Opinie klientów o Costa Lindia

5.1 /6
198 
opinii
Atrakcje dla dzieci
4.6
Obsługa hotelowa
5.4
Plaża
5.2
Pokój
4.8
Położenie i okolica
5.5
Rezydent
5.1
Sport i rozrywka
4.7
Wyżywienie
5.3
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

2.0/6

Janusz 27.09.2021

Hotel niegodny polecenia - zły

Stary hotel przed remontem z uciążliwym smrodem z kanalizacji w łazience, który przenikał do pokoju. Przeraźliwie zimna woda w ogromnym basenie. Brak jakichkolwiek animacji przez cały siedmiodniowy pobyt . Jedyna rozrywka to codzienna gra w siatkówkę. Dobra organizacja obsługi gastronomicznej i nie złe jedzenie. Absolutnie nie polecam tego hotelu.

2.0/6

Dariusz, Mikołów 24.05.2024
Termin pobytu: kwiecień 2024

Przed sezonem - Maj

Wyjazd majowy Hotel po remoncie ale raczej w z małą ale istotną korektą- w trakcie remontu. Otwarty mimo kompletnego nieprzygotowania personelu, kuchni, obsługi jak i pokoi. Bez klimatu, bez wyposażenia i z totalnym brakiem ogólnie pojętego serwisu Pełna improwizacja i brak wiedzy gdzie co jest i jak działa. skład drinków z karty all "googlowany" w telefonach a barmani szukają gdzie jest lód. Jak chcesz poczuć najgorsze na świecie Mohito bez cukru , bez mięty , i bez limonki (dobrze że rum był) to hotel dla Ciebie. Pokoje nieprzygotowane do 20 od 9 rano, mimo tzw. zakontraktowania pod BP Ale z potencjałem , i jak jest pokój wyremontowany to z urządzeniami i wyposażeniem jeszcze w foliach (ale piloty do tv i do klimatyzacji przepadły. Jedzenie TRAGEDIA łącznie nową obsługą są nowe garnki, piece. Darujcie sobie al carte a jak chcecie ryzykować to tak żeby zdążyć wpaść na stołówkę. Chińska to przygoda sama w sobie. Można zrobić konkurs i poszukać co jest w niej Chińskiego czy orientalnego. Ja znalazłem lampiony na suficie;) Ważne ! mimo krytycznej opinii jestem pewien że w sezonie się rozkręci i będzie dobrze, lepiej i dociągnie.... do słabych 3* z Marmarisu po drugiej stronie.

1.0/6

Łukasz, Posoka 08.08.2024
Termin pobytu: lipiec 2024

Wczasy CostaLindia

Witam. Nie polecam Wam wyjazdów z biurem Rainbow. Polecieliśmy z rodziną na wypoczynek do Grecji do Hotelu Costa Lindia. Po przybyciu na miejscu późnym wieczorem okazało się w hotelu, że nie ma dla nas wolnych pokoi i że musimy zabukować się w innym hotelu o niższym standardzie. W sumie były nas trzy rodziny. Po telefonie do rezydentki otrzymaliśmy informacje, że ona dzisiaj nie przyjedzie, a tak w ogóle to nic z tym nie może zrobić. Byliśmy wszyscy w szoku ale nie mieliśmy wyjścia. Wzięliśmy torby i poszliśmy do innego hotelu, gdzie zamiast zgodnie z umową mieć pokój z widokiem na morze mieliśmy widok na miejsce dostaw do hotelu, śmietniki i wentylatory. Okazało się, że spaliśmy w jednym hotelu a jedliśmy i plażowaliśmy w drugim. Codziennie przechodziliśmy po 10 razy z hotelu do hotelu. Po 4 dniach mogliśmy wrócić do Costa Lindia. Pół dnia zeszło nam na ponownej przeprowadzce i zmianie hoteli. Rainbow sprawił nam najgorsze wakacje jakie mieliśmy do tej pory. Ostatni raz z nimi polecieliśmy. NIE POLECAM!!!

1.0/6

Roland, Sopot 26.10.2021

pobyt w hotelu Costa Linda to katastrofa

Zamówiliśmy pokój z bocznym widokiem na morze, a dostaliśmy z widokiem na wielką rurę w której zjeżdżały dzieci. Przyjechaliśmy wieczorem, więc poszliśmy zjeść kolację, po powrocie do pokoju naszych walizek nie było, obsługa hotelowa do bani. Łazienka w tragicznym stanie, wanna z jacuzzi w której nie było korka i boczne panele odpadały. W pokoju śmierdziało. Czegoś takiego w życiu nie doświadczyłem . Jedzenie słabe, arbuz paskudny, kawa to samo. Kelnerzy w barze mieli wszystko w nosie , zamiast martini bianco wlewali paskudne wino. Stoliki wycierane śmierdzącą szmatą. Plaża nie sprzątana. Pani w recepcji bardzo nerwowa. Jedzenie stare stęchłe owoce zalatujące starą lodówką wybór bardzo ograniczony np. bekon to konglomerat. Sosy rozcieńczone, stare pieczywa odgrzebane jedynie ziemniaki nadawały się do jezdnia. Jak dla mnie to hotel 3*. Nie było odczucia ultra.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem