Kategoria lokalna: 4
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
2.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel sam w sobie dobry, obsługa świetna, duży plus za Panią Agnieszkę w recepcji. Jedzenie niestety jak na czterogwiazdkowy hotel przesolone i mało zróżnicowane. Ciasta, które nie zeszły jednego dnia na drugi dzień były okraszane dużą ilością kremu, który miał chyba za zadanie maskować to, że były wczorajsze. Pizza serwowana między główni posiłkami, świetna lepszej póki co nie jedliśmy. Miejscowość w której znajduje się hotel (Kolymbia), gdybym nie wiedział, że jestem poza granicami kraju, to pomyślałbym, że znajduje się w jednej z naszych małych nadmorskich miejscowości, czyli jedna główna ulica przy której znajdują się stragany. Skręcając z głównej ulicy w którąkolwiek uliczkę nie było dosłownie nic. Ogólnie rzecz biorąc jeżeli wybierając miejsce na urlop kierujesz się tym, że będziesz/będziecie siedzieć całe dnie nad basenem okupując leżaki i korzystać z zasobów baru to miejsce będzie idealne. Mnie i rodzinie to miejsce i w sumie sama wyspa nie przypadła do gustu, i wrócimy tam tylko pod jednym warunkiem, jeśli odbudują Kolosa w portowej stolicy.
2.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Nie wiem skąd te super opinie o jedzeniu i hotelu chyba piszą to osoby, które pierwszy raz były w Grecji i nie mają żadnego porównania, bo my mamy jedzenie jak na 4* kiepskie, plaże tragedia same kamienie miejscami bardzo duże, jakby ktoś wysypał z budowy kamienie wprost na plażę . W samym Hotelu NUDY i jeszcze raz nudy, porażka żeby przy basenie nie było porządnej muzyki, no chyba, że takiej, od której można usnąć, dla dzieci animacji ZERO, w porównaniu z Kos czy Zakyntos porażka, kompletnie nie wart swojej ceny chyba że 1.000 zł za osobę nie więcej, wiem co piszę bo zwiedziliśmy całą Grecją po za Korfu. Aha i coś ważnego dzień wylotu zbiórka o 2:50 w nocy bo wyjazd z pod hotelu 3:30 miało być przygotowane śniadanie i kawa,a to kompletne rozczarowanie zero śniadania nawet stołówki nie otworzyli dla 8 osób żenada to ma być hotel 4* ??? W każdym hotelu w Grecji mieliśmy wczesne śniadanie na wyjazd tutaj NIC
2.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel Maraton znajduje się w całkiem przyzwoitej lokalizacji blisko sklepu blisko przystanku autobusowego i w miarę blisko plaży. W hotelu serwują bardzo dobre jedzenie. Jest bardzo duży wybór i różnorodność każdy znajdzie coś dla siebie. I to tyle plusów w tym hotelu. Hotel kompletnie nie nadaje się dla rodzin z dziećmi o czym nikt z firmy rainbow nie informuje. Codziennie odbywają się głośne imprezy do godziny 24:00. Po zwróceniu uwagi że panuje hałas nikt się tym nie przejmuje. Wszyscy rozkładają ręce że tak przecież musi być. Tak więc rodziny z dziećmi które jadą tam wypocząć i potrzebują spać wcześniejszej niż o 24:00 niech się zastanowią trzy razy zanim wydadzą nie małe pieniądze na pobyt w tym hotelu. Muzyka jest tak słyszalna w pokoju że prawie trzęsą się drzwi. Dla dzieci z animacji oczywiście nie ma nic. Jeden raz było pieczenie pizzy i to by było na tyle, gdzie dzieci w tym hotelu były dość sporo i rozmawiając z innymi rodzicami w większości z nich niestety nie podoba się wszech panujących hałas w nocy. Animacje pan zaczyna przed 22:00 stąd no kończą się koło 24:00. Jeśli chodzi o czystość pokoje sprzątane natomiast basen tragedia. Po obwodach znajdują się osady brzydkie ciemne pomarańczowe osady które nie zachęcają. Poza tym no basen nie jest zbyt czysty a ilość leżaków nie jest wystarczająca. Obsługa miła z wyjątkiem jednego pana który w dniu naszego wyjazdu po wejściu dwie minuty wcześniej na śniadanie gdyż na śniadanie było jakieś 15 minut w sumie przywitał wszystkich miłym wrzaskiem wynoście się stąd. Jak na hotel czterogwiazdkowy taki odzywki i chyba są trochę nie na miejscu. Napoje lane z dystrybutora jakości jak 10 lat temu na all inclusive w Bułgarii za 1000 zł teraz cena się zmieniła znacznie ale jakoś pozostaje ta sama. Woda która serwują na barze jest takiej jakości że dzieci wypluwały ją z powrotem do kubka. Nasze uzdrowiskowe da się szybciej przełknąć niż tamtą nie wiem czym to jest spowodowane. Klimatyzacja miała być sterowana indywidualnie, jest możliwość ustawienia od 23 stopni w górę często przy upałach to jest za mała nie ma możliwości żeby ustawić na mnie jak 23 stopnie. Czy pojechałabym tam ponownie absolutnie nie.
