Kategoria lokalna 5
1.0/6
Hotel zniszczony i zaniedbany, bardziej przypomina hotel pracowniczy z PRL niż 5 gwiazdek, max 3 gwiazdki. Jedzenie w miarę dobre ale mega monotonne-, animacje dramat-a właściwie ich brak, wieczorne -raz na pobyt pokaz magika, poza tym BINGO i kilku Niemców grających , obsługa niemiła , morze super-chociaż zejście kamieniste, baseny fajne ale bardzo zaniedbane i zniszczone. Generalnie nie polecam za ponad 4k od osoby myślę że można coś ciekawszego znaleźć.
Turysta z Wielkopolski - 07.08.2021
2/2 uznało opinię za pomocną
1.0/6
Dziękuję Rainbow za zrujnowanie urlopu. Na kilka godzin przed odlotem dowiaduję się, że na 2 dobry zostaniemy zakwaterowani w innym hotelu o gorszym standardzie, z zepsutym prysznicem, smrodem z kanalizacji, gdzie dostawką było łóżko szpitalne, z ostrymi zardzewiałymi wystającymi elementami (dziecko skaleczyło nogę). 3 dzień urlopu, zmarnowany na przekwaterowanie na własną ręke do właściwego hotelu w 40 stopniowy upał i czekanie od 12 do 15 na walizkach, żeby się zakwaterować. Zero zainteresowania ze strony rezydenta. Ogólnie dramat.
Aga, Lublin - 29.08.2024 | Termin pobytu: sierpień 2024
9/9 uznało opinię za pomocną
1.0/6
Nie polecam hotelu ze względu na notoryczne stosowanie OVERBOOKING!!! To jakiś koszmar. Na parę godzin przed wylotem znajomi z ktòrymi mamy wypoczywać dostają info że nie ma dla nich miejsca w tym hotelu. Nas nawet nikt nie poinformował! Po bardzo nie przyjemnych kontaktach z Panem na infolinii zmieniliśmy hotel na inny. Po dotarciu do hotelu zaproponowanego przez Rainbow dalsze problemy pokòj absolutnie nie zgodny z tym co wykupiliśmy.! Po kilku godzinach negocjacji zmian pokoju.Przez cały pobyt w hotelu "zastępczym"poznawaliśmy kolejnych urlopowiczòw ktòrzy wykupili pobyt w hotelu Costą Lindia ale nie dane im było w nim wypoczywać..ODRADZAM szkoda zdrowia . Ciężko wystawić opinię o hotelu za pobyt w którym się zapłaciło a na oczy się go nie widziało!!!
Gosian - 05.09.2024
12/13 uznało opinię za pomocną
0.5/6
Nie polecam nikomu hotelu Costa Lindia , ponieważ overbooking to u nich chleb powszedni. Rezerwując pobyt w tym hotelu za pośrednictwem RAINBOW , masz zapewnione problemy od początku do końca pobytu. Nie wybierajcie tego hotelu. To PAZERNI OSZUŚCI. Ja wróciłem wczoraj i jeszcze dobrze się nie wyspałem, ponieważ hotel zastępczy nie miał odpowiednich pokoi. Zamiast 40 metrów - było 20, zamiast wygodnych pokoi z widokiem na morze - widok na ścianę , poranny hałas śmieciarek, huk wentylatorów. Oddadzą mi kasę za ten żart. Zepsuli mi wakacje. Rezydentka to dramat, nie zrobiła nic w kwestii pokoju, pomimo kilku rozmow .
Dariusz, Bytom - 04.09.2024 | Termin pobytu: sierpień 2024
12/13 uznało opinię za pomocną