Kategoria lokalna: 5
Zastanawiasz się, czy ten hotel to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel sam w sobie świetny..super lokalizacja ..w pobliżu hotelu mnóstwo tawern restauracji i sklepów ..wiele wypozyczalni samochodów ..jedzenie pyszne ale często powtarzające się potrawy szczególnie śniadania...na stołówce bardzo miła obsługa , pokój w miarę czysty codziennie sprzątany niestety lodówka z chłodnymi napojami zapełniona tylko na powitanie...zepsuta klimatyzacja ktora powinna być często sprawdzana w sezonie Animacje słabe ..w zasadzie mało krótko , brak strefy rozrywkowej dla gości typu dyskoteka itp..Bardzo miła i pomocna animatorka dla dzieci Magda oraz pan prowadzący aqua fitness ..Mnóstwo basenów do wyboru , świetny bar przy plaży, 2 restauracje a la carte do wyboru ...to w sumie tyle z plusów .. Minusy do hotelu dotarliśmy przed 9 rano ...kazano nam czekać na pokój i oznajmiono że doba hotelowa zaczyna się o godz 15 ...jak ktoś posmarował przy recepcji to na pokój czekał krócej...Rainbow wystawiając ofertę nie informuje o której godzinie zaczyna się doba hotelowa narażając tym samym klientów na szereg nieudogodnień natomiast Informacja ta widoczna jest dopiero po zakupie wycieczki...w hotelu faworyzowani są niemieccy goście (my czekaliśmy 7 godzin na pokój, Niemcy dostawali pokój od ręki , dla nich wyznacznik doby hotelowej nie istniał , zaproponowano nam przedłużenie doby hotelowej za 45 euro i zostaliśmy oszukani w dniu wylotu rozchorowało się nam dziecko więc musieliśmy pojechać do miasta Rodos (50km) Do lekarza ..po powrocie okazało się że nasz pokój został zamknięty a bardzo nie miła pani menager wręcz krzykiem kazała nam opuścić pokój i mieliśmy na to 10 min z chorym dzieckiem , skandal i oszustwo..że strony rainbow zero pomocy ...pani rezydent codziennie na wycieczkach , pomimo rozmów zero pomocy ..wiele rodzin zostało podobnie potraktowanych ..zatem nie polecam ani biura podróży Rainbow ani tego hotelu ponieważ hotel nastawiony na kasę i Niemców. .uśmiechają się do czasu ... Nie polecam !
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel niby 5 gwiazdkowy ale realnie ma może z 3 gwiazdki.Pokoje powinny być już dawno wyremontowane.Najpierw dostaliśmy z niesprawną klimatyzacją,po naszej interwencji zmienili nam na trochę lepszy.Jedzenie dobre,duży wybór.Restauracje ala carte to śmiech na sali.Znajomi po takiej kolacji poszli jeszcze dojeść do hotelowej restauracji.All inclusive ultra to chyba tylko z nazwy.Więcej i lepsze jedzenie jedliśmy w 3 gwiazdkowym hotelu w Chorwacji.95% gości hotelowych to Niemcy którzy już po 6 rano mkną na plażę aby zarezerwować leżaki na plaży.Ogólnie na plus to plaża przy hotelu,darmowe leżaki,baseny.Całość niestety zasługuje na maksymalnie 3 gwiazdki.Co do rezydentów to po dojeździe do hotelu mają nas gdzieś.Nie odbierają telefonów,mam wrażenie że są tylko do sprzedawania wycieczek na Rodos.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Bardzo miła obsługa oraz duża powierzchnia basenów to atuty hotelu. Posiłki ciekawe, smaczne i różnorodne. Sam budynek jednak wymaga remontu. W hotelu znajdują sie pokoje lepsze i gorsze. Można bardzo różnie trafić. Na szczęście obsługa jest otwarta na poszukiwanie rozwiązań. Wyspa ładna, jeśli wyjedzie się poza strefę hotelową.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Max 3 gwiazdki.W pokoju wielkie okno między pokojem a łazienką.Po co??? Nie wiadomo. Zepsuta klimatyzacja została naprawiona w przedostatnim dniu pobytu.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel zniszczony i zaniedbany przypominający czasy jak PRL. Według Rainbow hotel posiada 5 gwiazdek (których mu niestety brakuje), według nas zasługuje na 3.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Biuro się sprawdza tylko wtedy, kiedy wszystko idzie gładko. W przypadku problemów, zostawiają podróżnych samych sobie w obcym kraju. Mieliśmy problem z powrotem z Rodos, lot nie odbył się planowo, nie było informacji kiedy polecimy, koniec końców lot odbył się po ponad 12 godzinach, spędziliśmy z dzieckiem noc na lotnisku. Ok, opóźnienia lotów się zdarzają i to nie wina biura. Natomiast nie wywiązali się ze swoich obowiązków dotyczących pomocy i opieki. Rezydent nie odbierał telefonów, nie dostaliśmy żadnej informacji co mamy robić, co z naszym lotem itd. Porażka. Doświadczaliśmy dużego stresu, który mógłby być mniejszy gdyby biuro stanęło na wysokości zadania. Sam hotel rewelacyjny, dostaliśmy pokój zgodnie z rezerwacją. Natomiast znajomi dostali dużo gorszy pokój niż mieli dostać, w którym było głośno z powodu urządzenia za ścianą. Ani pracownicy hotelu, ani Rainbow nie zadziałali skutecznie by zmienić im pokój. Te dwie sytuacje mocno pogorszyły nasze odczucia po wyjeździe.
2.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Stary hotel przed remontem z uciążliwym smrodem z kanalizacji w łazience, który przenikał do pokoju. Przeraźliwie zimna woda w ogromnym basenie. Brak jakichkolwiek animacji przez cały siedmiodniowy pobyt . Jedyna rozrywka to codzienna gra w siatkówkę. Dobra organizacja obsługi gastronomicznej i nie złe jedzenie. Absolutnie nie polecam tego hotelu.
2.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Wyjazd majowy Hotel po remoncie ale raczej w z małą ale istotną korektą- w trakcie remontu. Otwarty mimo kompletnego nieprzygotowania personelu, kuchni, obsługi jak i pokoi. Bez klimatu, bez wyposażenia i z totalnym brakiem ogólnie pojętego serwisu Pełna improwizacja i brak wiedzy gdzie co jest i jak działa. skład drinków z karty all "googlowany" w telefonach a barmani szukają gdzie jest lód. Jak chcesz poczuć najgorsze na świecie Mohito bez cukru , bez mięty , i bez limonki (dobrze że rum był) to hotel dla Ciebie. Pokoje nieprzygotowane do 20 od 9 rano, mimo tzw. zakontraktowania pod BP Ale z potencjałem , i jak jest pokój wyremontowany to z urządzeniami i wyposażeniem jeszcze w foliach (ale piloty do tv i do klimatyzacji przepadły. Jedzenie TRAGEDIA łącznie nową obsługą są nowe garnki, piece. Darujcie sobie al carte a jak chcecie ryzykować to tak żeby zdążyć wpaść na stołówkę. Chińska to przygoda sama w sobie. Można zrobić konkurs i poszukać co jest w niej Chińskiego czy orientalnego. Ja znalazłem lampiony na suficie;) Ważne ! mimo krytycznej opinii jestem pewien że w sezonie się rozkręci i będzie dobrze, lepiej i dociągnie.... do słabych 3* z Marmarisu po drugiej stronie.
2.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Przykro mi to pisać, ale mój pobyt był niezgodny z umową. Miałam opłacony (rezerwacja wrzesień 2024!) pokój z widokiem na morze, a postaliśmy w suterenie z widokiem na ścianę. Pani w recepcji z kamienną twarzą powiedziała, że nie ma dla nas innego pokoju (umowę miałam ze sobą i ją pokazałam), a rezydentka przede wszystkim podkreślała, że to nie jej wina. Czuję się oszukana, bo zapewne zapłaciłam większe pieniądze niż powinnam.
1.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Generalnie obiekt ładny z basenami, leżakami, plażą. Jedzenie urozmaicone i smaczne. Obsługa, poza recepcją, miła. Czysto. Ale. Zamiast pokoju superior z bocznym widokiem na morze dostaliśmy pokój 2 osobowy z łóżkiem dostawionym przy lodówce w strefie wejściowej. Pokój w przyziemiu tzw. Gruondfloor. Jedyny widok z okien i tarasu to ponad 5 metrowe mury. I przez cały dzień od 11 do około 21 codziennie buczał tuż za ścianą pokoju agregat pobliskiej restauracji hotelowej. Hals potęgowany przez lokalizację pokoju. Murowana studnia , ktorej mieluśmy pokój, robiła za pudło rdzonansowe. Reklamację na miejscu bezskuteczne, bo nie mają wolnych pokoi, bo mają więcej rezerwacji niż miejsc - czyli stosują overbooking. Ocena negatywna.