Opinie o Costa Lindia

Kategoria lokalna 5

5.0/6
(233 opinie)
Atrakcje dla dzieci
4.5
Obsługa hotelowa
5.4
Plaża
5.2
Pokój
4.8
Położenie i okolica
5.4
Rezydent
5.0
Sport i rozrywka
4.7
Wyżywienie
5.2

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Wyżywienie monotonne. Brak urozmaicenia i smaków greckich.

    Barbara, Warszawa 08.10.2021

    Pokoje nie sprzątane,tylko na prośbę klienta. Ręczniki nie zmieniane,a szkoda ,to obniża standard hotelu.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Wakacje na Rados!

    Katarzyna 10.10.2022 | Termin pobytu: wrzesień 2022

    Hotel bardzo fajny.Jedzenie pyszne. Obsługa bardzo miła. Mało atrakcji dla dzieci,ale może dlatego,że byliśmy poza sezonem. Pogoda super!Czego chcieć więcej?!

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    Na pewno nie jest to 5 gwiazdek

    ANNA, Warszawa 10.10.2019

    Uprzejmie informuję ze Costa Lindia zasluguje na max 4 gwiazdki. Córka została pogryziona w nocy przez insekty- pchły lub pluskwy-21 ugryzien w 1 noc- zgłoszony materac wymieniony+ogromny karaluch zabity w pokoju- zgloszona do recepcji dezynsekcja zostala przeprowadzona +brak pieczywa+talerzy+ łyżeczek do herbaty na stole sniadaniowo- obiadowym. Na portalach innych firm to 3-4 gwiazdki. Nie 5!!!

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    Wszystko super - tylko nie gwiazdki

    Grzegorz, --- 30.07.2019

    Bardzo udane wakacje w fajnym miejscu w przyzwoitym hotelu - no właśnie ogólnie hotel przyzwoity ale jeśli wziąć pod uwagę fakt, że kupowaliśmy pobyt w 5-cio gwiazdkowym to fatalny. Z resztą spotkaliśmy turystów z Niemiec i z Anglii i jedni kupowali pobyt w 4-ro a drudzy w 3,5 gwiazdkowym hotelu. My płaciliśmy jak za zboże. Czujemy się oszukani. Poza tym w tym hotelu nigdzie nie było znaku jakiej kategorii jest to hotel a z reguły hotele szczycą się standardem, np. przy wejściu, na ręcznikach, naczyniach itp. (dla udokumentowania zrobiłem zdjęcia głównego wejścia do naszego 5* oraz dwóch sąsiednich 4* - wszyscy mogą zobaczyć). Nawet na stronie hotelu http://www.costalindia.gr/en/ nie ma śladu gwiazdek. Każdy może sobie wybrać ile chce. Szkoda, że Rainbow zafundował aż 5 - nam za nasze pieniądze. ZAWIODŁEM się na firmie - to jest wina BIURA RAINBOW: niesprawdzony hotel, zaniechanie albo niedbalstwo. W tak renomowanej firmie nie powinno się to zdarzyć - póki co będę omijać r.pl

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem