Opinie klientów o Diagoras

4.8 /6
86 
opinii
Atrakcje dla dzieci
3.3
Obsługa hotelowa
5.4
Plaża
5.2
Pokój
4.6
Położenie i okolica
4.6
Rezydent
5.0
Sport i rozrywka
4.0
Wyżywienie
4.3
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

1.0/6

Jakub, Kaniów 21.09.2023
Termin pobytu: wrzesień 2023

Hotel dzielony na ludzi

Hotel podzielony na kilka miejsc gdzie nie które znajdują się 500 metrów od głównego wejścia po górkę. Hotel jest opisywany jako all inclusive lecz do tego mu daleko bardzo biedne posiłki i nie smaczne, obsługa też do najmilszej nie należała.

0.5/6

Barbara 26.07.2022

Opinia

Skuszeni bardzo dobrą oceną i przychylnymi komentarzami oraz przystępną ceną, zdecydowaliśmy się na ten hotel, dlatego postanowiliśmy wystawić opinię o naszym tygodniowym pobycie: Jedzenie: niestety jest okropne. Od wejścia na stołówkę czuć zapach fermentujących produktów i ogólnej nieświeżości. Potrawy są praktycznie ciągle te same i naprawdę niedobre. Pomidory zapiekane z mozarella, czyli połączenie dwóch składników w tym hotelu jest niejadalne, podawane jajka oznaczone są symbolem 3, a na obiedzie można spotkać resztki z kolacji z dnia poprzedniego. W efekcie przez tydzień w hotelu z wykupioną opcją all inclusive, jedliśmy naleśniki i frytki, bo jako jedyne nie miały nieprzyjemnego zapachu i wyglądały w miarę świeżo, czego nie można powiedzieć o pozostałych daniach. Zimne napoje to słodkie ulepki z syropów, a kawa poza śniadaniem, to kawa rozpuczalna ze śmietanką z opakowania. Hotel: - wystrój nie powala, ale w pokojach jest czysto, ręczniki i pościel były wymieniane codziennie, - przy basenie chodziły karaluchy, - w pokoju na parterze, który dostaliśmy pierwotnie, były mrówki. Zgłosiliśmy obsłudze i pokój został wymieniony na inny, bez mrówek, ale z bardzo słabo działającą klimatyzacją i z drzwiami od łazienki, które się nie zamykały, przy czym problem z klimatyzacją występował w wielu pokojach, goście bardzo często zwracali się do obsługi z prośbą o naprawę, - sama obsługa bardzo miła, pomocna i życzliwa, - hotel położony jest na obrzeżach, w związku z czym do sklepu jest ok 1,2 km, na plażę ok 1,5 km. W sezonie letnim piesza wyprawa to koszmar, więc warto rozważyć autobus albo wynajęcie samochodu. Zaś jeśli chodzi o biuro Rainbow - rezydenci i piloci bardzo mili, pomocni, ciekawie opowiadający, dbający o grupę zarówno na lotnisku, w trakcie transferu, pobytu jak i wycieczek.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem