Opinie o Olympos Beach Hotel

5.2/6 (159 opinii)

Kategoria lokalna 4

5.2/6
159 opinii
Atrakcje dla dzieci
4.5
Obsługa hotelowa
5.5
Plaża
5.0
Pokój
4.8
Położenie i okolica
5.4
Rezydent
5.2
Sport i rozrywka
4.8
Wyżywienie
5.3
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 4.0/6

    Hotel dla mniej wymagających

    Hotel położony przy żwirkowej plaży, w dość spokojnej okolicy, typowo hotelowej (niedaleko głośne Faliraki), niezbędne buty do wody, plus za leżaki i ręczniki w cenie oraz bar przy plaży, który serwuje smaczne przekąski. Blisko centrum handlowe Epsilon, a także przystanki autobusowe, z których bez trudności można dojechać do miasta Rodos czy Faliraki w kilkanaście minut (cena 1,5 euro w jedną stronę). Obsługa hotelowa na ogół sympatyczna, pomocna. Zdziwiło mnie, że w opcji All nie można nabrać sobie wody do swojej butelki... pierwszy raz spotkałam się z czymś takim. Pokój standard - cóż, pozostawia wiele do życzenia i nie jest to 4*,raczej słabe 3* w wersji przestarzałej, jedno wolne gniazdko na cały pokój , słaba klimatyzacja, łazienka wymagająca remontu (m. in. stara dziwna wanna, również brak gniazdka). Pokój sprzątany praktycznie codziennie, ręczniki i pościel wymieniane. Kuchnia niestety rozczarowuje, śniadania nudne i monotonne (codziennie to samo), obiady i kolacje również monotonne, w ciągu tygodniowego pobytu raz trafiła się kolacja tematyczna. Smaczna pizza. Dość słaby wybór ryb i praktycznie brak owoców morza (jeżeli ktoś lubi to musi się nastawic raczej na restauracje) oraz mało owoców (głównie arbuzy). Istnieje możliwość przedłużenia wymeldowania za dodatkową opłatą (60 euro) z czego chętnie skorzystałam, biorąc pod uwagę godzinę wylotu - 3:50. Ogólnie hotel na poziomie recepcji i barów prezentuje się nieźle, natomiast pokoje pozostawiają wiele do życzenia.

    Dorota, Warszawa - 02.06.2024  | Termin pobytu: maj 2024

    3/3 uznało opinię za pomocną

  • 4.0/6

    Ok

    Bardzo fajny hotel zgodny z opisem. Polecam. Pyszne jedzenie. Beznadziejny basen, dla wybranych, którzy wstaną o świtaniu, żeby zająć leżaki. Mnie to nie przeszkadzało, bo spędzałam czas na plaży, a tam nie było problemu z leżakami.

    EWA, WARSZAWA - 28.08.2023  | Termin pobytu: lipiec 2023

    4/4 uznało opinię za pomocną

  • 4.0/6

    Overbooking w hotelu

    Uwaga: hotel stosuje overbooking. Dostaliśmy inny pokój na jedną noc niż mieliśmy mieć. Dostaliśmy family room bez czajnika, z odrapanymi drzwiami łazienki i zepsutym korkiem w umywalce. Inni Polacy tego samego dnia również zostali umieszczeni w innych pokojach niż mieli dostać. Rezydentka poinformowała nas, że tego samego dnia dowiedziała się o zaistanialej sytuacji i oni nie są za to odpowiedzialni tylko hotel. Kilka dni później kolejni Polacy którzy przylecieli zostali poinformowani przez rezydentkę, że pokój będą mieli w zupełnie innym hotelu, ale w olympos mogą korzystać z plaży i jedzenia. Hotel nie poinformował nas o rekompensacie. Dopiero na spotkaniu informacyjnym się o tym dowiedzieliśmy. Niestety pani z recepcji (blondynka) nie chciała nam dać w ramach rekompensaty masażu i dopiero po zwróceniu uwagi niechętnie nas zapisała. Z racji tego, że przyjechaliśmy o 22 nie mogliśmy już skorzystać z kolacji i dostaliśmy do pokoju mały talerzyk z jedną kromką i plasterkiem szynki oraz sera. Na spotkaniu informacyjnym rezydentka koloryzowała dostępne przez biuro wycieczki typu „uginający się stół od jedzenia w Ebonie”. Co więcej tydzień później chcieliśmy kupić kolejną wycieczkę, którą mieliśmy już zarezerwowaną i mieliśmy zapłacić za nią kartą o 11:40 przed kolejnym spotkaniem informacyjnym o 12:00. Pani siedziała sobie w samochodzie a chłopak czekał ponad 20 min, po czym przyszła równo o 12 i mówi, że nie działa jej terminal i poszła na spotkanie. Wycieczka Rodos w pigułce nie polecam. Bardzo mało czasu na zwiedzanie Akropolu i Lindos. 2 godziny na to to zwyczajnie za mało. Na drugi dzień sami się wybraliśmy do Lindos autobusem, który rezydentka również odradzała i zachwalała ich wypożyczalnie aut. Wycieczka błękitny rejs. Pierwszy przystanek na pływanie miało być 40 min, a było pół godziny. Obiad na statku dobry, ale obsługa nakładała porcję które były śmiesznie małe, dodatkowo trzeba było stać w długiej kolejce po jedzenie. Największym niesmakiem pozostał overbooking, za które rainbow umywa ręce.

    MALGORZATA, KRAKOW - 08.10.2024  | Termin pobytu: wrzesień 2024

    1/1 uznało opinię za pomocną

  • 4.0/6

    10/17 maja 2024

    Ogólnie wporzadku ale trzeba pamiętać że to hotel 4* i to Grecja, nic mu nie brakuje jedzenie smaczne , gościu w snack barze robi bardzo pyszaą pizze , tylke te łazienki mogą wam sprawdzić problem .

    MAREK, KOSCIERZYNA - 20.05.2024  | Termin pobytu: maj 2024

    2/2 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem