Opinie klientów o Costa Lindia

5.0 /6
160 
opinii
Atrakcje dla dzieci
4.4
Obsługa hotelowa
5.4
Plaża
5.1
Pokój
4.8
Położenie i okolica
5.5
Rezydent
5.0
Sport i rozrywka
4.6
Wyżywienie
5.3
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

2.0/6

Janusz 27.09.2021

Hotel niegodny polecenia - zły

Stary hotel przed remontem z uciążliwym smrodem z kanalizacji w łazience, który przenikał do pokoju. Przeraźliwie zimna woda w ogromnym basenie. Brak jakichkolwiek animacji przez cały siedmiodniowy pobyt . Jedyna rozrywka to codzienna gra w siatkówkę. Dobra organizacja obsługi gastronomicznej i nie złe jedzenie. Absolutnie nie polecam tego hotelu.

2.0/6

Dariusz, Mikołów 24.05.2024
Termin pobytu: kwiecień 2024

Przed sezonem - Maj

Wyjazd majowy Hotel po remoncie ale raczej w z małą ale istotną korektą- w trakcie remontu. Otwarty mimo kompletnego nieprzygotowania personelu, kuchni, obsługi jak i pokoi. Bez klimatu, bez wyposażenia i z totalnym brakiem ogólnie pojętego serwisu Pełna improwizacja i brak wiedzy gdzie co jest i jak działa. skład drinków z karty all "googlowany" w telefonach a barmani szukają gdzie jest lód. Jak chcesz poczuć najgorsze na świecie Mohito bez cukru , bez mięty , i bez limonki (dobrze że rum był) to hotel dla Ciebie. Pokoje nieprzygotowane do 20 od 9 rano, mimo tzw. zakontraktowania pod BP Ale z potencjałem , i jak jest pokój wyremontowany to z urządzeniami i wyposażeniem jeszcze w foliach (ale piloty do tv i do klimatyzacji przepadły. Jedzenie TRAGEDIA łącznie nową obsługą są nowe garnki, piece. Darujcie sobie al carte a jak chcecie ryzykować to tak żeby zdążyć wpaść na stołówkę. Chińska to przygoda sama w sobie. Można zrobić konkurs i poszukać co jest w niej Chińskiego czy orientalnego. Ja znalazłem lampiony na suficie;) Ważne ! mimo krytycznej opinii jestem pewien że w sezonie się rozkręci i będzie dobrze, lepiej i dociągnie.... do słabych 3* z Marmarisu po drugiej stronie.

1.0/6

Roland, Sopot 26.10.2021

pobyt w hotelu Costa Linda to katastrofa

Zamówiliśmy pokój z bocznym widokiem na morze, a dostaliśmy z widokiem na wielką rurę w której zjeżdżały dzieci. Przyjechaliśmy wieczorem, więc poszliśmy zjeść kolację, po powrocie do pokoju naszych walizek nie było, obsługa hotelowa do bani. Łazienka w tragicznym stanie, wanna z jacuzzi w której nie było korka i boczne panele odpadały. W pokoju śmierdziało. Czegoś takiego w życiu nie doświadczyłem . Jedzenie słabe, arbuz paskudny, kawa to samo. Kelnerzy w barze mieli wszystko w nosie , zamiast martini bianco wlewali paskudne wino. Stoliki wycierane śmierdzącą szmatą. Plaża nie sprzątana. Pani w recepcji bardzo nerwowa. Jedzenie stare stęchłe owoce zalatujące starą lodówką wybór bardzo ograniczony np. bekon to konglomerat. Sosy rozcieńczone, stare pieczywa odgrzebane jedynie ziemniaki nadawały się do jezdnia. Jak dla mnie to hotel 3*. Nie było odczucia ultra.

1.0/6

Adam, Warszawa 17.08.2023
Termin pobytu: sierpień 2023

Hotel 5* - porażka

Zdjęcia prezentowane na stronie Rainbow nie odzwierciedlają aktualnie panującego stanu hotelu Costa Lindia. Hotel stale kwateruje gości nie w tym standardzie co goście wykupili w biurach podróży. Dla zainteresowanych tym hotelem, radzę poczytać komentarze na Google i obejrzenie zdjęć jaki wrzucają byli goście tego hotelu. Przynajmniej część trunków serwowanych w barach są przeterminowane - sam widziałem takowy z datą 19.04.2023. Plusem jest morze(woda ciepła), względnie dobra plaża. Jeżeli chodzi o restauracje to odradzam azjatycką, gdzie serwują najgorsze sushi jakie jadłem do tej pory. Restauracja Grecka jest okej. Dobra jest pizza w restauracji włoskiej i ogólno dostępna restauracja La Luna. Jeżeli mowa o pokojach to jest to największa klapa w tym hotelu - stare, połatane ściany, słaby serwis sprzątający, brak wyposażenia. Bliżej im do 2/3 gwiazdek niż 5.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem