5.4/6 (243 opinie)
Kategoria lokalna 5
4.0/6
to nie jest 7 nocy tylko 6 skoro w hotelu melduje się o 5 rano następnego dnia, w związku z tym uważam się za oszukanego i oskubanego z ciężko zarobionych pieniędzy, poza tym pobyt uważam za udany
4.0/6
Ogolne wrażenie z wycieczki mamy bardzo pozytywne, jednak na samym początku czekała nas niestety niemiła niespodzianka. Ze względu na overbooking, zamiast w nowym hotelu Lindos Breeze zostaliśmy zakwaterowani w starym Lindos Imperial. Podróżowaliśmy z 8 miesieczna córeczka, wiec przy wyborze hotelu kierowaliśmy sie przede wszystkim komfortem pokoju. Przed zakupem wycieczki potwierdzalam również z konsultantem na infolinii, że zostaniemy zakwaterowani w tym właśnie hotelu, ponieważ czytalam opinie że takie sytuacje zdarzały się w przeszłości. Pokój jaki otrzymaliśmy lata świetności miał już dawno za sobą, śmierdziało w nim stechlizna, a na domiar złego nie można było zostawić na wierzchu nic do jedzenia, ponieważ w mgnieniu oka pojawiało się stado mrówek zainteresowanych smakowitym kaskiem. Zgłosiliśmy nasze zastrzeżenia na recepcji hotelowej oraz rezydentce, ale jedyne co zostało nam zaproponwane to zamiana pokoju na inny, ale w tym samym standardzie, w tym samym hotelu, więc zrezygnowaliśmy. Jeśli chodzi o jedzenie to wybór był bardzo duży, każdy mógł znaleźć coś dla siebie (również mnóstwo opcji dla wegetarian). Nasze serca skradły śniadania! Możliwość rezerwacji stolika w restauracji a la carte, jednak bardzo ciężko dostać w nich miejsce, a smak nie powalał. Obsługa (za wyjątkiem Pan na recepcji) bardzo pomocna i przemila. Kompleks hotelowy jest ogromny, kilka basenów, barów, animatrakcje dla dzieci, wieczorami muzyka na żywo (nie korzystaliśmy z racji podróży z maluszkiem). Kompleks hotelowy położony przy żwirowej plaży. Wyjazd udany, ale pozostaje duży niesmak w związku z faktem, że nie otrzymaliśmy standardu pokoju za który zapłaciliśmy.
4.0/6
Hotel czysty ale 5* to nie jest. Pokoje schludne, łóżka wygodne, łazienka czysta. Sprzątanie codzienne na życzenie. Dobra lokalizacja dla turystów nastawionych na bliskość plaży. Bardzo uprzejmy i uśmiechnięty personel. Najsłabszym punktem jedzenie - bardzo monotonne i nie "najwyższych lotów" (lunch w 80% ten sam co kolacja; kiepska pizza). Organizacja Rainbow bez zastrzeżeń.
3.5/6
Witam, pobyt byłby świetny gdyby nie ciągle problemy z kartą do pokoju ( wymieniane były chyba 4/5razy), robakami w pokoju i klatkach schodowych, wymiana ręczników na nowe które były brudne. Jeszcze zostaliśmy wprowadzeni w błąd o większej liczbie wycieczek, których nie było w ofercie po przyjeździe ( może wina była przez to że kupowaliśmy przez wakacje.pl).