Kategoria lokalna 4
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Bardzo fajny hotel zgodny z opisem. Polecam. Pyszne jedzenie. Beznadziejny basen, dla wybranych, którzy wstaną o świtaniu, żeby zająć leżaki. Mnie to nie przeszkadzało, bo spędzałam czas na plaży, a tam nie było problemu z leżakami.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Uwaga: hotel stosuje overbooking. Dostaliśmy inny pokój na jedną noc niż mieliśmy mieć. Dostaliśmy family room bez czajnika, z odrapanymi drzwiami łazienki i zepsutym korkiem w umywalce. Inni Polacy tego samego dnia również zostali umieszczeni w innych pokojach niż mieli dostać. Rezydentka poinformowała nas, że tego samego dnia dowiedziała się o zaistanialej sytuacji i oni nie są za to odpowiedzialni tylko hotel. Kilka dni później kolejni Polacy którzy przylecieli zostali poinformowani przez rezydentkę, że pokój będą mieli w zupełnie innym hotelu, ale w olympos mogą korzystać z plaży i jedzenia. Hotel nie poinformował nas o rekompensacie. Dopiero na spotkaniu informacyjnym się o tym dowiedzieliśmy. Niestety pani z recepcji (blondynka) nie chciała nam dać w ramach rekompensaty masażu i dopiero po zwróceniu uwagi niechętnie nas zapisała. Z racji tego, że przyjechaliśmy o 22 nie mogliśmy już skorzystać z kolacji i dostaliśmy do pokoju mały talerzyk z jedną kromką i plasterkiem szynki oraz sera. Na spotkaniu informacyjnym rezydentka koloryzowała dostępne przez biuro wycieczki typu „uginający się stół od jedzenia w Ebonie”. Co więcej tydzień później chcieliśmy kupić kolejną wycieczkę, którą mieliśmy już zarezerwowaną i mieliśmy zapłacić za nią kartą o 11:40 przed kolejnym spotkaniem informacyjnym o 12:00. Pani siedziała sobie w samochodzie a chłopak czekał ponad 20 min, po czym przyszła równo o 12 i mówi, że nie działa jej terminal i poszła na spotkanie. Wycieczka Rodos w pigułce nie polecam. Bardzo mało czasu na zwiedzanie Akropolu i Lindos. 2 godziny na to to zwyczajnie za mało. Na drugi dzień sami się wybraliśmy do Lindos autobusem, który rezydentka również odradzała i zachwalała ich wypożyczalnie aut. Wycieczka błękitny rejs. Pierwszy przystanek na pływanie miało być 40 min, a było pół godziny. Obiad na statku dobry, ale obsługa nakładała porcję które były śmiesznie małe, dodatkowo trzeba było stać w długiej kolejce po jedzenie. Największym niesmakiem pozostał overbooking, za które rainbow umywa ręce.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Wyjazd był bardzo udany piękny widok z pokoju , czysto. Tylko niestety dłuży minus za łazienkę no i meble wymagają wymiany .
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Ogólnie wporzadku ale trzeba pamiętać że to hotel 4* i to Grecja, nic mu nie brakuje jedzenie smaczne , gościu w snack barze robi bardzo pyszaą pizze , tylke te łazienki mogą wam sprawdzić problem .