5.1/6 (227 opinii)
Kategoria lokalna 5
3.5/6
Polecam hotel Costa Lindia . Nie należy do obiektów najnowszych ale jest doskonale usytuowany przy plaży. Cały teren należący do hotelu jest wyjątkowo dobrze zagospodarowany. Liczne baseny, restauracje , bary są przyjazne dla gości. Personel hotelu miły, wyżywienie dobre i urozmaicone.
3.5/6
Największym minusem hotelu był pokój. ''Boczny widok na morze'' okazał się tylko oknem skierowanym w stronę morza, a żeby je tam zobaczyć należałoby wejść na drabinę na tarasie. Pokoje na tym piętrze nie powinny mieć takiej nazwy - zarówno od rezydentki jak i od hotelu usłyszeliśmy, że to normalne. Dodatkowo obsługa sprzątająca dotykała, przestawiała i układała sobie po swojemu wszystkie rzeczy prywatne w tym rzeczy w walizkach. Raz do prania przez przypadek zabrali kocyk, z którym moja córka nie potrafi zasypiać i oddali go dopiero drugiego dnia - co skutecznie załatwiło nam nie przespaną noc. Do tego bardzo głośno w pokoju, którego drzwi od strony basenu przy głównym ciągu komunikacyjnym sprawiały, że czuliśmy się jak pod namiotem na festiwalu muzycznym. W pierwszych dniach brak animatorów i zabaw dla dzieci, ponieważ nie mieli obsługi - a na to zwracaliśmy uwagę przy rezerwacji. Sytuację ratowało na prawdę bardzo pyszne jedzenie i to główny plus obiektu. Zdecydowanie nie polecałbym jednak rodzinom, które chcą tam odpocząć.
3.5/6
Byliśmy w czerwcu 2021. Hotel położony przy fajnej plaży (polecam buty do wody). Hotel sprzedawany jako lokalne 5* a realny standard 3*. Zresztą tak go ocenia Google. Pokoje z wyposażeniem dalekim od ideału, ale czyste. Hotel prosi się o remont. Mocno zniszczone leżaki na plaży, Zniszczona wanna w łazience, odrapane i poobijane płytki. Po drugiej stronie ulicy znajduje się hotel Costa Lindia Blue i to są rzeczywiste 5*, ale klienci Rainbow są kwaterowani w hotelu Costa Lindia Beach 3*. Ma on tą przewagę nad Blue, że jest bezpośrednio przy plaży. Obsługa hotelu jest bardzo miła i pomocna. Nie było problemu ze zmianą pokoju (awaria klimatyzacji). Jedzenie bardzo dobre. Jeżeli komuś nie przszkadza taki standard to można go plecić, ale na pewno nie są to 5*
3.5/6
Hotel świeżo wyremontowany, ładne pokoje, fajne baseny. Restauracje jak w standardowym all inclusive - jedzenie trochę monotonne. Hotel ewidentnie nastawiony na turystów z Niemiec. Polacy mieli pokoje w najgorszym skrzydle - nam się trafił pokój z balkonem gdzie obok był wywiew z restauracyjnej kuchni - zapachy nie były przyjemne. Nieprzyjemny zapach z łazienki. Kilkukrotnie prosiliśmy o zmianę pokoju, szczególnie że jestem w ciązy i te zapachy wyjątkowo mi przeszkadzały, ale recepcja zbywała nas mówiąc że jutro nas przeniesie- i tak każdefo dnia. Ogólnie obsługa restauracji i barów bardzo miła.