2.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
NIE POLECAM! Hotel raczej dla nie wymagających. Pokoje, dość ciasne ale czyste, obsługa ok. Nie rozumiem skąd tyle pozytywnych i zachwalających opinii dotyczących jedzenia???????? Jak dla mnie jakaś masakra, bardzo mały wybór, powtarzające się potrawy - kurczak, wieprzowina i cielęcina. Na śniadanie ciągle to samo, obiad i kolacja niczym się nie różniły. Z warzyw był słabej jakości pomidor, obeschły ogórek, cebula i kapusta, trochę oliwek. Owoce - arbuz, melon, pomarańcze, kiwi, jabłka. Desery głównie jakaś pianka w różnych kolorach i puding, nie wyglądało smacznie, nie zachęcało do spróbowania. Sytuacje ratowała chałwa i czasami ciasto w stylu murzynka czy babki cytrynowej. Dorosły był coś w stanie wybrać, my po 4 dniach mieliśmy dość jedzenia. Moje dziecko żyło na pizzy i bułce z masłem, bo ile można jeść frytki i kurczaka. Potrawy bardzo słone, jak trafiło się coś smacznego to było bardzo słone. Na stołówce bardzo duży zaduch, smród z grilowanego mięsa na sali. Po posiłku wychodziło się spocony i śmierdzący na kilometr... Kolejną sprawą rezerwacja leżaków pod parasolem! Chcesz mieć cień w ciągu dnia to trzeba było być na basenie po godzinie 7.00, żenada.... Leżaki rezerwowane były już po godzinie 6.00, o godzinie 8.00 nie było szans na leżak pod parasolem. Hotel ma 140 pokoi a 29 parasoli, ciężko wytrzymać na pełnym słońcu cały dzień, zwłaszcza, że basen otoczony jest z każdej strony budynkiem, brak jakiegokolwiek przewiewu.. Miejsce oczywiście jest na leżaki ale parasoli brak. Ogromny minus za to. Pozytyw: blisko fajne plaże i miła obsługa. Pizza w ciągu dnia\. Jak dla mnie hotel na 2,5 gwiazdki. Jeśli ktoś jedzie z myślą, że zje coś smacznego to nie w tym hotelu. Animacje były, mi średnio się podobały ale kto co lubi.
1.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Pobyt oceniam bardzo źle. Zaczęło się od 2h i 20 minut opóźnienia lotu. Co spowodowało przyjazd na 19:00 i skrócenie wakacji. Potem mimo wykupionego miejsca w samolocie (uważam to za absurd) ze zwiekszona ilością miejsca, takiego miejsca nie otrzymałem z rodzina. Potem otrzymałem pokój na 1 pietrze bez windy, gdzie miałem targać wózek z dzieckiem. Przecież biuro wiedziało ze jadę z dzieckiem. W pokoju nie było czajnika, szlafroka i kapci mimo tego ze było w umówię. Powrót to trzymanie 30 minut w samolocie rozgrzanym i bez klimy. Pisk dzieci. Potem lot i ostre wychłodzenie. Wszyscy jesteśmy chorzy obecnie. Na dobitkę 1h czekania na bagaże w Polsce. Tak się dzieje gdy ma się umowę z tanimi i bardzo słabym przewoźnikiem smartwings. Odpowiedzialność za nich ponosi biuro bo to z nimi podpisuje umowę.
1.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel znajduje się na dość dużym, zielonym terenie z basenem zewnętrznym. Pokoje odnowione, chociaż meble mają już swoje lata. Bardzo fajna, odnowiona łazienka z kabiną prysznicową beż brodzika, że spływem w podłodze. Dużym minusem była pościel - bez kołdry, czy chociażby koca, do przykrycia jedynie prześcieradło, a mój pobyt był w drugiej połowie października. Jedzenie bardzo smaczne i urozmaicone. Do morza ok. 400 m ruchliwą drogą, co latem jest chyba uciążliwe. W sumie więcej plusów niż minusów.
1.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
pokoje 413 zlokalizowane przy zrzucie nieczystości z całego hotelu smród przez cały dzień i noc, na balkonie nie usiedzisz, na dodatek pełną parą idą prace budowlane nowych budynków i basenu, interwencja o zamianę pokoju u pani rezydent bez powodzenia, powiedziano nam że za krótki pobyt, uważamy że za takie warunki pobytowe należy się nam jako stałym klientom z państwa firmy rekompensata. Z poważaniem dyrektor oddziału Warszawa SRJ d/ s turystyki Adam J.
1.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel Marathon czysty, zadbany, standard dobry, basen bardzo dobre wyżywienie, drinki wydawał w barze jeden pracownik, także regularnie stała kolejka ludzi do obsługi. \ miła obsługa hotelowa, generalnie Grecy na Rodos byli mili i pomocni. Niestety podczas pobytu syn doznał wypadku. szyba balkonowa rozbiła się o Szymona. Syn dostał ciężkiego urazu, musiał przechodzić zabieg w szpitalu na Rodos. Przy tej okazji mamy duży żal do rezydentki i ubezpieczyciela z którym współpracuje Rainbow. Pani Rezydentka Magda jedyną rzeczą, którą się interesowała to koszty szyby balkonowej. Nie mieliśmy z jej strony żadnego wsparcia, żadnego zaangażowania w pomoc nam w tej trudnej sytuacji. Z ubezpieczycielem też ciężko było się porozumieć, a pomoc uzyskaliśmy dopiero po 4 dniach od wypadku, po kilkunastu telefonach i SMSach.
1.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Czytamy z żoną te super opinie o hotelu Marathon i albo byliśmy w innym hotelu ;), albo opinie są podkoloryzowane przez Biuro podróży. Jak można napisać, że w tym hotelu jest duży piękny basen czy super wyżywienie: No chyba, że ktoś był 1x za granicą i nie miał styczności z innymi hotelami i co ważne dużo tańszymi, np Kos gdzie 1 basen był 4x większy od tego w Marathonie, a było ich tam 3 _Kos . Wyżywienie: Coś co wygląda jak mięso, a smakuje jak stara skarpeta to jest super jedzenie ? No gratulacje smaku. Plaża o matko jak można nazwać górę kamieni jak z betoniarki plażą ? 10 minut spacerkiem ? chyba że robi to Robert Korzeniowski Transfer 28 kilometrów czyli blisko, ale czy trzeba jechać taki odcinek aż godzinę ? Plusy ? Dobra pogoda i cieple morze, oraz ładne widoki. Cena ? w naszym przekonaniu max 1.000 zł za osobę nie więcej. Opinię dajemy po raz 2 bo pierwsza jakoś się nie znalazła tutaj.
1.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Zdecydowanie nie polecam tego hotelu. Spędziłem tam wakacje z rodziną, w tym z ośmiomiesięcznym dzieckiem. Nie były to udane wakacje. Zacznę od plusów, których jest niewiele: - położenie blisko miasteczka, sklepów i knajp. Tuż obok duży, dobrze wyposażony sklep. Do plaży jednak daleko. - miła obsługa. Pani Agnieszka na recepcji pomocna - dobra pizza wypiekana w ciągu dnia przy basenie - wypożyczalnia samochodów na miejscu Poza tym hotel nie zasługuje na 4 gwiazdki. Widać, że pokoje mają już swoje lata. Już drugiego dnia musieliśmy zmienić pokój, ponieważ w łazience znaleźliśmy karalucha, co świadczy o niedokładnym sprzątaniu, ponieważ nie otwieraliśmy okien. Menedżer hotelu nie widział w tym nic nadzwyczajnego, wprost powiedział, że jak nam się nie podoba, to możemy zmienić hotel. Arogancki człowiek. Ostatecznie dostaliśmy pokój na drugim piętrze (na szczęście z windą), przy basenie. Niestety hotel nie respektuje ciszy nocnej, prowadząc codzienne animacje i koncerty przynajmniej do północy. Niemieckie karaoke to chyba ostatnie czego chciałem słuchać podczas wakacji. Drzwi nie miały uszczelki, więc ich zamknięcie niewiele dawało. Po prostu nie dało się spać. Zmiana pokoju nie była możliwa, ponieważ hotel miał pełne obłożenie. Dopiero po kilku dniach dostaliśmy propozycję kolejnej zmiany pokoju na mniejszy, na piętrze i bez windy.... W pierwszym pokoju, nie wiem dlaczego, nie dało się ustawić klimatyzacji na mniej niż 23 stopnie, w drugim już było ok. Opis pokoju przedstawiany przez Rainbow nie pokrywa się z rzeczywistością. Nie było szlafroków i klapek. Nie było też czajnika, co w naszym przypadku było dużym utrudnieniem. Zamiast 400 m do plaży, realnie było pewnie 600 m– 700 m. Widok na morze jest więc widokiem na dalekie morze. Brak możliwości ustawienia własnego hasła do sejfu w pokoju (hasło dostajemy na recepcji) powoduje, że właściwie mogłoby ich nie być. Nie wiem, kto wpadł na pomysł, żeby brodzik dla dzieci zrobić przy barze, gdzie non stop wszyscy palą. Hotel nie ma też wydzielonych stref dla palących lub niepalących, czegokolwiek. Wszędzie unosi się dym papierosowy. Większość gości to emeryci. Pomimo informacji o zakazie zajmowania leżaków, nie jest on w ogóle przez hotel respektowany. Ogólnie leżaków jest za mało, biorąc pod uwagę wielkość hotelu. Jedzenie bardzo średnie, często powtarzające się. Wybór nie jest zbyt duży. Mięso było po prostu niesmaczne. Podsumowując - były to nasze najgorsze wakacje all inclusive i na pewno tam nie wrócimy. Nie rozumiem pozytywnych opinii na temat tego hotelu.