Opinie o Mitsis Rodos Village

Kategoria lokalna: 4

5.3/6
(187 opinii)
Atrakcje dla dzieci
5.2
Obsługa hotelowa
5.7
Plaża
5.1
Pokój
4.7
Położenie i okolica
5.2
Rezydent
4.9
Sport i rozrywka
5.2
Wyżywienie
5.6

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    6

    Mitsis Rodos

    Monika i Krzysztof Jaworzno 22.06.2018 | Termin pobytu: czerwiec 2018

    Pokoje dla Polaków najgorszew całym kompleksie kłopoty z zamianą pokoju a pomoc rezydentki to poniżej krytyki .tyle złego o hotelu poza tym dobre jedzenie czysto bardzo dobra obsługa hotelowa i animatorzy .

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Gdyby nie hałas klimatyzacji byłoby super.

    Ela 13.09.2018 | Termin pobytu: sierpień 2018

    Tak jak spora część turystów pisała hałas z klimatyzatorów, szczególnie pracujących całą dobę w kuchni, nie do zniesienia. Pomimo zaznaczenia w formularzu, że prosimy o pokój z widokiem na morze i nie w pobliżu kuchni, dokładnie dostaliśmy pokój z widokiem na budynek z kuchnią, skierowany na huczące w nocy klimatyzatory. Dopiero następnego dnia po wielu interwencjach włącznie z propozycją, że dopłacimy do wyższego standardu otrzymaliśmy pokój w innym budynku bez dopłaty. Położenie nowego pokoju znaczenie lepsze ale klimatyzacja zdezelowana bez możliwości regulacji nawiewu. Cała reszta wysmienita. Jedzenie, uprzejmość personelu i zajęcia sportowe, leżaki, parasole na plaży, przy basenach itd.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Hotel

    MICHAŁ, BYDGOSZCZ 01.09.2018 | Termin pobytu: czerwiec 2018

    Hotel oceniam pozytywnie. Jedzenie batdzo dobre, widok z pokoju przepiękny. Trochę problemu stwarzają duża ilosc pieter hotelu a co za tym idzie poruszanie sie z malymi dziecmi-schody. Trochę uciążliwy byl zapach kanalizacji. Wszystko rekompensowaly baseny oraz jedzenie.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    Wczasy 2016

    Katarzyna Cichy-Karolczak 10.10.2016

    Wyjazd: 4 osoby dorosłe + dziecko ( 10 miesięcy). Niestety hotel nas rozczarował, nie polecimy znajomym.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    spokój w pięknej okolicy

    Monika, Lublin 16.08.2017 | Termin pobytu: sierpień 2017

    Hotel położony na pięknym wzgórzu z widokiem na morze, pełny zieleni,kwiatów.Teren rozległy, pokoje różnej klasy. Mieliśmy pokój standardowy w budynku głównym. Plus ,że było wszędzie blisko.Minus bardzo zła jakość łazienki i klimatyzacji. na pewno nie jest to pokój w hotelu 5 gwiazdkowym Restauracje ( włoska,grecka,meksykańska)super, polecam zarezerwować po przyjeździe. Jedzenie dobre, każdy mógł wybrać sobie coś dobrego ale tłoczno i głośno.Obsługa bardzo miła, pozdrawiamy Pana z baru w lobby. Animacje średnie. Panie rezydentki bardzo miłe ,pozdrawiam. Pobyt udany i polecam hotel. Wszystko w cenie,leżaki dostępne przy basenie i na plaży.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    33

    Słonwczne wakacja

    Anna, Wojkowice 29.10.2017 | Termin pobytu: październik 2017

    Pogoda w październiku idealna. Cały czas słońce, według prognozy 22 st C, ale odczuwalna znacznie wyższa. Natomiast jeśli chodzi o hotel to już tak zachwyceni z mężem nie byliśmy. Dostalismy pokój z widokiem na morze w budynku głównym nad restauracją. Całą dobę zdaje się, że klimatyzatory od resteuracji szumiały i okazjonalnie raz na dobę był smród z kanalizacji. Na balkonie nie dało się specjalnie wysiedzieć. Jak się zamkneło drzwi balkonowe już w pokoju było generalnie cicho i bez zapachów. Jedzenie dobre urozmaicone natomiast napoje bezalkoholowe nie do zaakceptowania. Tam woda w kranie byla słonawa zarówno jak i cola czy soki podawane przez obsługę. Podkreślę, że za każdym razem było inne rozcienczenie napoji, raz tam pijam dobry sok pomaranczowy, ale juz na nastepny dzień dostałam bardzo słony. Taka trochę loteria. Z czasem zaczelismy dokupować napoje w markecie pomimo tego, że mieliśmy wykupione all-inclusive. Hotel zadbany, baseny też, blisko na plaże. Co do całego wyjazdu mam mieszane uczucia. W październiku super było gdzieś jeszcze w Europie się poopalać i nacieszyć pogodą, natomiast do tego hotelu na pewno nie wrócę.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Rodzinny wyjazd

    Paweł, Sobolewo 10.10.2016

    Hotel nie należy do nowych, ale jest czysty. Składa się z części głównego hotelu z recepcją i rozczłonkowanych bungalowów, do których trzeba niestety dojść, bo windą dojedziemy wyłącznie do najwyższego poziomu hotelu głównego. Atuty: dobre kuchnia, restauracje alacarte dostępne bez limitu i naprawdę smaczne, fajne baseny ale wyłącznie ze słoną wodą, dobrze zaopatrzony bar na plaży miła i pomocna obsługa również polskie animacje. Wady: rozległość hotelu, trzeba się nachodzić, również do plaży, która ma kamienisty brzeg.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Udane wczasy

    DW, Kraków 15.07.2014

    Ogólnie ok, hotel taki sobie momentami mocno cuchnący kanałem, kuchnia super, obsługa też, plaża i wyposażenie ok, bardzo głośna klimatyzacja

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    30

    zadowoleni inaczej

    ANDRZEJ, DARŁOWO 03.11.2015

    Wylot przed północą, przylot już druga doba liczona z zamówienia. Przyjazd 3 nad ranem, pokój (rano do nas dotarło, bo byliśmy zbyt zmęczeni) do wymiany!! na drugą dobę!!! Rano śniadanie, czekanie na pokój. Na prośbę obsługi recepcji (uśmiech na twarzy) następna kawa, potem następna i około 14.00 zmiana pokoju!!! super!! Zamawiamy hotel w Rainbow w lipcu-na koniec września wczasy - a hotel nie ma dla nas miejsca!! znajdy z ulicy, tak bym nas nazwała. Przyjaciółka z córką dostała w tym momencie pokój dla personelu! Po ok.14 pokój jest!! no super, 2 doba prawie mija,-ani plaży, odpoczynku, tylko nerwy!! Dostaliśmy na przeprosiny owoce (które są na stołówce od koloru do wyboru! i buteleczkę wina). Miłe, ale zniesmaczenie tym jak nas potraktowano zostało do dziś! Korzystamy tylko z tego biura i NIGDY nic takiego nas nie spotkało! Wstyd dla rezydentów, którzy mają mieć pod opieką swoich klientów! Nie wiemy kto odpowiada za takie traktowanie klientów biura wykupującego dla nich miejsca w hotelu i chyba się nie dowiemy /Niemcy , Anglicy, Francuzi to nacje wyższej kategorii w stosunku do "Polaczków "/. Czytając opinie o tym hotelu byliśmy pewni, że będzie suuuper! Niestety, nie ciesz się póki nie odczujesz!! Ta noc była koszmarem, do południa też! Reszta bez rewelacji! Obsługa miła, uśmiechnięta (dobrze że nie odczuli tego co my jako goście! po tylu godzinach lotu i dojazdu), jedzenie normalne, bez szału. Hotel czysty, widoki i plaża bez uwag. Niestety paręnaście godzin poczucia, że jest się jakąś znajdą szukającą miejsca w hotelu (mimo wcześniejszej, z paromiesięcznym wyprzedzeniem, rezerwacji) nie daje mi wyboru napisania, że poczułam się jak gość kategorii.... przyjechałeś z Nienacka to czekaj, my coś znajdziemy! Przykre, że nikt z biura nie zadzwonił, nie napisał! Przepraszamy, to pierwsza taka sytuacja, nic ....nic! Sprawy nie ma i nie było. Przykre, ale żeby nie było następne dni były suuuper! Ale to dziękujemy sobie, a nie firmie, której zapłaciliśmy za spokój i odpoczynek! Pozdrawiamy! Ela i Andrzej Darłowo

