Opinie klientów o Paras Sun

4.5 /6
255 
opinii
Atrakcje dla dzieci
2.9
Obsługa hotelowa
4.4
Plaża
4.6
Pokój
4.0
Położenie i okolica
5.1
Rezydent
5.0
Sport i rozrywka
3.7
Wyżywienie
2.7
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

0.5/6

Kamil 01.11.2023
Termin pobytu: lipiec 2023

Dramat

Hotel tragiczny. Pierwszego dnia drzwi od pokoju zostały w ręku, bo zawias wypadł. W toalecie Wielki karaluch. Basen brudny. Rynienki przy basenie strasznie obklejone brudem. leżaki i parasole połamane. Śniadania codziennie te same. Grzanka z masłem i drzemem oraz kawa. Poczytajcie opinie o hotelu na innych stronach, bo tutaj dodawane są jedynie te dobre

0.5/6

Roksana 09.09.2019

Brudny Hotel

Pokoje były "sprzątane" 2 razy w tygodniu, natomiast nie można nazwać tego sprzątaniem, podłogi brudne, pod łóżkiem śmieci jeszcze po poprzednich lokatorach, niewyniesione śmieci. Zepsuta spłuczka przez cały wyjazd, pomimo zgłaszania tego właścicielce hotelu. Kratki odprowadzające wodę przy basenie pokryte grzybem i brudem, czystość wody w basenie również pozostawia wiele do życzenia, pełno os. Prawie wszystkie leżaki przy basenie są połamane. Śniadania nie zasługują nawet na nazwę śniadania kontynentalne ( mrożony chleb tostowy i margaryna, sztuczna marmolada, sok rozcieńczony wodą). Wi Fi przy basenie raz działa, raz nie. Brak ciepłej wody, podczas pobytu 12 dni, może 2-3 razy była ciepła woda ( i to po zgłoszeniu sprawy rezydentowi ). Aby dotrzeć na plażę należy przejść przez bardzo ruchliwą ulicę, jest to niebezpieczne. NIE POLECAM!!!!

0.5/6

Mariola 13.07.2023

NIE POLECAM

Brak ciepłej wody. Pani rezydent zbywa klientów informacjami, że ktoś za chwilę naprawi awarie-co się nie dzieje przez cały tydzień pobytu. Po kilkukrotnym kontakcie proponuje zmianę hotelu zupełnie w innej lokalizacji za 45euro za 1 dzień pobytu, aby mieć dostęp do ciepłej wody. W rezultacie musieliśmy nagrzewać wodę w czajniku i polewać się z butelki, przez co nasza córka się poparzyła. Po powrocie złorzyliśmy reklamację do biura RAINBOW TOURS, gdzie po 30 dniach oczekiwania na odpowiedż firma zaproponowała rekompensatę w kwocie 100zł i to w formie kodu rabatowego na następny wyjazd. Po odwołaniu uzyskaliśmy odpowiedż w ciągu natępnych 30dni, że po podpisaniu ugody wpłacą 100zł na wskazane konto. Według RAINBOW ciepła woda jest warta 45euro za 1 dzień pobytu, a klientowi proponują 100zł. Brak szacunku ze strony biura
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem