4.3/6 (104 opinie)
Kategoria lokalna 3
4.5/6
Gdyby nie zwracać uwagi na jedzenie i okolice to naprawdę polecam, piękny widok na morze i górzyste tereny. Pokoje przestronne z balkonem i klimatyzacją która przy tej pogodzie daje ukojenie przed słońcem. Pokoje sprzątane codziennie wraz z wymianą ręczników. Dwa baseny oraz dużo leżaków i obok bar z napojami. Brak pod hotelem plaży aż tak bardzo nie przeszkadzał bo około 200 m spacerem bo skalnym brzegu jest wąska ale piaszczysta plaża gdzie raczej nie było dużo ludzi. Największą udręką było jedzenie, które powtarzało się co drugi dzień i często było podawane od rana do wieczora to samo a czasami na drugi dzień można było wyczuć że to resztki z poprzedniego dnia.
4.5/6
Hotel nie jest luksusowy, jednak wygodny, czysty. Jedzenie all inclusive dobre, dostępne napoje... Obsługa hotelu miła i kompetentną. Okolica cicha, spokojna. Dwie wycieczki, z których skorzystaliśmy, spełniły nasze oczekiwania. Reasumując, mogę polecić ten ośrodek.
4.0/6
Hotel przeciętny, pokoje odnowione, czyste ale małe.Łazienki czyste. Codziennie sprzątane i wymieniane ręczniki.Baseny niewielkie, ale codziennie czyszczone .Personel życzliwy i pomocny. Żetony na napoje - bardzo dobry pomysł, przez to nie stały wszędzie szklanki( oddałeś szklankę brałeś albo napój albo zwracali żeton). Minus- brak klimatyzacji w restauracji. Jedzenie dobre, mały wybór owoców i ciast .
4.0/6
Właśnie wróciliśmy. Jeśli wybierzecie ten hotel, to musicie zapamietać, że ma tylko 3 gwiazdki i tylko na 3 zasługuje. Można się wyspać zawsze w czystej pościeli i wytrzeć do czystego ręcznika, nikt nie będzie chodził głodny bo jedzenia jest sporo, obsługa jest miła i przyjazna. No i to cudowne morze na wyciągnięcie ręki. Ale!!! Pokoje w nowej części są bardzo skromne, jedzenie monotonne i czasami zimne bo może np. nie być prądu, obsługa jest wolna bo jest ich za mało, drinki słabe(to jak wszędzie) Powtarzam - hotel ma 3 gwiazdki i na nic więcej nie zasługuje! Jeśli ktoś ofertę all inclusive w tym hotelu porówna do all inclusive w Egipcie albo Turcji, to się bardzo rozczaruje. Nam się udało dostać ładny pokój, zawsze zjeść o czasie i nie mieliśmy problemów z obsługą. Byłam jednak świadkiem sytuacji, które mocno podnosiły ciśnienie! Widziałam pokoje w starej części ze skrzypiącymi meblami, które pamiętają czasy wojny domowej w Grecji (chyba niektóre ucierpiały), widziałam zagrzybiały klimatyzator (zdjęcia zrobione), kolejki do kucharza po kebab na dobre 40 minut (nie wszyscy się doczekali) i nowo przyjeżdżających, którzy mieli prawo do posiłku ale go nie dostali. Mam nadzieję, że osoby, które doświadczyły wyżej wymienionych sytuacji, zrąbią potężną awanturę w firmie Rainbow i samym właścicielom hotelu. Daje pod rozwagę.