5.2/6 (159 opinii)
Kategoria lokalna 4
3.5/6
Niestety hotel stosuje overbooking i wysyla do hotelu 300m dalej lub zmienia na pokoje o niższym standardzie, więc nigdy nie możecie być pewni czy dostaniecie pokój zgodnie z umową. O takiej "przyjemnosci" dowiecie się w recepcji zapewne od Pani Natalii która nie należy do miłych osób. Nie dajcie się tez zwieść zdjeciom leżaków z materacami które są udostępniane w galerii i które wprowadzają klienta w błąd, są to leżaki hotelu obok które są PŁATNE. .
Mateusz/Joanna - 03.09.2024 | Termin pobytu: sierpień 2024
7/9 uznało opinię za pomocną
3.5/6
Ogólnie ok, jedzenie mało doprawione, mały wybór. W pokoju były karaluchy, po poinformowaniu rezydenta został zmieniony pokój w którym również był karaluch. Mało atrakcji dla gości (takich jak aqua aerobik czy popołudniowe gry/ zabawy). Obsługa ok, drinki w barze średniej jakości.
Natalia, Celestynów - 24.06.2024 | Termin pobytu: czerwiec 2024
3/4 uznało opinię za pomocną
3.5/6
Hotel jest położony w dobrej lokalizacji, przy ładnej, czystej, piaszczysto - żwirowej plaży, która nie jest zatłoczona w szczycie sezonu. Obsługa bardzo miła i pomocna. Oferta All Inclusive oceniam pod kątem jakości jedzenia 7/10. Jest smacznie ale bez fajerwerków i dość monotonnie. Duzym minusem była słaba klimatyzacja w pokoju oraz sam pokój który nie miał remontu chyba od lat 90tych. Jeśli komuś zależy na ładnym wnętrzu to możne się rozczarować. Nam osobiście poza pokojem się podobało, chociaż następnym razem wybralibyśmy inny hotel za tą cenę.
Joanna & Karol, Wrocław - 04.08.2024 | Termin pobytu: lipiec 2024
2/2 uznało opinię za pomocną
3.5/6
Wszystko buło by dobrze gdybyśmy nie musieli dwóch nocy spędzić w innym hotelu. Takich przypadków było kilka. Jak się później okazało dwa i trzy tygodnie wcześniej były podobne przypadki.
Zbigniew, Jasło - 04.10.2024 | Termin pobytu: wrzesień 2024
1/1 uznało opinię za pomocną