Opinie o Costa Lindia

5.1/6 (227 opinii)

Kategoria lokalna 5

5.1/6
227 opinii
Atrakcje dla dzieci
4.5
Obsługa hotelowa
5.4
Plaża
5.2
Pokój
4.9
Położenie i okolica
5.4
Rezydent
5.0
Sport i rozrywka
4.7
Wyżywienie
5.3
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 3.0/6

    Wypoczynek w Grecji

    Nasz pobyt można byłoby zaliczyć do udanych gdybyśmy nie dostali pokoju którego okna wychodziły na ulicę , a pod balkonem znajdowało się zaplecze restauracji hotelowej, gdzie dowożony był towar . Na dodatek obok naszego balkonu znajdował się ogromny wyciąg wentylacyjny z kuchni którego przez cały dzień i prawie całą noc unosił się "zapach" smażonych dań. Praktycznie nie było możliwości przewietrzenia pokoju o żadnej porze .

    Sławomir - 27.06.2019

    13/17 uznało opinię za pomocną

  • 3.0/6

    Renata i Darek z rodziną 22 lipiec 2024

    Hotel sam w sobie świetny..super lokalizacja ..w pobliżu hotelu mnóstwo tawern restauracji i sklepów ..wiele wypozyczalni samochodów ..jedzenie pyszne ale często powtarzające się potrawy szczególnie śniadania...na stołówce bardzo miła obsługa , pokój w miarę czysty codziennie sprzątany niestety lodówka z chłodnymi napojami zapełniona tylko na powitanie...zepsuta klimatyzacja ktora powinna być często sprawdzana w sezonie Animacje słabe ..w zasadzie mało krótko , brak strefy rozrywkowej dla gości typu dyskoteka itp..Bardzo miła i pomocna animatorka dla dzieci Magda oraz pan prowadzący aqua fitness ..Mnóstwo basenów do wyboru , świetny bar przy plaży, 2 restauracje a la carte do wyboru ...to w sumie tyle z plusów .. Minusy do hotelu dotarliśmy przed 9 rano ...kazano nam czekać na pokój i oznajmiono że doba hotelowa zaczyna się o godz 15 ...jak ktoś posmarował przy recepcji to na pokój czekał krócej...Rainbow wystawiając ofertę nie informuje o której godzinie zaczyna się doba hotelowa narażając tym samym klientów na szereg nieudogodnień natomiast Informacja ta widoczna jest dopiero po zakupie wycieczki...w hotelu faworyzowani są niemieccy goście (my czekaliśmy 7 godzin na pokój, Niemcy dostawali pokój od ręki , dla nich wyznacznik doby hotelowej nie istniał , zaproponowano nam przedłużenie doby hotelowej za 45 euro i zostaliśmy oszukani w dniu wylotu rozchorowało się nam dziecko więc musieliśmy pojechać do miasta Rodos (50km) Do lekarza ..po powrocie okazało się że nasz pokój został zamknięty a bardzo nie miła pani menager wręcz krzykiem kazała nam opuścić pokój i mieliśmy na to 10 min z chorym dzieckiem , skandal i oszustwo..że strony rainbow zero pomocy ...pani rezydent codziennie na wycieczkach , pomimo rozmów zero pomocy ..wiele rodzin zostało podobnie potraktowanych ..zatem nie polecam ani biura podróży Rainbow ani tego hotelu ponieważ hotel nastawiony na kasę i Niemców. .uśmiechają się do czasu ... Nie polecam !

    Renata Brzesko - 15.08.2024  | Termin pobytu: lipiec 2024

    5/8 uznało opinię za pomocną

  • 3.0/6

    Rodos

    Hotel niby 5 gwiazdkowy ale realnie ma może z 3 gwiazdki.Pokoje powinny być już dawno wyremontowane.Najpierw dostaliśmy z niesprawną klimatyzacją,po naszej interwencji zmienili nam na trochę lepszy.Jedzenie dobre,duży wybór.Restauracje ala carte to śmiech na sali.Znajomi po takiej kolacji poszli jeszcze dojeść do hotelowej restauracji.All inclusive ultra to chyba tylko z nazwy.Więcej i lepsze jedzenie jedliśmy w 3 gwiazdkowym hotelu w Chorwacji.95% gości hotelowych to Niemcy którzy już po 6 rano mkną na plażę aby zarezerwować leżaki na plaży.Ogólnie na plus to plaża przy hotelu,darmowe leżaki,baseny.Całość niestety zasługuje na maksymalnie 3 gwiazdki.Co do rezydentów to po dojeździe do hotelu mają nas gdzieś.Nie odbierają telefonów,mam wrażenie że są tylko do sprzedawania wycieczek na Rodos.

    Artur - 04.10.2021

    2/2 uznało opinię za pomocną

  • 3.0/6

    Nad morzem, bez luksusu

    Bardzo miła obsługa oraz duża powierzchnia basenów to atuty hotelu. Posiłki ciekawe, smaczne i różnorodne. Sam budynek jednak wymaga remontu. W hotelu znajdują sie pokoje lepsze i gorsze. Można bardzo różnie trafić. Na szczęście obsługa jest otwarta na poszukiwanie rozwiązań. Wyspa ładna, jeśli wyjedzie się poza strefę hotelową.

    Iwona, Warszawa - 06.09.2021

    0/0 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem