Kategoria lokalna 5
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Ogólnie pobyt udany. Hotel nie pierwszej świeżości wymaga odświeżenia, kanalizacja w hotelu średnio, zdażyło się że wody nie było w nocy. Nam się z pokojem udało, na 4 os przestronny nie gnieździliśmy się. Super widok z pokoju na morze i góry. Atrakcje średnie - codziennie bingo żeby zagrać o nagrody, trzeba było kupić kupon. Pani od dziecięcych atrakcji albo zmęczona albo niechetna do zabawy.
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Znaliśmy opinie o hotelu zanim do niego przyjechaliśmy. Stąd też spodziewaliśmy się, że hotel nie jest już najnowszy oraz że wyżywienie (jak to w większości all inclusive) jest powtarzalne i mało zróżnicowane. Ponieważ jesteśmy w stanie przymknąć na to oko, to pobyt w Costa Lindii uznajemy za bardzo udany. Klimat i lokalizacja hotelu nadrabiają niedoskonałości w pozostałych aspektach.
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Wróciliśmy z hotelu Costa Lindia i możemy go Państwu polecić.Hotel jest bardzo urokliwy, może nie zasługuje na 5* ale na 4* z pewnością. Czysty,zadbany,pokoje codziennie sprzątane. Wypoczywaliśmy rodzinnie, dwie osoby dorosłe i dwoje dzieci.Dostaliśmy pokój superior z bocznym widokiem na morze, co było zgodne z ofertą biura podróży.Nasz pokój był świeżo wymalowany i dosyć było miejsca jak na 4 osoby. Balkon z widokiem na góry i morze (piękny widok) sam hotel i jego położenie robi wrażenie. Bardzo blisko morza. Baseny zadbane. Restauracja częściowo zakryta i częściowo na powietrzu.Jedzenie przeróżne, każdy znajdzie coś dla siebie.Obsługa restauracji przemiła i bardzo zaangażowana. Transfer z lotniska do hotelu trwa Ok.1,5h. Blisko do supermarketów, w których jest mnóstwo pamiątek i produkty spożywcze. Plaża żwirkowo kamienista także buty obowiązkowo trzeba zabrać. Codzienne wieczorne animacje dla dzieci i dorosłych,dużo muzyki i fajnej zabawy.Polecam.Warto wybrać ten hotel
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Pobyt z dwójką dzieci 9 i 13 lat uważam za udany, hotel świetnie usytuowany zaraz przy plaży, plaża dobrze zorganizowana, drewniane rozkładane "chodniki", które ułatwiały poruszanie sie po żwirku, wspaniałe leżaki na plaży i nad basenami, duże, drewniane, raczej nowe. Woda w morzu przejrzysta i turkusowa. Jedzenie dobre, zróżnicowane, dużo warzyw i owoców, słabiej z rybami, ale też były. Wspaniałe lody przy basenie. Hotel rozłożony jest na terenie od głównej drogi do samego morza, przez co nie ma ścisku. Przed hotelem przystanek autobusowy, można niezależnie pojechać do Rodos , do Lindos ok 15 min. A teraz kilka minusów - sojazd z lotniska trwa prawie 2 godziny z uwagi na przystanki w kilku hotelach po drodze, trzeba się uzbroić w cierpliwość. Na początku czuliśmy się trochę jak w Hotelu Marigold - prysznice przy basenie i na plaży zostały uruchomione dopiero po kilku dniach, także dzieci z morza chodziły się opłukać do basenu, bardzo słabe animacje, zero atrakcji dla najmłodszych, dwóch panów uruchamiało "mini disco" ok godziny 21-ej, chyba trochę późno jak dla maluchów. basen dla najmłodszych jest zlokalizowany przy głównym barze, nie ma tam miejsca na leżaki, nie ma opcji rozłożyć się tam jakkolwiek, poza tym ten basen i zjeżdżalnie są brudne, raczej nikt nie wyszorował ich przed sezonem, ja nie wpuściłabym dziecka do tej wody. Właściwe i przyjemne baseny są z drugiej strony , główny basen przy plaży ma głębokość 180cm i brak płytszego miejsca - basen tylko dla ludzi o wzroście 2m+, drugi mniejszy - 130 cm. Wzdłuż hotelu wije się basen , do którego głównie dostęp mają lokatorzy pokoi na parterze. Telewizja nie działała przez cały nasz pobyt - brak sygnału tv, pani w recepcji wysyłała ludziom obsługę do pokoi, żeby sprawdzić jaki jest powód, co było bardzo śmieszne, problem nie dotyczył odbiorników, tylko ogólnie braku sygnału, może niezapłaconego rachunku? to ciekawe w hotelu 5* :) My ogólnie podeszliśmy do sprawy na luzie, odpoczęliśmy od TV, dzieci zadowolone z morza, plaży i jedzenia! My też!