4.3/6 (104 opinie)
Kategoria lokalna 3
3.0/6
Hotel położenie super obsługa klienta też pokoje czyste sprzątane.Jedzenie to ciężko ocenić ale słabe.
3.0/6
nasz pobyt zakończył się w hotelu Ilyssion 8 lipca i nie ukrywam, tęsknić nie będę. Plusy: codziennie sprzątany pokój i bliskość morza, piękny widok z tarasu czy z balkonu oraz przystanek autobusowy tuż za drzwiami. Minusy: Pani na recepcji .. niestety, każda prośba była na nie.. przyjechaliśmy do hotelu o 8:00 rano. wykończeni, prosiliśmy o pokój szybciej, skorzy dopłacić ile by chciała bo byliśmy z dwojką dzieci.. nie było takiej możliwości mimo, że bardzo dużo pokoi było dostępnych. Kazano czekac do 15:00 ;( lobby nie jest klimatyzowane więc proszę sobie wyobrazić nas czekających 7h. ku zaskoczeniu, przybywający do hotelu brytyjczycy, meldujący się o 12-13:00 otrzymywali natychmiast klucze :( czuliśmy się fatalnie, następowala pewna segregacja i nie było to miłe. analogiczna sytuacja miala w ostatni dzien. wylot o 23:35 więc prosilismy o późny check out. rezydentce powiedziano, ze na 90% szansa a rano oczywiscie „przemila” pani odmówiła nam. Jedzenia było duzo, donoszono non stop jednak ogromna monotonia.. dania różnily się 1 lub 2 potrawami od siebie, zero deserów czy lodow dla dzieci. Głodnym nilt nie był ale wybór tez niewielki. wifi płatne jednak bardzo słabe i nie warte płacenia za nie. w lobby darmowe jednak bez szans pobrania czegokolwiek. Hotel niby 4 gwiazdki jednak w naszym odczuciu słabe 3, mocne 2. nie ma wody butelkowej, niestety ta w barze czy restauracji nie nadaje się do picia. napoje mocno rozcieńczane, alkohol chyba okay. 300m od hotelu (w stronę Pefkos) sklepik gdzie za 2 e mozna kupic 6pak wody co proponuję) Ogólnie, nie wybrałabym tego hotelu ponownie. skusiła nas świetna cena na last minute jednak teraz wiem, ze czasem warto dopłacić i warto czytac opinie innych.
2.5/6
Biuro podróży przekłamało ofertę hotelu. Cena jaka zapłaciliśmy za hotel nie była adekwatna co do usług all inclusive. Dostęp do morza oraz jak i widoki nie rekompensują jakości wyżywienia serwowanego w hotelu.
2.5/6
Otoczenie hotelu przepiękne, pokoje sprzątane codziennie, świeże ręczniki i pościel. Byliśmy w nowej części mieliśmy blisko na basen i widok z balkonu oraz ubikacji na morze. Z nowej części jest bliziutko na plażę piaszczystą. Przyjechaliśmy okno bo po 22.00 obsłużył nas przemiły pan (syn właścicieli) . Mimo all nie dostaliśmy nic do jedzenia ale pan z rejestracji zasugerował żebyśmy poszli na drinka i później do pokoju bo bar zamykali o 22.45. Oczywiście poszliśmy do Prefkos do restauracji. Pierwszego dnia zabrakło mięsa na lunch, który zaczynał się o 12.00. Mieliśmy o 12.30 spotkanie z panią rezydent i już dla nas nie starczyło a w kolejce czekało 40 osób. Jedzenia wiecznie brakowało, kolejki się ustawiały przeć godzinami otwarcia miejsc przypisanych do danych posiłków. Kolejki za napojami i nie ważne czy chcesz , wodę, kawę czy wino. Ciastka do kawy o 15.00-5 minut i ich nie ma. Trzeba samemu kupywać sobie wodę bo są godziny gdy nie ma do niej dostępu. Szczerze to wakacje ale za mniejsze pieniądze. My przepłaciliśmy chyba dlatego, że mieliśmy lepszy , nowszy pokój. Obsluga hotelu jakby nie chciała zrozumieć co im się mówi.