Kategoria lokalna 4
4.0/6
Hotel był kameralny i otwarty na gości. Pokój, który zakupiliśmy z widokiem na ogród nie miał nic z tym wspólnego, tak jak obiecano nam przy zakupie (widok na mury), nawet był nie posprzątany w pierwszym dniu, jednakże po zgłoszeniu i przybyciu menadżera to się zmieniło. Należy wiedzieć, że w Grecji nie wolno wyrzucać papieru toaletowego do toalety, tylko do wyznaczonego kosza. Posiłki były przepyszne, każdego dnia co innego było serwowane. Obsługa hotelowa przemiła, choć jak nie znasz języka to klapa dużym atutem było to że w recepcji była recepcjonistka znająca język polski, ale to się dopiero później zmieniło. Minusem było to, że w hotelu znajdował się tylko jeden basen na taką ilość gości a drugi był na tyle hotelu z którego mogli tylko korzystać goście z Niemiec . Rezydentka niby nic nie wiedziała o tym, choć powątpiewam w to. Pracownicy hotelu dbali o to, aby ludzie nie w chodzili z jedzeniem i z wielkimi materacami do basenu bo wtedy to już na pewno mowy nie było o pływaniu. Mała ilość leżaków do ilości tam ludzi się znajdujących, daleko do morza nie tak jak napisano w ofercie 400 metrów, ale zapomniano dodać w linii prostej. W okolicy sklepiki w których można było zakupić pamiątki dużo tańsze niż w Symi, Lindos czy na Rodosie, które zwiedziliśmy. Mimo małych minusów to hotel ładny, na pewno słowa uznania należą się animatorowi, który robił wszystko, aby umilić pobyt w hotelu. Do atrakcji na pewno warto zaliczyć wieczór Grecki. My jednak byliśmy nastawieni na zwiedzanie, więc mało spędzaliśmy czasu w hotelu i na basenie więc polecam zakup wycieczek lub samochodu -od kogo, go zakupicie to już Wasz wybór ceny wszędzie podobne. Kilka słów o pani rezydent, która miała dbać o bezpieczeństwo Polaków na wycieczce, po pierwsze nie informowała nas o zmianie godzin wyjazdu, po drugie nie poinformowała nas o zmianie wycieczki i trasie, która została zmieniona na pływanie podczas zakupionego rejsu do Symi jak również o braku miejsc dla podróżnych, którzy siedzieli na pokładzie statku lub stali przez cały rejs. Nie odwiozła Nas na odprawę za to wysłała młodą animatorkę. Takiej pani rezydent mówię stanowcze ,,Nie dziękuję" 0,5 to i tak za dużo, ale zrobiła dobre wrażenie pierwszego dnia tylko pierwszego!!!
Agnieszka - 06.08.2024 | Termin pobytu: lipiec 2024
6/7 uznało opinię za pomocną
4.0/6
Obsługa oraz ogólne wrażenie zostaje pozytywne. Minus za brak jakiegokolwiek pożywienia zapewnionego przez hotel przy dosyć późnym przyjeździe na miejsce (24:00/0:30). Sprzęt sportowy jak tenis stołowy w opłakanym stanie. Boisko do siatkówki na trawie. Jedzenie smaczne, super przyprawione, wybór raczej mały. Desery przesłodzone. Animacje ciekawe i różnorodne. Bardzo ciasne pokoje.
Paweł - 17.06.2024 | Termin pobytu: czerwiec 2024
1/2 uznało opinię za pomocną
4.0/6
Generalnie wszystko było OK, poza jednym: ciepła woda była mniej więcej od 10 do 18-19. Powód: grzana tylko przez słońce (solary i "baniaki" na dachu). Tak więc poranne i wieczorne mycie tylko w zimnej. Poza tym - zgodnie z ofertą, ale bez fajerwerków. Polecam zaopatrzenie się w środki przeciw komarom
Marzena, Łódź - 21.06.2022
7/7 uznało opinię za pomocną
4.0/6
Wyjazd udany, lecz bez szału. Hotel ładny, porównując go do innych hoteli, to nie zasługuje na 4*, a na 3*. Recepcja ładna, basen duży z ciepłą wodą, bar przy basenie z napojami i lodami, po 18:30 alkohol różny nie rozcieńczany, mocny. Wieczorami atrakcje muzyczne i konkurencje zaczynały się o 21:30- głośno w pokoju. Restauracja może być lecz stół z jedzeniem niewielki, mały wybór jedzenia, do 4 dni z chęcią się je a później monotonia. Nie jesteśmy wybredni ale codziennie to samo, dosłownie. Do plaży ok 5 minut spacerkiem. Polecamy wynająć samochód w hotelu. Przemiły Pan zajmujący się wynajmem, dla gości hotelowych zniżka. Najtańsze auto 40 euro , z segmentu 2 za 50euro i wyżej- wszystko ubezpieczone w aucie. Natomiast w Rainbow najtańszy 50 euro i nie ubezpieczone wszystko np. szyby. WISIENKA na torcie - pokoje - brudne. Po wejściu do pokoju-szok. Warstwa kurzu na szafie dużej, kurz na szafce pod telewizorem, na lampkach przy lustrze i pod łóżeczkiem turystycznym. Ubrudzone zasłony, klimatyzacja głośno działająca, w dzień nie przeszkadza w nocy natomiast już tak. Zgłoszono w recepcji- Polka- zgłosiła do menadżerki, która kazała posprzątać dokładniej sprzątaczce, lecz zasłon nie wymieniają po zmianie gości. Recepcjonistka później patrzyła na nas nie przychylnie po zgłoszeniu uwag w pokoju. Wszystko w hotelu fajne lecz pokoje do zmiany- meble taka zbieranina i to obniża standard. Drugi raz tu nie przyjedziemy i nie polecimy nikomu, ze względu na pokoje.
Rodzina 2+1 - 26.06.2024 | Termin pobytu: czerwiec 2024
0/0 uznało opinię za pomocną