4.6/6 (162 opinie)
Kategoria lokalna 3
1.0/6
Wypoczynek w tym hotelu to katastrofa. Wszystko jest na minus. Widzą tylko zysk, zero wkładu. Jedzenie monotonne, niesmaczne. Obrzydliwe talerze i kubki. Oszukane pokoje niczym nie przypominające zdjęć w ofercie. Obsługa hotelowa nieprzyjemna, pani w recepcji wrogo nastawiona do gości. Do plaży daleko, był niby bus ale kierowca humorzasty, zabierał ludzi jak chciał.
0.5/6
Skuszeni bardzo dobrą oceną i przychylnymi komentarzami oraz przystępną ceną, zdecydowaliśmy się na ten hotel, dlatego postanowiliśmy wystawić opinię o naszym tygodniowym pobycie: Jedzenie: niestety jest okropne. Od wejścia na stołówkę czuć zapach fermentujących produktów i ogólnej nieświeżości. Potrawy są praktycznie ciągle te same i naprawdę niedobre. Pomidory zapiekane z mozarella, czyli połączenie dwóch składników w tym hotelu jest niejadalne, podawane jajka oznaczone są symbolem 3, a na obiedzie można spotkać resztki z kolacji z dnia poprzedniego. W efekcie przez tydzień w hotelu z wykupioną opcją all inclusive, jedliśmy naleśniki i frytki, bo jako jedyne nie miały nieprzyjemnego zapachu i wyglądały w miarę świeżo, czego nie można powiedzieć o pozostałych daniach. Zimne napoje to słodkie ulepki z syropów, a kawa poza śniadaniem, to kawa rozpuczalna ze śmietanką z opakowania. Hotel: - wystrój nie powala, ale w pokojach jest czysto, ręczniki i pościel były wymieniane codziennie, - przy basenie chodziły karaluchy, - w pokoju na parterze, który dostaliśmy pierwotnie, były mrówki. Zgłosiliśmy obsłudze i pokój został wymieniony na inny, bez mrówek, ale z bardzo słabo działającą klimatyzacją i z drzwiami od łazienki, które się nie zamykały, przy czym problem z klimatyzacją występował w wielu pokojach, goście bardzo często zwracali się do obsługi z prośbą o naprawę, - sama obsługa bardzo miła, pomocna i życzliwa, - hotel położony jest na obrzeżach, w związku z czym do sklepu jest ok 1,2 km, na plażę ok 1,5 km. W sezonie letnim piesza wyprawa to koszmar, więc warto rozważyć autobus albo wynajęcie samochodu. Zaś jeśli chodzi o biuro Rainbow - rezydenci i piloci bardzo mili, pomocni, ciekawie opowiadający, dbający o grupę zarówno na lotnisku, w trakcie transferu, pobytu jak i wycieczek.