Kategoria lokalna 5
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
2.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Stary hotel przed remontem z uciążliwym smrodem z kanalizacji w łazience, który przenikał do pokoju. Przeraźliwie zimna woda w ogromnym basenie. Brak jakichkolwiek animacji przez cały siedmiodniowy pobyt . Jedyna rozrywka to codzienna gra w siatkówkę. Dobra organizacja obsługi gastronomicznej i nie złe jedzenie. Absolutnie nie polecam tego hotelu.
2.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Wyjazd majowy Hotel po remoncie ale raczej w z małą ale istotną korektą- w trakcie remontu. Otwarty mimo kompletnego nieprzygotowania personelu, kuchni, obsługi jak i pokoi. Bez klimatu, bez wyposażenia i z totalnym brakiem ogólnie pojętego serwisu Pełna improwizacja i brak wiedzy gdzie co jest i jak działa. skład drinków z karty all "googlowany" w telefonach a barmani szukają gdzie jest lód. Jak chcesz poczuć najgorsze na świecie Mohito bez cukru , bez mięty , i bez limonki (dobrze że rum był) to hotel dla Ciebie. Pokoje nieprzygotowane do 20 od 9 rano, mimo tzw. zakontraktowania pod BP Ale z potencjałem , i jak jest pokój wyremontowany to z urządzeniami i wyposażeniem jeszcze w foliach (ale piloty do tv i do klimatyzacji przepadły. Jedzenie TRAGEDIA łącznie nową obsługą są nowe garnki, piece. Darujcie sobie al carte a jak chcecie ryzykować to tak żeby zdążyć wpaść na stołówkę. Chińska to przygoda sama w sobie. Można zrobić konkurs i poszukać co jest w niej Chińskiego czy orientalnego. Ja znalazłem lampiony na suficie;) Ważne ! mimo krytycznej opinii jestem pewien że w sezonie się rozkręci i będzie dobrze, lepiej i dociągnie.... do słabych 3* z Marmarisu po drugiej stronie.
1.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Generalnie obiekt ładny z basenami, leżakami, plażą. Jedzenie urozmaicone i smaczne. Obsługa, poza recepcją, miła. Czysto. Ale. Zamiast pokoju superior z bocznym widokiem na morze dostaliśmy pokój 2 osobowy z łóżkiem dostawionym przy lodówce w strefie wejściowej. Pokój w przyziemiu tzw. Gruondfloor. Jedyny widok z okien i tarasu to ponad 5 metrowe mury. I przez cały dzień od 11 do około 21 codziennie buczał tuż za ścianą pokoju agregat pobliskiej restauracji hotelowej. Hals potęgowany przez lokalizację pokoju. Murowana studnia , ktorej mieluśmy pokój, robiła za pudło rdzonansowe. Reklamację na miejscu bezskuteczne, bo nie mają wolnych pokoi, bo mają więcej rezerwacji niż miejsc - czyli stosują overbooking. Ocena negatywna.
1.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Nie polecam hotelu – pomylili pokoje z widokiem na morze, a w ośrodku unosił się nieprzyjemny smród.