Kategoria lokalna: 5
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Bardzo miła obsługa oraz duża powierzchnia basenów to atuty hotelu. Posiłki ciekawe, smaczne i różnorodne. Sam budynek jednak wymaga remontu. W hotelu znajdują sie pokoje lepsze i gorsze. Można bardzo różnie trafić. Na szczęście obsługa jest otwarta na poszukiwanie rozwiązań. Wyspa ładna, jeśli wyjedzie się poza strefę hotelową.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Max 3 gwiazdki.W pokoju wielkie okno między pokojem a łazienką.Po co??? Nie wiadomo. Zepsuta klimatyzacja została naprawiona w przedostatnim dniu pobytu.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel zniszczony i zaniedbany przypominający czasy jak PRL. Według Rainbow hotel posiada 5 gwiazdek (których mu niestety brakuje), według nas zasługuje na 3.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Biuro się sprawdza tylko wtedy, kiedy wszystko idzie gładko. W przypadku problemów, zostawiają podróżnych samych sobie w obcym kraju. Mieliśmy problem z powrotem z Rodos, lot nie odbył się planowo, nie było informacji kiedy polecimy, koniec końców lot odbył się po ponad 12 godzinach, spędziliśmy z dzieckiem noc na lotnisku. Ok, opóźnienia lotów się zdarzają i to nie wina biura. Natomiast nie wywiązali się ze swoich obowiązków dotyczących pomocy i opieki. Rezydent nie odbierał telefonów, nie dostaliśmy żadnej informacji co mamy robić, co z naszym lotem itd. Porażka. Doświadczaliśmy dużego stresu, który mógłby być mniejszy gdyby biuro stanęło na wysokości zadania. Sam hotel rewelacyjny, dostaliśmy pokój zgodnie z rezerwacją. Natomiast znajomi dostali dużo gorszy pokój niż mieli dostać, w którym było głośno z powodu urządzenia za ścianą. Ani pracownicy hotelu, ani Rainbow nie zadziałali skutecznie by zmienić im pokój. Te dwie sytuacje mocno pogorszyły nasze odczucia po wyjeździe.
2.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Stary hotel przed remontem z uciążliwym smrodem z kanalizacji w łazience, który przenikał do pokoju. Przeraźliwie zimna woda w ogromnym basenie. Brak jakichkolwiek animacji przez cały siedmiodniowy pobyt . Jedyna rozrywka to codzienna gra w siatkówkę. Dobra organizacja obsługi gastronomicznej i nie złe jedzenie. Absolutnie nie polecam tego hotelu.
2.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Wyjazd majowy Hotel po remoncie ale raczej w z małą ale istotną korektą- w trakcie remontu. Otwarty mimo kompletnego nieprzygotowania personelu, kuchni, obsługi jak i pokoi. Bez klimatu, bez wyposażenia i z totalnym brakiem ogólnie pojętego serwisu Pełna improwizacja i brak wiedzy gdzie co jest i jak działa. skład drinków z karty all "googlowany" w telefonach a barmani szukają gdzie jest lód. Jak chcesz poczuć najgorsze na świecie Mohito bez cukru , bez mięty , i bez limonki (dobrze że rum był) to hotel dla Ciebie. Pokoje nieprzygotowane do 20 od 9 rano, mimo tzw. zakontraktowania pod BP Ale z potencjałem , i jak jest pokój wyremontowany to z urządzeniami i wyposażeniem jeszcze w foliach (ale piloty do tv i do klimatyzacji przepadły. Jedzenie TRAGEDIA łącznie nową obsługą są nowe garnki, piece. Darujcie sobie al carte a jak chcecie ryzykować to tak żeby zdążyć wpaść na stołówkę. Chińska to przygoda sama w sobie. Można zrobić konkurs i poszukać co jest w niej Chińskiego czy orientalnego. Ja znalazłem lampiony na suficie;) Ważne ! mimo krytycznej opinii jestem pewien że w sezonie się rozkręci i będzie dobrze, lepiej i dociągnie.... do słabych 3* z Marmarisu po drugiej stronie.
2.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Przykro mi to pisać, ale mój pobyt był niezgodny z umową. Miałam opłacony (rezerwacja wrzesień 2024!) pokój z widokiem na morze, a postaliśmy w suterenie z widokiem na ścianę. Pani w recepcji z kamienną twarzą powiedziała, że nie ma dla nas innego pokoju (umowę miałam ze sobą i ją pokazałam), a rezydentka przede wszystkim podkreślała, że to nie jej wina. Czuję się oszukana, bo zapewne zapłaciłam większe pieniądze niż powinnam.
1.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Generalnie obiekt ładny z basenami, leżakami, plażą. Jedzenie urozmaicone i smaczne. Obsługa, poza recepcją, miła. Czysto. Ale. Zamiast pokoju superior z bocznym widokiem na morze dostaliśmy pokój 2 osobowy z łóżkiem dostawionym przy lodówce w strefie wejściowej. Pokój w przyziemiu tzw. Gruondfloor. Jedyny widok z okien i tarasu to ponad 5 metrowe mury. I przez cały dzień od 11 do około 21 codziennie buczał tuż za ścianą pokoju agregat pobliskiej restauracji hotelowej. Hals potęgowany przez lokalizację pokoju. Murowana studnia , ktorej mieluśmy pokój, robiła za pudło rdzonansowe. Reklamację na miejscu bezskuteczne, bo nie mają wolnych pokoi, bo mają więcej rezerwacji niż miejsc - czyli stosują overbooking. Ocena negatywna.
1.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Nie polecam hotelu – pomylili pokoje z widokiem na morze, a w ośrodku unosił się nieprzyjemny smród.
1.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Witam. Nie polecam Wam wyjazdów z biurem Rainbow. Polecieliśmy z rodziną na wypoczynek do Grecji do Hotelu Costa Lindia. Po przybyciu na miejscu późnym wieczorem okazało się w hotelu, że nie ma dla nas wolnych pokoi i że musimy zabukować się w innym hotelu o niższym standardzie. W sumie były nas trzy rodziny. Po telefonie do rezydentki otrzymaliśmy informacje, że ona dzisiaj nie przyjedzie, a tak w ogóle to nic z tym nie może zrobić. Byliśmy wszyscy w szoku ale nie mieliśmy wyjścia. Wzięliśmy torby i poszliśmy do innego hotelu, gdzie zamiast zgodnie z umową mieć pokój z widokiem na morze mieliśmy widok na miejsce dostaw do hotelu, śmietniki i wentylatory. Okazało się, że spaliśmy w jednym hotelu a jedliśmy i plażowaliśmy w drugim. Codziennie przechodziliśmy po 10 razy z hotelu do hotelu. Po 4 dniach mogliśmy wrócić do Costa Lindia. Pół dnia zeszło nam na ponownej przeprowadzce i zmianie hoteli. Rainbow sprawił nam najgorsze wakacje jakie mieliśmy do tej pory. Ostatni raz z nimi polecieliśmy. NIE POLECAM!!!