Kategoria lokalna 4
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Wyjazd był bardzo dobrze zorganizowany, co zapewniło bezstresowy początek i przebieg całej podróży. Obsługa była niezwykle miła i pomocna, co sprawiło, że poczuliśmy się komfortowo od samego początku. Pani rezydent, odpowiedzialna za nasz pobyt, była zawsze dostępna i gotowa udzielić wsparcia. Dzięki jej zaangażowaniu, wszelkie pytania czy problemy były natychmiastowo rozwiązywane, co znacząco podniosło jakość naszej obsługi. Hotel okazał się bardzo odpowiedni dla rodzin, oferując przyjazną atmosferę i profesjonalną obsługę. Szczególnie warto docenić personel, który był uprzejmy i serdeczny, a cała ekipa dbała o to, by każdy gość czuł się komfortowo. Warto wyróżnić syna właścicieli hotelu, który swoją osobowością i charyzmą zyskał sobie sympatię wszystkich gości. Jego obecność w hotelu, pełna uroku i profesjonalizmu, zdecydowanie łagodziła wszelkie trudniejsze sytuacje, co poprawiało naszą ogólną opinię o obsłudze. Co do wyżywienia, posiłki były smaczne, jednak zauważyliśmy, że menu nie było zbyt urozmaicone. Mimo to, nikt nie wychodził głodny, a każdy mógł znaleźć coś, co mu odpowiadało. Choć brakowało różnorodności w daniach, jakość przygotowywanych potraw była zadowalająca i spełniała nasze oczekiwania. Mimo tego, że niektóre dania mogłyby być bardziej różnorodne, nie stanowiło to większego problemu i nie odbierało przyjemności z pobytu. Polecam wycieczkę na wyspę Halki oraz Symi - przepiękne widoki i niezapomniane wrażenia.
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel nie jest luksusowy, jednak wygodny, czysty. Jedzenie all inclusive dobre, dostępne napoje... Obsługa hotelu miła i kompetentną. Okolica cicha, spokojna. Dwie wycieczki, z których skorzystaliśmy, spełniły nasze oczekiwania. Reasumując, mogę polecić ten ośrodek.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel przeciętny, pokoje odnowione, czyste ale małe.Łazienki czyste. Codziennie sprzątane i wymieniane ręczniki.Baseny niewielkie, ale codziennie czyszczone .Personel życzliwy i pomocny. Żetony na napoje - bardzo dobry pomysł, przez to nie stały wszędzie szklanki( oddałeś szklankę brałeś albo napój albo zwracali żeton). Minus- brak klimatyzacji w restauracji. Jedzenie dobre, mały wybór owoców i ciast .
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Właśnie wróciliśmy. Jeśli wybierzecie ten hotel, to musicie zapamietać, że ma tylko 3 gwiazdki i tylko na 3 zasługuje. Można się wyspać zawsze w czystej pościeli i wytrzeć do czystego ręcznika, nikt nie będzie chodził głodny bo jedzenia jest sporo, obsługa jest miła i przyjazna. No i to cudowne morze na wyciągnięcie ręki. Ale!!! Pokoje w nowej części są bardzo skromne, jedzenie monotonne i czasami zimne bo może np. nie być prądu, obsługa jest wolna bo jest ich za mało, drinki słabe(to jak wszędzie) Powtarzam - hotel ma 3 gwiazdki i na nic więcej nie zasługuje! Jeśli ktoś ofertę all inclusive w tym hotelu porówna do all inclusive w Egipcie albo Turcji, to się bardzo rozczaruje. Nam się udało dostać ładny pokój, zawsze zjeść o czasie i nie mieliśmy problemów z obsługą. Byłam jednak świadkiem sytuacji, które mocno podnosiły ciśnienie! Widziałam pokoje w starej części ze skrzypiącymi meblami, które pamiętają czasy wojny domowej w Grecji (chyba niektóre ucierpiały), widziałam zagrzybiały klimatyzator (zdjęcia zrobione), kolejki do kucharza po kebab na dobre 40 minut (nie wszyscy się doczekali) i nowo przyjeżdżających, którzy mieli prawo do posiłku ale go nie dostali. Mam nadzieję, że osoby, które doświadczyły wyżej wymienionych sytuacji, zrąbią potężną awanturę w firmie Rainbow i samym właścicielom hotelu. Daje pod rozwagę.