Kategoria lokalna 5
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
1.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Zdjęcia prezentowane na stronie Rainbow nie odzwierciedlają aktualnie panującego stanu hotelu Costa Lindia. Hotel stale kwateruje gości nie w tym standardzie co goście wykupili w biurach podróży. Dla zainteresowanych tym hotelem, radzę poczytać komentarze na Google i obejrzenie zdjęć jaki wrzucają byli goście tego hotelu. Przynajmniej część trunków serwowanych w barach są przeterminowane - sam widziałem takowy z datą 19.04.2023. Plusem jest morze(woda ciepła), względnie dobra plaża. Jeżeli chodzi o restauracje to odradzam azjatycką, gdzie serwują najgorsze sushi jakie jadłem do tej pory. Restauracja Grecka jest okej. Dobra jest pizza w restauracji włoskiej i ogólno dostępna restauracja La Luna. Jeżeli mowa o pokojach to jest to największa klapa w tym hotelu - stare, połatane ściany, słaby serwis sprzątający, brak wyposażenia. Bliżej im do 2/3 gwiazdek niż 5.
1.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel zniszczony i zaniedbany, bardziej przypomina hotel pracowniczy z PRL niż 5 gwiazdek, max 3 gwiazdki. Jedzenie w miarę dobre ale mega monotonne-, animacje dramat-a właściwie ich brak, wieczorne -raz na pobyt pokaz magika, poza tym BINGO i kilku Niemców grających , obsługa niemiła , morze super-chociaż zejście kamieniste, baseny fajne ale bardzo zaniedbane i zniszczone. Generalnie nie polecam za ponad 4k od osoby myślę że można coś ciekawszego znaleźć.
1.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Dziękuję Rainbow za zrujnowanie urlopu. Na kilka godzin przed odlotem dowiaduję się, że na 2 dobry zostaniemy zakwaterowani w innym hotelu o gorszym standardzie, z zepsutym prysznicem, smrodem z kanalizacji, gdzie dostawką było łóżko szpitalne, z ostrymi zardzewiałymi wystającymi elementami (dziecko skaleczyło nogę). 3 dzień urlopu, zmarnowany na przekwaterowanie na własną ręke do właściwego hotelu w 40 stopniowy upał i czekanie od 12 do 15 na walizkach, żeby się zakwaterować. Zero zainteresowania ze strony rezydenta. Ogólnie dramat.
1.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Nie polecam hotelu ze względu na notoryczne stosowanie OVERBOOKING!!! To jakiś koszmar. Na parę godzin przed wylotem znajomi z ktòrymi mamy wypoczywać dostają info że nie ma dla nich miejsca w tym hotelu. Nas nawet nikt nie poinformował! Po bardzo nie przyjemnych kontaktach z Panem na infolinii zmieniliśmy hotel na inny. Po dotarciu do hotelu zaproponowanego przez Rainbow dalsze problemy pokòj absolutnie nie zgodny z tym co wykupiliśmy.! Po kilku godzinach negocjacji zmian pokoju.Przez cały pobyt w hotelu "zastępczym"poznawaliśmy kolejnych urlopowiczòw ktòrzy wykupili pobyt w hotelu Costą Lindia ale nie dane im było w nim wypoczywać..ODRADZAM szkoda zdrowia . Ciężko wystawić opinię o hotelu za pobyt w którym się zapłaciło a na oczy się go nie widziało!!!