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    49

    Spore rozczarowanie ...

    Sylwia 28.09.2016 | Termin pobytu: październik 2016

    Niestety, podzielam negatywne opinie dotyczące zakwaterowania w Hotelu Mitsis Rodos Village. Na bramie wjazdowej do hotelu widnieje pięć gwiazdek, Rainbow sprzedaje go jako czterogwiazdkowy, natomiast na miejscu okazało się, że pokój, który otrzymaliśmy mogę ocenić najwyżej na trzy (ostatnie piętro - pokoje od 720). Łazienka skandaliczna. Może i czyściutka, ale: wanna obita, armatura połatana silikonem, słuchawka bezwiednie wisząca, plastikowa zasłonka. Sam pokój bardzo skromnie wyposażony, szaro-niebieski, odpadający tynk ze ścian. Widok na morze: może i piękny (w dalszej perspektywie), bo pod balkonami dziesiątki klimatyzatorów oraz "najważniejsze" - główny wyciąg (wywietrznik?) kuchenny. Włączany ok 6.30 i wyłączany po 22.00, a smród nieziemski, zwłaszcza w dniach, w których serowowane są dania rybne i owoce morza. Uprzedzam przed wieszaniem ręczników i strojów kąpielowych na balkonie. Co prawda piętro niżej mieli gorzej, gdyż nie mieli widoku na morze, lecz jedynie na sąsiadów naprzeciwko i oczywiście na wspomniane klimatyzatory. A co do balkonów: dobry sąsiad, to podstawa - balustrady dzielące poszczególne balkony znajdują się na wysokości ok. 1-1,20 cm. Widać i słychać wszystko. Sam hotel usytuowany na skale i trzeba się nachodzić. Oczywiście po obfitych posiłkach jest to nawet wskazane, lecz osoby z problemami w poruszaniu się muszą szukać innej lokalizacji, gdyż nie będą mogły korzystać z całej infrastruktury hotelowej. Jedzenie smaczne, w niektórych dniach nawet bardzo. Polecam korzystanie z restauracji przy górnym basenie oraz z lunchów przy dolnym. Serwowane posiłki są naprawdę bardzo dobre, a unikamy zamieszania, które jest codziennością w restauracji (stołówce) głównej. Obsługa bardzo miła, zwłaszcza młodzi kelnerzy i kelnerki we wspomnianych restauracjach oraz w barach. Z "ważniejszymi" i starszymi stażem pracownikami różnie bywa. Biegają, coś tam pokrzykując po grecku pod nosem. Górny basen spokojniejszy, chyba bez muzyki w ciągu dnia. Obok bar z dobrą kawą. Dolny basen z animacjami w ciągu dnia: głośna muzyka i zabawy dla chcących. Przy basenie bar ze słodkościami (ciasta, desery, lody, naleśniki) i oczywiście kawą oraz wspomniane restauracje lunchowe – burgery i kuchnia grecka – dania z karty). Plaża szeroka z wystarczającą liczbą leżaków i barem. Nie jest to mój pierwszy pobyt w hotelu sieci Mitsis w Grecji, ale tym razem standard hotelu pozostawia wiele do życzenia. Niestety… Szkoda, że osoby piszące swoje opinie skupiają się głównie na opisach własnych emocji z wakacji, a nie konkretów dotyczących infrastruktury, posiłków itp.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem