Opinie o Costa Lindia

Kategoria lokalna 5

5.0/6
(233 opinie)
Atrakcje dla dzieci
4.5
Obsługa hotelowa
5.4
Plaża
5.2
Pokój
4.8
Położenie i okolica
5.4
Rezydent
5.0
Sport i rozrywka
4.7
Wyżywienie
5.2

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    Nie polecam

    AGNIESZKA, PODEGRODZIE 14.08.2023 | Termin pobytu: sierpień 2023

    Nasz pobyt odbył się zaraz po pożarach, dlatego był to w miarę udany wypoczynek(nie było tłoku,a wręcz nie było ludzi). Hotel uważam za nie wart 5 gwiazdek,zupełnie nie rozumiem skąd one się wzięły.Łazienki są stare,ze starą wanną z otworami po jacuzzi,wymagające remontu, pokój mieliśmy duży,ale klimatyzacja w nim nie działającą tak jak powinna,kiedy ustawiliśmy temp. 24 *,nadal mieliśmy 19*,w nocy jest to temperatura za niska ,robi się zwyczajnie zimno.Obsuga była miła,jedzenie dobre ,ale drugi raz nie wybiorę tego hotelu i jeżeli,ktoś się zastanawia to za te pieniądze może oczekiwać czegoś lepszego.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    6

    Wczasy

    Kasia 26.09.2019

    Wybraliśmy się na wakacje z niespełna rocznym dzieckiem. Transfer z lotniska okazał się dłuższy (ok 2h) niż poinformowano nas na infolinii oraz hotel nie był w pełni dostosowany do poruszania się z wózkiem - nasz pokój był na pietrze. Wnoszenie i znoszenie wózka było dość kłopotliwe. Hotel ogólnie dość stary. Pokój duży, z balkonem, sprzątany codziennie. Niestety z łazienki wydobywały się zapachy z kanalizacji. Jedzenie średnie, dość monotonne. Położenie hotelu bardzo fajne, dużo basenów, bezpośrednio przy plaży, wolne leżaki o każdej porze dnia, bar przy basenie i na plaży. Pani rezydentka bardzo miła i pomocna. Ogólne wrażenie dobre, choć cena wygórowana jak na taki standard.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    Pobyt z falstartem

    Robert, --- 29.08.2022

    Wszystko byłoby OK, gdyby otrzymany na początku pokój spełniał oczekiwania za które zapłaciłem. Dokonując w Polsce rezerwacji miałem zapewnienie, że będą w pokoju trzy normalne łóżka, że nie będzie żadnych dostawek itp. Niestety, a może stety pokój na początku był przygotowany dla dwóch osób (pościel, ręczniki, itp). Po trzech dniach otrzymaliśmy poza trzema normalnymi łóżkami i bez obiecanych ok. 38m, pokój który w miarę spełniał warunki umowy. Widać też preferowanie innych narodowości. Skorzystaliśmy z dwóch wycieczek dowiadując się dzięki Panu Sławkowi wielu ciekawych rzeczy o Rodos i mieszkańcach.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    8

    Sumaryczna ocena

    Henryk, Kraśnik 06.07.2023 | Termin pobytu: czerwiec 2023

    Hotel nie zasługuje na 5 gwiazdek , uważam że spełnia wymogi co najwyżej 3. Stan techniczny łazienki fatalny. Pani menager starała się wszystko załatwić uśmiechem a w przypadku problemu nic nie mogła zrobić. Składamy reklamację do biura. Obsługa niższego szczebla bardzo uprzejma i pomocna. Wyżywienie super, położenie hotelu także. Brak informacji o organizowanych imprezach. Pani rezydent skupiła się na sprzedaży wycieczek, w niczym więcej nie była pomocna. Duże rozbieżności między opisem pokoi a stanem faktycznym, przynajmniej tak było w naszym przypadku. Zaletą niewątpliwie była dostępność wifi w pokojach.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem