Opinie klientów o Lindos Breeze Beach Hotel

5.4 /6
199 
opinii
Atrakcje dla dzieci
5.4
Obsługa hotelowa
5.6
Plaża
4.8
Pokój
4.8
Położenie i okolica
5.2
Rezydent
5.2
Sport i rozrywka
5.2
Wyżywienie
5.6
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

2.5/6

Jacek, Gdańsk 14.05.2022

Gwiazdki z nieba

Wrażenie ogólne ratuje grecki klimat... Do hoteliku dotarliśmy ok 3 rano. Pokój 6059 (chyba rodzinny) przywitał nas chłodem, pająkami, spuchniętymi drzwiami wejściowymi, łazienką jakby niedokończoną (wylewka betonowa we wnęce prysznica, niedokończone wyrównywanie ścian i malowanie itp), stukającym klimatyzatorem... Ale za to łóżko wygodne. Pokój znajduje się na poziomie -2 od recepcji, schody z bagażami - na piechotę, bo winda nieczynna... Widok na żywopłot, chodnik i generator Caterpillar... Pomimo próśb o zamianę pokoju pozostaliśmy w nim do końca.

1.0/6

BARTŁOMIEJ, --- 18.07.2022

Niestety w tym roku pomyłka...

Nie polecam hotelu Lindos Breeze... byliśmy z Rainbow po raz drugi na Rodos - w zeszłym roku rezerwowaliśmy ten sam hotel ale po przylocie zostaliśmy zakwaterowani w hotelu obok - Lindos Imperial ( ten hotel polecam ). W tym roku otrzymaliśmy pokój w Lindos Breeze - ten sam kompleks hoteli, tak samo 5* przynajmniej w nazwie a różnica w standardzie olbrzymia...Otrzymaliśmy pokój w suterenie - poniżej basenu także widok z pokoju był na boczną ścianę basenu. Pokój w ofercie nazwany "superior" to ciemna klitka a dostawka dla dziecka na łóżku polowym. Rozmiar pokoju jak i standard wykończenia ( widoczny na zamieszczonych zdjęciach ) pozostawia wiele do życzenia. Wg. mnie maksymalnie 3 gwiazdki a nie 5. Wielokrotne prośby o zmianę pokoju skutkowały jedynie odpowiedzią recepcjonistki, że porozmawia z managerem. Jakość i różnorodność jedzenia również o wiele gorsza niż rok wcześniej ( oba hotele korzystają z tej samej restauracji ). Kolejnym niemiłym zaskoczeniem była obecność grupki pijanych od rana do wieczora gości z Polski, którzy nie potrafili uszanować ciszy nocnej...Polecam za to Rodos jako destynację wakacyjną - warto wynająć auto i pozwiedzać wyspę.

0.5/6

Renata 10.06.2019

Totalne nieporozumienie!

Właśnie wróciliśmy z urlopu na Rodos w hotelu Lindos Breeze z ogromnym niesmakiem . Hotel miał być 5* nowo wybudowany . Zaraz po wyjściu z autobusu zapytałam czy to na pewno nasz hotel ,ponieważ zdjęcia hotelu w ofercie biura Rainbow były zupełnie inne. Szok przeżyliśmy po Wejściu do pokoju (6060) ,pokój był w piwnicy (ciemna nora ) !. Mało tego nie było płytek w łazience ani wieszaka na ręczniki. Po za jedną szafą i łóżkami umeblowanie się kończyło ! Nie było ani jednego krzesła , większość rzeczy trzymaliśmy w walizkach. Zarezerwowałam pokój superior rodzinny dla trzech dorosłych osób (za dodatkową opłatą ) a w pokoju było łóżko małżeńskie i dwie małe kozetki dla dzieci. Mój syn ma 190 cm wiec nogi wystawały za łóżko 40 cm !! Poprosiłam o zmianę pokoju ,lecz na daną chwile nie było takiej możliwości. Następnego dnia było spotkanie z rezydentką Rainbow , zgłosiłam swoje zastrzeżenia . Pani rezydentka w swoich dokumentach pokazała mi że mam przydzielony pokój standardowy ! Dobrze że miałam przy sobie umowę że zapłaciłam za superior rodzinny. Na wiadomość o za małym łóżku usłyszałam - ojej - i to by było na tyle ! Pani rezydentka obiecała iż zajmie się naszą sprawą i tyle ją widzieliśmy ! Co się okazało hotel nie posiada pokoi typu superior dla trzech dorosłych osób !! Zdjęcia pokazywane w ofercie Rainbow są przekłamane gdyż przedstawiają hotel Lindos Imperial ! Na korytarzu śmieci i worki z brudami stały trzy dni zanim ktoś się nimi zainteresował. Panowie budowlańcy z wiadrami i drabinami byli codzienną dekoracją. Jedynym pozytywnym aspektem była pani menedżer Svietlana na czwartą dobę pobytu postarała się o większe łóżko dla syna. Kropką nad i było ostatnie śniadanie. Lot mieliśmy o 6.30 a zbiórkę przed hotelem o 2.15. Pani rezydent umieściła informację iż mamy śniadanie o godz. 1.45 (w restauracji obok gdyż nasz hotel restauracji nie posiadał). Jakież było nasze zdziwienie gdy zastaliśmy ciemną restaurację z przymkniętymi drzwiami z jednym podświetlonym stolikiem na którym były kruche ciastka i miód ! O kawie mogliśmy jedynie pomarzyć ! STANOWCZO ODRADZAM TEN HOTEL.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem