Opinie o Lindos Breeze Beach Hotel

5.4/6 (243 opinie)

Kategoria lokalna 5

5.4/6
243 opinie
Atrakcje dla dzieci
5.4
Obsługa hotelowa
5.6
Plaża
4.8
Pokój
4.9
Położenie i okolica
5.2
Rezydent
5.1
Sport i rozrywka
5.2
Wyżywienie
5.6
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 3.0/6

    Opinia

    Obecnie przebywam w hotelu jeśli chodzi o pokój jest ok bardzo duży kompleks do plaży daleko, plaża brzydka kamienia, lezaki i stoliki brudne słabo sprzątanie o dezynfekcji chyba trzeba pomarzyć. Posiłki w restauracji masakra zimne obsługa nie ogarnia wydawania posiłków i sprzątania stolikow. Jeśli chodzi o epidemię to z rygorem jest tylko mierzenie temperatury tylko przy wejściu do restauracji poza tym luz brak zachowania odległości dezynfekcji stolikow po odejściu klienta. W pokoju w nocy gryzą jakieś owady obawiam się że to pluskwy. Recpcja brak kontaktu z klientem zero informacji po przyjeździe gdzie resteuracja gdzie plaża dobrze ze ludzie poinformowali nas gdzie po podróży można coś zjeść. To na tyle średnio polecam. Brak animacja dla dzieci.

    Ryszard, Kraków - 14.07.2020

    2/2 uznało opinię za pomocną

  • 3.0/6

    Fajny pobyt z kiepską organizacją

    Hotel ogólnie ok, pokoje zawierają sporo niedoróbek. Nadrabia natomiast świetnym jedzeniem, lokalizacją oraz personelem. Infrastruktura hotelowa poza pokojami jest na naprawdę dobrym poziomie. Każdy znajdzie coś dla siebie. Najgorsza natomiast była organizacja wyjazdu przez rainbow na czym się bardzo zawiodłem - wymeldowanie z hotelu o 11 rano gdzie wylot o 3 kolejnego dnia. Nocke można spędzić na leżakach... Musieliśmy dokupić nocleg w innym hotelu obok, ponieważ ten nie miał wolnych miejsc. Zmyliło nas 8 dni w tytule rezerwacji. Owszem, można powiedzieć - czytaj umowę dokładnie - jednak nigdy wcześniej nam się to nie zdarzyło aby wylot był tak fatalnie zorganizowany.

    Wojciech, Warszawa - 05.06.2023  | Termin pobytu: maj 2023

    5/7 uznało opinię za pomocną

  • 3.0/6

    Na ten sezon nie polecam hotelu

    Małgos. - 01.06.2019

    11/20 uznało opinię za pomocną

  • 3.0/6

    Czekałam na te wakacje długo bo miały być wymarzone...

    Po przyjeździe do hotelu (ok godz. 13) dostaliśmy informacje, że zakwaterowanie jest o godzinie 15:00 natomiast wręczono nam już opaski i mogliśmy korzystać ze wszystkich atrakcji. Do pokoju finalnie zostaliśmy zakwaterowani o godz. 17:00. Pokój był brudny, jeżeli go posprzątano to po łebkach. Natomiast w kolejnych dniach już sprzątano go codziennie. Z mini basenów, które były pod nami śmierdziało, że ciężko było wyjść na balkon w upalne noce. Lodówka w sypialni działała tak głośno (klima również), że wybudzała po kilka razy w środku nocy. Leżaki na plaży brudne, a przy basenach tyle, że nawet w niskim sezonie (byliśmy od 20.09-01.10) ich nie wystarczało. Bar na plaży z napojami tragedia mimo świetnej obsługi - drinki potrafili dać zważone. Bar przy basenie relaksacyjnym najlepszy i najlepsi barmani. Jedzenie codziennie na śniadanie było takie samo natomiast jego różnorodność była tak duża, że jedliśmy przez te 11 dni co innego. Uprzedzam, że ciasta są bardzo słodkie - widocznie Grecy tak lubią. Pozostałe posiłki różnorodne, kolacje tematyczne, pełne owoców. Z restauracjami Ala carte wyszła dziwna sytuacja ponieważ w hotelu miały się znajdować 4 i z każdej mieliśmy mieć możliwość skorzystania jeden raz podczas pobytu. W recepcji poinformowano nas że restauracji jest 5, a skorzystać możemy jedynie z 3 - rezydentka nie zajęła się sprawą mimo mojej wyraźnej prośby. Plaża miała być piaszczysto-żwirowa... była kamienista. Buty do wody niezbędne. Połączenie przystanku autobusowego z hotelem super tyle tylko że mogliśmy podróżować jedynie w stronę Rodos lub Lindos i dopiero z Lindos w stronę Prosonisi (cofać się). Obsługa hotelowa bardzo miła i kulturalna. Musieliśmy nosić maseczki w pomieszczeniach zamkniętych oraz była mierzona temperatura przed wejściem do głównej jadalni. Napoje podczas posiłków słabe jakościowo - soki tragiczne, a napoje typu cola obok coli nawet nie leżały. Jeżeli jest to 5 gwiazdkowy hotel to obawiam się jak wyglądają te 3. Zapłaciliśmy za podróż prawie 10k i uważamy, że w związku z powyższym i uwzględniając standardy panujące w hotelu nie była ona tyle warta.

    Agnieszka, Dęblin - 05.10.2021

    5/5 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem