Opinie klientów o Costa Lindia

4.9 /6
115 
opinii
Atrakcje dla dzieci
4.1
Obsługa hotelowa
5.2
Plaża
5.0
Pokój
4.5
Położenie i okolica
5.4
Rezydent
4.9
Sport i rozrywka
4.4
Wyżywienie
5.1
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

3.0/6

Sławomir 27.06.2019

Wypoczynek w Grecji

Nasz pobyt można byłoby zaliczyć do udanych gdybyśmy nie dostali pokoju którego okna wychodziły na ulicę , a pod balkonem znajdowało się zaplecze restauracji hotelowej, gdzie dowożony był towar . Na dodatek obok naszego balkonu znajdował się ogromny wyciąg wentylacyjny z kuchni którego przez cały dzień i prawie całą noc unosił się "zapach" smażonych dań. Praktycznie nie było możliwości przewietrzenia pokoju o żadnej porze .

3.0/6

Artur 04.10.2021

Rodos

Hotel niby 5 gwiazdkowy ale realnie ma może z 3 gwiazdki.Pokoje powinny być już dawno wyremontowane.Najpierw dostaliśmy z niesprawną klimatyzacją,po naszej interwencji zmienili nam na trochę lepszy.Jedzenie dobre,duży wybór.Restauracje ala carte to śmiech na sali.Znajomi po takiej kolacji poszli jeszcze dojeść do hotelowej restauracji.All inclusive ultra to chyba tylko z nazwy.Więcej i lepsze jedzenie jedliśmy w 3 gwiazdkowym hotelu w Chorwacji.95% gości hotelowych to Niemcy którzy już po 6 rano mkną na plażę aby zarezerwować leżaki na plaży.Ogólnie na plus to plaża przy hotelu,darmowe leżaki,baseny.Całość niestety zasługuje na maksymalnie 3 gwiazdki.Co do rezydentów to po dojeździe do hotelu mają nas gdzieś.Nie odbierają telefonów,mam wrażenie że są tylko do sprzedawania wycieczek na Rodos.

3.0/6

Iwona, Warszawa 06.09.2021

Nad morzem, bez luksusu

Bardzo miła obsługa oraz duża powierzchnia basenów to atuty hotelu. Posiłki ciekawe, smaczne i różnorodne. Sam budynek jednak wymaga remontu. W hotelu znajdują sie pokoje lepsze i gorsze. Można bardzo różnie trafić. Na szczęście obsługa jest otwarta na poszukiwanie rozwiązań. Wyspa ładna, jeśli wyjedzie się poza strefę hotelową.

3.0/6

KAMILLA MAGDALENA, TORUŃ 30.09.2021

słaby hotel

Max 3 gwiazdki.W pokoju wielkie okno między pokojem a łazienką.Po co??? Nie wiadomo. Zepsuta klimatyzacja została naprawiona w przedostatnim dniu pobytu.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem