Kategoria lokalna: 4
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
2.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Byłam w tym hotelu z rodziną w czerwcu, dokładnie od 8-16 tego. Sam hotel, restauracje, widoki, baseny jak najbardziej godne polecenia. Niestety pokoje w jakich nas zakwaterowano były z okropne jeśli chodzi o hałas i widoki. Mieliśmy pokój 209. Same klimatyzatory z kuchni. Okropny nie do zniesienia hałas całą noc, zapachy z kuchni, wentylator w pokoju starej generacji też głośny. Nie można spać w takim pokoju gdyż okna są drewniane i nie tłumia hałasów. Po kilku interwencjach, (oczywiście wielki hotel ale pełne oblozenie z początkiem czerwca) tak twierdzili ,dostaliśmy inny pokój trochę wyżej z widokiem na dach pełen klimatyzacji 715 ale trochę mniej halasliwy. Na wymianę pokoju czekaliśmy 5 godz (3 dni czekania). Wakacje by były udane ale niestety nie do końca. Pierwszy raz spotkałam się z tak fatalnie położonym pokojami. W hotelu 5 gwiazdkowym to powinny być lokale o obniżonym standardzie. Impreza kosztowała nas 8000zl na 3 osoby w czerwcu .Nie było to last minut za pare groszy. Oczywiście biuro podróży nie uznało naszej reklamacji. Nie ponosi odpowiedzialności za to jakie pokoje są przydzielane dla ich klientów. Pokój był standardowy i to jest zgodne z ofertą , umiejscowienie to już nasz problem. Rezydent też odsyła do recepcji i nic nie jest w stanie zalatwic. Szkoda , ze goscie z Francji i Niemiec nie mają takich problemów. ..Recepta dla przyszłych gości aby nie dali się traktować jak goście gorszej kategorii.
2.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Ocena ogólna ze względu na opisane problemy z uzyskaniem pokoju, mimo dobrej oceny pozostałych istotnych elementów jest obniżona.
2.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Oferta w Mitsis Roxos Village wyglądała bardzo ciekawie ale jak się okazało na miejscu grecki hotel ma dla rainbow specjalną kategorię pokoi w części od nr 800. Już od wejścia do tej części rozchodził się odór szamba a do łazienki można było a raczej powinno się wchodzić w jakieś masce. Otwieranie okna nic nie pomagało no chyba robactwu, które na to czekało. Pokój nasz miał nie sprawną instalację elektryczną a później jak się okazało i klimatyzację, ale myślimy, że wiedział o tym boy hotelowy bo od wejścia zauważył zaklejony gumą włącznik napięcia pokoju. Zgłosiłem to rezydentce ale kompletnie to zleceważyła. Do rana nik się nie pojawił by to naprawić. Zgłosiłem to na spotkaniu popołudniowym rezydentce ale dla niej najważniejsza była ilość sprzedanych wycieczek. Elektryk nie umiał naprawić klimatyzacji a po opowiedzeniu tego w recepcji hotelu recepcjo istka stwierdziła że musimy czekać do jutra. W głośnych słowach zażądałem zamiany pokoju na zgodny z ofertą i przy okazji dowiedzieliśmy się że mamy pokoje w standarzie rainbow. Dopiero bardzo ostre pistawienie sprawy spowodowało, że recepcjonistka poprosiła mnie na bok i powiedziała że za dziesięć minut pokaż nam dwa lokoje do wyboru w głównej części hotelu. I zmieniono nam pokój na ludzkie warunki. Wcześniej jednak nie mieli wolnych jak twierdziła recepcja i rezydentka. Dodam, że było takich przypadków co najmniej kilka. Natomiast co do jedzenia mogę stwierdzić, że monotonne, może 5 greckich potraw al ogólnie smaczne. Obsługa hotelu uśmiechnięta i miła. Omijajcie pokoje ze standardem rainbow zaczynające się od 701 i 801.
1.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
W hotelu są dwa hotele: ten 5* i w wydzielonych częściach budynków ten 2*. Polacy są kwaterowani w tym 2*. A tenże jest fatalny: hałas z instalacji wentylacji i klimatyzacji jest nie do zniesienia. Huczy przez całą dobę, smród z oczyszczalni ścieków, brudna łazienka w fatalnym stanie technicznym, robactwo, łóżka zapdające się i hałas, hałas....Ten hałas słychać także nad basenem. Reszta niezła Serdecznie nie polecam Byliśmy w hotelu tej samej sieci na Krecie i Rodos (Alilla) i stwierdzamy, że różnica jest kolosalna na korześć Alilli
1.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel ten wybraliśmy sugerując się bardzo dobrymi opiniami na jego temat. Niestety nie jest to żaden "bajkowy hotel" ani nie były to "najwspanialsze wakacje " a raczej najgorszy hotel w jakim byliśmy. Zaznaczę że jeźdźimy na wakacje 2-3 razy w roku zawsze do 4 lub 5 gwiazdkowych hoteli. Hotel jest stary, wszędzie odrapane ściany, na naszym piętrze tynk sypał się z sufitu, windy z poprzedniej epoki że strach było wsiadać, baseny małe i z morską wodą co było dużym minusem, ale najwiekszy skandal to pokój który dostaliśmy. Był to pokój nr 251 w suterenie pod schodami, z zepsutą klimatyzacją, niedziałającą spłuczką od wc i zepsutym prysznicem. Słońce prawie wcale nie dochodziło do tego pokoju więc cały czas trzeba było świecić swiatło i nawet nie wiedzieliśmy czy już dzień czy jeszcze noc. Oczywiście od razu poszliśmy do recepcji aby wymienić pokój ale dowiedzielismy się że nie ma wolnych pokoi i żeby przyjść nastepnego dnia. Następnego dnia powiedzieli nam żeby przyjść za kolejne 2 dni, a codziennie goście wyjeżdzali i oczywiście były wolne pokoje ale nie dla polskich turystów. Zainterweniowaliśmy u naszego rezydenta Pana Bartka i tutaj kolejny minus. Pan rezydent z ironicznym uśmiechem na twarzy powiedział nam że nie jest pracownikiem tego hotelu i nic nie może zrobić.A myśmy przecież nie wykupywali wczasów bezpośrednio w hotelu ale w biurze podróży Rainbow i rezydent jako przedstawiciel waszego biura powiniem pomagać turystom w takiej sytuacji. Na naszą prośbę o oglądniecie tego pokoju powiedział że nie jest zainteresowany oglądaniem naszego pokoju. Skandaliczne zachowanie rezydenta!!! Żadnej pomocy i chociaż chęci do rozwiazania problemu. Nasze rozczarowanie pokojem pogłębił jeszcze fakt że inni wczasowicze krórzy przyjechali z nami do tego hotelu dostali bez dopłaty piękne pokoje z widokiem na morze, a za wczasy płacili podobną kwotę jak my. Dowiedzieliśmy się że hotel ma w ofercie tzw pokoje promocyjne o niższym standardzie - i do takiego właśnie pokoju trafiliśmy mimo iż mieliśmy wykupiony pokój standardowy z widokiem na wzgórze. Niestety nic się nie dało załatwić w recepcji - Pani z uśmiechem na twarzy wciąż powtarzała - nie mamy wolnych pokoi. Sytuacje ta dokumentnie zepsuła nam wakacje. Nie tylko My mieliśmy problemy z standardem pokoju jak również inni turyści z Polski. Dodatkowym minusem w hotelu to głośni turyści z Francji. Dwa plusy na rzecz tego hotelu to jedzenie i animatorzy. Jedzenie w restauracji głównej jak i tematycznych bardzo dobre, urozmaicone, do tego bar na plaży z dobrą pizzą i bary przy basenach gdzie podawali pyszne burgery, suvlaki i naleśniki. Animatorzy bardzo zaangażowani w pracę, występy wieczorne na dobrym poziomie, minidisco dla dzieci również. Na zakończenie pragnę zwrócić szanownemu Rainbow rozważenie kwesti jaki standard oferujecie swoim klientom za niemałe przecież pieniądze i jakich ludzi zatrudniacie jako rezydentów.
0.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Podróżuję regularnie po całym świecie od ponad 20 lat, był to bez wątpienia najgorszy pobyt w "niby 4 gwiazdkowym" hotelu. Warunki są porównywalne do 2 naciąganych gwiazdek na Ukrainie. Obsluga wyjatkowo niemiła, robili łaskę ze wszystkiego, nigdy nie chcieli brać odpowiedzialności za swoje błędy i czyny których było niemało, niechętnie udzielali jakiejkolwiek pomocy, doprowadzili do tego , że cała nasza grupa (9 osób), baliśmy się pytać o cokolwiek, a nawet wychodzić z pokojów po 24:00, w obawie pretensji od personelu , że się obruszamy po obiekcie o tej porze. Obsługa restauracji zawsze miała do nas pretensje , że jesteśmy tak "dużą" grupą, lecz 3 osoby z tej grupy były dzieci, nie mogliśmy ich zawsze sadzać oddzielnie, staraliśmy się o połączenie dwóch stolików, aby było rodzinnie, w końcu to nie jest wielki wymóg w przypadku każdego obiektu, nie zważając na gwiazdki. Zapoznalem się z kilkoma osobamiz innych krajów, udało mi się obejrzeć ich pokoje, okazuje się, iż wszystkie narodowości poza Polską, dostają pokoje o wiele lepszym standardzie, nasze pokoje były wręcz niehigieniczne, przestarzałe, śmierdzące, z niedziałającym lodówkami, bród w każdym kącie. Pokoje dla Polaków były w najgorszych lokalizacjach hotelu, całą noc słuchaliśmy dostawy żywności do hotelu, byliśmy przy samym wjeździe do hurtowni hotelu, reszta grupy miała podobne warunki, w innej części ośrodka. Niektóre z rozrywek dla dzieci, np zjeżdżalnie były czynne co 2/3 dni, baseny zamykane o 19:00, kiedy cały "FUN" takiego wyjazdu jest spędzenie czasu w wodzie, nie tylko w godz 0900-1900, dlatego wybraliśmy "niby 4 gwiazdki". Inne rozrywki typu koszykówka, były niedostępne, gdyż jedyna piłka do kosza była dziurawa. Siłownia jest wręcz nie do opisania, sprzęt z lat 80tych, był wybrakowany, a dosłownie 3/4 proponowanych urządzeń były zepsute i pozostawione w takim stanie do użytku. Klimatyzacja w siłowni, przy 45C była również zepsuta, mam na to wszystko dowody zdjęciowe. Opiekuni dla dzieci nigdy nie przyszli przywitać się, jedyny raz jak na jednego trafiliśmy, to był tak pijany , że nie pamiętał nic na drugi dzień. Nie było tomoroblemem z opiekunami dzieci francuskich np, było ich Ok 10, zawsze uczynni i mili, skoro jesteśmy Francuzko i angielsko jezyczni, używaliśmy innych opiekunów. Jedzenie w innych hotelach (po sprawdzeniu), było świeże i smaczne, w naszym hotelu, dowiedzieliśmy się od pracowników, iż praktycznie cała żywność jest sprowadzana zamrożona z Francji, zanim dotarła na nasze talerze, była obrzydliwa. W pokojach dostawaliśmy wodę pitną co kilka dni, jeżeli ktoś zachciał wody w butelce, to była wielka afera , że tacy jesteśmy trudni, , że 2 butelki na 2 osoby co 3 dni powinno być wystarczające, W 4 GWIAZDKOWYM HOTELU!!!!! Hotel nie posiada żelazek w pokojach, nigdzie indziej tego nie widziałem. Chcieli abym oddał koszule do prasowania, ale dwa dni to trwa i kosztuje 6 Euro, to chyba totalna przesada, nie potrzebowałem pralni chemicznej, tylko żelazka, jak w każdym hotelu na Świecie! Restauracja "sushi" - okazało się , że nie ma tam sushi w ogóle, byliśmy 2 razy i ani razu nie mieli sushi, tylko smażone na głębokim tłuszczu makarony itd. Gdy zapytałem znajomego już wtedy kelnera, przyznał , że sushi to u nich bywaraz czy dwa na sezon, tylko przed jakąś godzinę. Kazano nam robić rezerwacje do restauracji 24hrs na przód, , ale okazało się , że trzeba to robić 5 dni wstecz i nawet wtedy nie było dogodnych nam godzin. Ogólnie, za takie pieniądze (7,500/dwie osoby) mogliśmy mieć wakacje w większości dobrych hoteli w Europie, to buła kompletna porażka i żenada z Waszej strony, NIGDY WIĘCEJ!!! Nawet nie wiem czy grupowo nie będziemy domagać się zwrotu pewnej kwoty, gdyż zapłaciliśmy za 4 gwiazdki, a dostaliśmy może dwie bardzo naciągane.
0.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Pokoje trageja,Wszystko słychać z zewnątrz,co u sąsiadów,nie można odpocząć w ciszy pół nocy hałas na "korytrzu",plaża kurz jak na placu budowy,jedynie bardzo pyszne jedzenie.