Opinie klientów o Forum Residence Family & Beach

4.0 /6
131 
opinii
Atrakcje dla dzieci
3.5
Obsługa hotelowa
4.8
Plaża
4.4
Pokój
3.7
Położenie i okolica
5.0
Rezydent
4.5
Sport i rozrywka
3.5
Wyżywienie
3.7
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

2.0/6

Wojtek i Aga 10.07.2018
Termin pobytu: lipiec 2018

Wielkie rozczarowanie

Byliśmy w tym hotelu pod koniec czerwca przez tydzień. Hotel ma ponoć 4 gwiazdki. Jest on podzielony na 3 części, które róźnią się standardami. My wylądowaliśmy w części najgorszej. Nasz pokój nie miał obiecanych standardów. Pokój posiadał zagrzybiałą klimatyzację, plamy na kanapach, komunistyczne meble i telewizor, który praktycznie nie działał. Ponadto przez 5 dni nie było ciepłej wody. Również widok z balkonu nie zachwycał. składał się on z graciarni starych wyrzyconych przez hotel mebli i sprzętów domowych. Był równierz brzydki zapach z zewnątrz (rury toaletowe). Pokoje były sprzątane codziennie ale o korytarzach już nie pamiętali. To nie są warunki takich jakich się spodziewaliśmy. Wspólne części takie jak basen, bar, restauracja były w porządku ale też nie uważamy, że to jest poziom czterech gwiazdek. Ludzie zakwaterowani w innych częściach hotelu byli zadowoleni gdzyż ich część hotelu jest wyremontowana. Staraliśmy się o zmianę pokoju do "lepszej" części jednak nasze prośby nie zostały wysłuchane. Ogólnie nie polecamy.

1.5/6

Agnieszka 08.08.2021

Rodzinne wakacje

Oferta przedstawia dwa hotele, a obecnie funkcjonuje tylko jeden The Residence, bo Family & Beach jest zamknięty. Omijajcie ofertę szerokim łukiem. Pokoje brudne, zaduch stęchlizny i wszechobecne karaluchy. Hotel ten to jedna wielka porażka, bardzo zaniedbany i śmierdzący ze słabym jedzeniem. Jedynym plusem jest bardzo sympatyczny Menager i kelnerzy, ale to nie wystarczy. Biuro podróży świadomie wprowadza klienta w błąd, bo oferta wcale nie pokrywa się ze stanem faktycznym. Byłam w tym hotelu na przełomie lipca i sierpnia 2021 r wraz z rodziną i po trzech dniach pobytu na rezydencie została wymuszona zmiana hotelu. Cztery gwiazdki to kpina. Jest to motel na jedną noc, a nie na wakacyjny rodzinny wypoczynek.

1.5/6

Jolanta, Śrem 28.07.2021

wycieczka katastrofa

Ta oferta biura to jedna katastrofa. Hotel nie najgorszy oprócz pokoi w których usterek bez liku począwszy od niesprawnej klimatyzacji , zalewanej łazienki , widoku na śmietnik i glizd wychodzących z nieczynnych dysz wanny a na robactwie i pogryzieniach skończywszy. Wyżywienie to kolejna katastrofa - All Inclusive -3 posiłki składające się z 3-4 dań, praktycznie bez owoców z ciastem z paczki ze sklepu. Nie wspomnę o margarynie do smarowania i spleśniałym chlebie. Przez cały czas pobytu jajka , kurczak i plasterki wędliny .Sok z dystrybutora /raczej woda z cukrem zabarwiona na pomarańczowo/ Alkohol reglamentowany. Barman miał do dyspozycji dla ok 30 osób 0,75 l wódki białej na cały dzień. Kontakt z rezydentem w ostatni dzień pobytu. Złożona reklamacja w biurze w czasie pobytu i listowna po przyjeździe bez odpowiedzi do dnia dzisiejszego. Brak jakiejkolwiek animacji. Plaża nad morzem niedostępna /brak leżaków i parasoli/.Hotel niby 4 gwiazdkowy ale na żadnym dokumencie ani na budynku nie ma żadnej gwiazdki i nazwa zupełnie zmieniona. Prawdopodobnie z opinii klientów wyczytałam ,że hotel stracił gwiazdki. Złożyliśmy reklamację ale niestety przez 30 dni nie otrzymaliśmy żadnej odpowiedzi. Sprawa oprze się na pewno o rzecznika konsumenta. Zmarnowany urlop i wydane bez sensu pieniądze. Nie polecam z całego serca.

1.5/6

Małgorzata 11.10.2021

Gorzej być nie możw

Fatalny hotel, te 4 gwiazdki to jakiś żart (według naszej wiedzy zostały hotelowi odebrane). Przede wszystkim fatalne wyżywienia - tu naprawdę można być głodnym. Na lunch i na kolację kilka dań, prawie codziennie tylko jakieś kawałki kurczaka i ryba (prawdopodobnie zawsze ta sama), inne mięso pojawiło się chyba 3 razy podczas tygodniowego pobytu i szybko znikało. Do tego jakiś makaron i nieprzyprawiony przecier pomidorowy, tylko czasem dodatkowo ryż lub frytki (też błyskawicznie znikające). Podobnie ser (feta) i produkty ciastopodobne, które pojawiały się na kilka minut. Z owoców arbuz i pomarańcze (smaczne, w plastrach) i jabłka (też w plasterkach). Wszystko to w małym kąciku w barze (brak czynnej restauracji), do którego trzeba było się spieszyć i odstać swoje w kolejce. W barze brakło wódki do drinków, a w pewnym momencie nawet piwa. Kawa - do śniadania i w barze -wyłącznie rozpuszczalna, żadnych lodów. Jedynie białe wino i cola dały się wypić. Pokoje przestronne (właściwie to dwupokojowe apartamenty), bardzo niechlujnie wykończone (można było sobie n. uszkodzić nogę o jakieś wystające wkręty), nie zawsze była ciepła woda. W pokoju szafa z 5 wieszakami... i właściwie tyle - ani jednej półki, 0 wieszaków w pokoju i w łazience. Wszystko trzeba było trzymać w walizkach na kanapie. Brudna lodówka, żadnej szklanki czy choćby kubka. Dodatkowy problem - jeden klucz do pokoju (było nas troje) pod niezrozumiałym pretekstem pandemii. Do kamienistej, publicznej plaży ok. 100 m., kolejne 300 m. do części z bezpłatnymi leżakami należącymi do Forum Residence. Trzeba było jednak na nie codziennie czekać do ok. 9:40.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem