bez konieczności wpłacenia kaucji. Natomiast ogromnym problemem jest nieprzyjemny zapach wydobywający się z rur (każdego dnia niezależnie od pogody). Dobrze zaopatrzyć się w odświeżacz powietrza ;) Obsługa jest bardzo profesjonalna i pomocna, ale nie angażuje się w kontakt z gośćmi. Jedzenie jest bardzo smaczne i zróżnicowane, z dużą dozą kuchni greckiej. Internet w hotelu działa bardzo dobrze. Hotel jest ogromnym kompleksem (ponad 200 pokoi), z kilkoma basenami, barami i dostępem do publicznej plaży. Co za tym idzie, mimo końca sezonu, wszędzie pełno ludzi, a na plaży brak możliwości znalezienia wolnego leżaka. Jeżeli szukacie spokoju i ciszy, lepiej przejść się na koniec plaży, gdzie jest trochę więcej przestrzeni, nie dudni muzyka i nie słychać sportów wodnych. Plaża jest żwirowo-kamienista (zalecane buty do wody) i niezbyt czysta. Generalnie jeśli chodzi o tę część Rodos, to zdecydowanie lepiej stacjonować w którymś hotelu w Pefkos (ze względu na plażę i miasteczko) niż w Lardos.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    Wakacje rodzinne

    Karolina, Katowice 22.07.2023 | Termin pobytu: lipiec 2023

    Mam mieszane uczucia, hotel reklamowany jako luksusowy, to wprowadzanie klienta w błąd. Poprawny tak, ale do luksusu mu daleko. Szczególnie pokój pozostawiał wiele do życzenia. Polecam wycieczki, fajnie zorganizowane, dużo czasu wolnego, ciekawie opowiadające przewodniczki.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    9

    Zawiedzione nadzieje związane z wypoczynkiem w hotelu Costa Lindia

    DOROTA, BIELSKO-BIAŁA 04.07.2024 | Termin pobytu: czerwiec 2024

    Gdyby w kolejności wymieniać zalety hotelu należy wskazać: wspaniałe jedzenie - smaczne i urozmaicone, bardzo dużą czystość na terenie hotelu - codziennie sprzątane pokoje, ręczniki i pościel wymieniane według potrzeb, bardzo pomocną i miłą obsługę hotelu, pokoje superior z bocznym widokiem na morze są świeżo po remoncie, bardzo ładnie i nowocześnie wyposażone, dotyczy to również balkonów (stolik, krzesła, leżaki oraz suszarka), świetnie działająca klimatyzacja, bardzo ładna plaża, aczkolwiek stosunkowo niewielka i ciasna, w sezonie może być problem z leżakami, zejście do morza jest kamieniste (otoczaki) i bardzo szybko robi się głęboko (ok. 160 -170 cm), potrzebne są buty do wody i odpowiednie zabezpieczenie dla małych dzieci, woda bardzo czysta, na terenie hotelu dużo basenów o różnej głębokości. Minusy: brak komfortowych stref wspólnych na terenie hotelu z uwagi na wszechobecny, szczególnie przy barze na plaży oraz w w barze Utopia zlokalizowanym w budynku głównym, przykry zapach z kanalizacji, część stref wspólnych pozbawionych cienia, bardzo mało zieleni na terenie hotelu, wszędzie wszechobecny beton oddający ciepło w upalne dni. W dzień wyjazdu, aby wziąć prysznic przed opuszczeniem hotelu, trzeba było korzystać z pryszniców zlokalizowanych po drugiej stronie ulicy, gdzie znajduje się hotelowe centrum SPA. Hotel nie zasługuje na pięć gwiazdek, co najwyżej na trzy. Opieka rezydentów pozostawia trochę do życzenia. Na pierwszym spotkaniu głównym tematem były wycieczki z pominięciem przedstawienia topografii hotelu i znajdujących sią w nim udogodnień oraz innych informacji praktycznych. Rezydentka podczas wycieczki w Lindos i Rodos w dniu 20.06.br. przekazała informacje przed wejściem na Akropol w Lindos, podczas gdy inni przewodnicy przekazywali te informacje grupie, będąc w obiekcie. Za to bardzo dobrze spełniła swoje zadanie rezydentka na wyspie SIMI w dniu 24.06.br. Przekazała mnóstwo ciekawych wiadomości . Na zakwaterowanie w dniu 17.06.br trzeba było czekać ok. 8 godzin, a w dniu wyjazdu (1.07. br.) nie było możliwości przedłużenia doby hotelowej - pokój trzeba było opuścić o 12.00, wyjazd dopiero o 20.20; można skorzystać z bagażowni i płatnych dużych skrytek, w których mieści się walizka i bagaż podręczny (trzeba wrzucić 2 EURO za każde otwarcie skrytki).

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    13

    Wypoczynek w Grecji

    Sławomir 27.06.2019

    Nasz pobyt można byłoby zaliczyć do udanych gdybyśmy nie dostali pokoju którego okna wychodziły na ulicę , a pod balkonem znajdowało się zaplecze restauracji hotelowej, gdzie dowożony był towar . Na dodatek obok naszego balkonu znajdował się ogromny wyciąg wentylacyjny z kuchni którego przez cały dzień i prawie całą noc unosił się "zapach" smażonych dań. Praktycznie nie było możliwości przewietrzenia pokoju o żadnej porze .

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    Renata i Darek z rodziną 22 lipiec 2024

    Renata Brzesko 15.08.2024 | Termin pobytu: lipiec 2024

    Hotel sam w sobie świetny..super lokalizacja ..w pobliżu hotelu mnóstwo tawern restauracji i sklepów ..wiele wypozyczalni samochodów ..jedzenie pyszne ale często powtarzające się potrawy szczególnie śniadania...na stołówce bardzo miła obsługa , pokój w miarę czysty codziennie sprzątany niestety lodówka z chłodnymi napojami zapełniona tylko na powitanie...zepsuta klimatyzacja ktora powinna być często sprawdzana w sezonie Animacje słabe ..w zasadzie mało krótko , brak strefy rozrywkowej dla gości typu dyskoteka itp..Bardzo miła i pomocna animatorka dla dzieci Magda oraz pan prowadzący aqua fitness ..Mnóstwo basenów do wyboru , świetny bar przy plaży, 2 restauracje a la carte do wyboru ...to w sumie tyle z plusów .. Minusy do hotelu dotarliśmy przed 9 rano ...kazano nam czekać na pokój i oznajmiono że doba hotelowa zaczyna się o godz 15 ...jak ktoś posmarował przy recepcji to na pokój czekał krócej...Rainbow wystawiając ofertę nie informuje o której godzinie zaczyna się doba hotelowa narażając tym samym klientów na szereg nieudogodnień natomiast Informacja ta widoczna jest dopiero po zakupie wycieczki...w hotelu faworyzowani są niemieccy goście (my czekaliśmy 7 godzin na pokój, Niemcy dostawali pokój od ręki , dla nich wyznacznik doby hotelowej nie istniał , zaproponowano nam przedłużenie doby hotelowej za 45 euro i zostaliśmy oszukani w dniu wylotu rozchorowało się nam dziecko więc musieliśmy pojechać do miasta Rodos (50km) Do lekarza ..po powrocie okazało się że nasz pokój został zamknięty a bardzo nie miła pani menager wręcz krzykiem kazała nam opuścić pokój i mieliśmy na to 10 min z chorym dzieckiem , skandal i oszustwo..że strony rainbow zero pomocy ...pani rezydent codziennie na wycieczkach , pomimo rozmów zero pomocy ..wiele rodzin zostało podobnie potraktowanych ..zatem nie polecam ani biura podróży Rainbow ani tego hotelu ponieważ hotel nastawiony na kasę i Niemców. .uśmiechają się do czasu ... Nie polecam !

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Rodos

    Artur 04.10.2021

    Hotel niby 5 gwiazdkowy ale realnie ma może z 3 gwiazdki.Pokoje powinny być już dawno wyremontowane.Najpierw dostaliśmy z niesprawną klimatyzacją,po naszej interwencji zmienili nam na trochę lepszy.Jedzenie dobre,duży wybór.Restauracje ala carte to śmiech na sali.Znajomi po takiej kolacji poszli jeszcze dojeść do hotelowej restauracji.All inclusive ultra to chyba tylko z nazwy.Więcej i lepsze jedzenie jedliśmy w 3 gwiazdkowym hotelu w Chorwacji.95% gości hotelowych to Niemcy którzy już po 6 rano mkną na plażę aby zarezerwować leżaki na plaży.Ogólnie na plus to plaża przy hotelu,darmowe leżaki,baseny.Całość niestety zasługuje na maksymalnie 3 gwiazdki.Co do rezydentów to po dojeździe do hotelu mają nas gdzieś.Nie odbierają telefonów,mam wrażenie że są tylko do sprzedawania wycieczek na Rodos.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem