Kategoria lokalna 4
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Byliśmy w hotelu od 07.06. Zapoznaliśmy się wcześniej z opiniami, więc byliśmy przygotowani na kaucje, kubeczki, które trzeba nosić ze sobą. Trafiliśmy na upały powyżej 40 stopni i mimo tego sezon klimatyzacji zaczyna się od 15-ego więc nie uruchomią wcześniej... Pokoje czyste sprzątane codziennie. Po 3 dniach przejechało do hotelu więcej osób i mam wrażenie że hotel kompletnie na to nie był przygotowany. Opcja All, a na śniadaniu już brak soków, wody, kawy. Bar otwierany o 11, alkohole wydawane od 12, a od 14:00 już brak piwa. Brakowało też jedzenia, jak ktoś nie przyszedł na początek posiłków i nie wystał w olbrzymich kolejkach to już na większość potraw nie mógł liczyć. Więc konieczne były wizyty w sklepie lub restauracji. widok może i ładny z pokojów, ale akurat otrzymaliśmy pokój z widokiem na dach. W jeden dzień brak wody bieżącej w hotelu. Cena nie jest adekwatna do warunków, które sie zastaje na miejscu.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel Ilyssion niestety jest najgorszym w jakim do tej pory byłam. Pokój który dostaliśmy pierwszej nocy to totalna porażka(czujnik dymu zwisał z sufitu na kabelkach,stare meble, twarde materace, łazienka w bardzo złym stanie ). Na drugi dzien poprosilismy o zmianę pokoju i wtedy dostalismy już pokój w wyższym standardzie ,fajny choć bardzo mały. Wszystkie opinie na temat jedzenia są niestety prawdą. Jedzenie jest okropne. Większość to gotowce widziałam że podają mrożoną pizze. Automaty do kawy są często zepsute. Nawet automaty do lania piwa były zepsute kilka razy. Pan barman uprzejmy ale niestety nie wiedział co robi zamiast sprite do drinków lał wode co powadowało że drinki lądowały w krzakach. Jedyny plus to miła obsługa na recepcji. Baseny są fajne. Plaży nie ma żadnej jedynie kamieniste zejscie ale bez specjalnych butów nie ma mowy żeby zejść poniewąż kamienie są dosłownie ostre(2 obok, jedna płatna z leżakami a jedna dzika). Jeżeli uda sie komuś upolować bardzo okazyjną cenę (last minute) to można to wszystko znieść.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Nie nazwałabym tego wyjazdu all exclusive śniadanie kończy się o 9:00 pool bar otwiera się o 12:00 więc od 9:00 do 12:00 nie mamy a nie jedzenia ani picia takie są również godziny późniejsze jeżeli zechcecie imprezować w nocy to macie czas tylko do 23:00 na zamówienie sobie czegoś do picia bo później no też niestety usychamy do rana hotel sam w sobie bardzo dużo niedoróbek bardzo dużo niedociągnięć personel z grubsza miły aczkolwiek barman w bulbarze pracuje tam chyba za karę wszystko stare wszystko się sypie leżaki porwane pokoje czyste wszędzie pełno malutkich mrówek jedzenie praktycznie codziennie to samo A za wszystko dodatkowe i wszystko co byśmy chcieli łącznie z jakimś głupim WiFi musimy dodatkowo dopłacać. Jeśli chodzi o wylot do Warszawy to była po prostu tragedia o godzinie 11:00 zostaliśmy bez pokoju na leżakach i na tych leżakach no mieliśmy jeszcze tylko opcję obiadu kolacja już niestety nas nie obowiązywała i tak musieliśmy czekać do 24:30 aż ktoś przyjedzie po nas i zabierze nas na lotnisko także można powiedzieć że przez cały dzień jesteśmy bezdomni nie wiem gdzie tutaj ośmiodniowa wycieczka bo ja doliczyłam się tylko 6,5 tak szczerze mówiąc więc no chyba jest tutaj jakieś małe nieporozumienie w tym . Oczywiście informacja o trzech basenach jest nieprawidłowa bo baseny są małe dwa ten trzeci basen to tak naprawdę zarośnięty zielonym glutem wielkości jacuzzi może niby z wodą morską także no tutaj też może może trzeba wpłynąć na obsługę hotelu żeby tam posprzątali bo lokalizację ma bardzo ładną przy samym morzu no ale do tego nie da się wejść..
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Największym problemem był jakiś śmieszny żeton za który można dostać szklankę z piciem oczywiście za zgubienie go trzeba zapłacić wcześniej pobrana przez hotel kaucje o której WGL nie było mowy przy wykupniu wycieczki jak również jakaś opłata klimatyczna co powinna być już w cenie wycieczki, następna sprawa baru z alkoholem czynny był dopiero od 18 i tylko do 22.45 nie do pomyślenia, następnie obsługa nie pozwalała sobie nabrać nawet wody do butelki na stołówce żeby wziąść sobie do pokoju i nie chodzić cały czas do ,,baru,, i prosić o szkanke wody gdzie temp. Minimalna to 35 stopni ale to była celowa sprawa żeby chodzić do "Mini marketu " który znajdował się na parterze hotelu i kupować uważam że all inclusiv był bardzo biedny A właściciele chcieli dodatkowo zarobić chociaż wycieczka nie należała do tanich, nie było żadnych przekąsek pomiędzy posiłkami A ilość drinków i napoi była delikatnie mówiąc bardzo ograniczona. Jedyne co mogę dobrego powiedzieć o hotelu to bardzo ładne widoki. Czujemy się oszukani bo na tyle podróży jeszcze nigdy nie spotkaliśmy się z tak okrojonym all inclusiv, bez własnych pieniążków nie wiem jak byśmy wytrzymali tam 7 dni, a o pani rezydent to już nawet nie wspomnę bo tylko powiedziala co swoje i koniec zapraszam do kasy zero jakiej kolwiek pomocy WGL to nie wiem po co ona tam jest szkoda jej czasu bo nie zasługuje na jakie kolwiek wynagrodzenie, nikomu nie polecę tego hotelu, dziękuję.