Opinie o Rhodes Bay Hotel (ex. Amathus Beach Hotel)

5.1/6 (104 opinie)

Kategoria lokalna 5

5.1/6
104 opinie
Atrakcje dla dzieci
3.7
Obsługa hotelowa
5.4
Plaża
4.8
Pokój
4.7
Położenie i okolica
5.4
Rezydent
5.0
Sport i rozrywka
4.7
Wyżywienie
5.5
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 2.0/6

    Amathus Beach Hotel

    Bardzo sredni hotel

    Grzegorz, Kołobrzeg - 08.06.2015

    9/10 uznało opinię za pomocną

  • 2.0/6

    Wczasy 2-tygodniowe w 5-cio gwiazdkowym hotelu

    Wyspa Rodos jest piękna i zachęcam do jej odwiedzenia. Rezydenci Rainbow są profesjonalni i dbają należycie o wczasowiczów. Natomiast pobyt w hotelu Amathus dostarczył mi niezbyt miłych wspomnień, z którymi chciałbym się podzielić. Na początku zostaliśmy przydzieleni do pokoju na 3 piętrze z którego balkon wychodził na wewnetrzny dziedziniec hotelu, który praktycznie całkowicie zarośnięty był różnymi lokalnymi roślinami - wiec widoku nie było praktycznie żadnego i wrażenie było jakbyśmy siedzieli w samych krzakach. Do tego przylegał drugi balkon pod kątem prostym, gdzie zakwaterowani byli również Polacy, więc o intymności nie można było marzyć. Ponieważ poniosłem wysokie koszty za ten pobyt - ponad 17 tys zł za 3 osoby na 2 tygodnie + 1 wycieczka opłacona w kraju, więc zacząłem interweniować. W recepcji hotelu dowiedziałem się że jak dopłace 35 EUR/dobę to mogę liczyć na lepszy pokój. I rzeczywiście dostałem pokój na 8 piętrze z pięknym widokiem na całe wybrzeże w odnowionym i dobrze wyposażonym pokoju. Potem zaobserwowałem że na tym piętrze pokoje zajmowali goście z Europy Zachodniej, ale nie Polacy. Po drugie - nikt nas nie poinformował że jak będziemy używać smartfona na terenie hotelu, to może on automatycznie połączyć się z siecią turecką, co narazi nas na dodatkowe koszty - efektem tego było naliczenie ok 350 zł do abonamentu dodatkowo za rozmowy z krajem dla mojej żony z sieci T Mobile ! Dopiero w czasie wycieczki dookoła wyspy dowiedzieliśmy się o tym, ale było już za póżno. Po trzecie - nikt nas nie poinfomował że w ramach all inclusive ten hotel ma jakiś limit ilości spożywanych napojów - więc jak opuszczałem pokój wracając do domu, dowiedziałem się że za dużo wypiłem napojów przy basenie /nie korzystałem z napojów alkoholowych/ i muszę dopłacić 2,5 EUR !?

    STANISŁAW, Gliwice - 09.10.2019

    4/5 uznało opinię za pomocną

  • 1.0/6

    Hotel nie zasługuje na 5* tylko 3*

    Hotel zdecydowanie nie zasłyguje na 5 *. Pokoje są niezwykle zniszczone, obejrzeliśmy ok 6 pokoi i w żadnym nie byliśmy w stanie się zatrzymać. Ostatecznie zdecydowaliśmy się na dopłacenie (drugie tyle) i pprzeniesienie do hotelu Amathus Luxury. Jest tam bardzo drogo ale tamten hotel zasługuje na 5 *.

    Joanna, Warszawa - 10.06.2014

    18/24 uznało opinię za pomocną

  • 1.0/6

    4 * hotel nie 5*

    Zawiedziony pobytem : Brudno, zdemolowana lazienka plus obsluga ktora ujawnia dane personalne innym klientom. Poprostu skandal. Natomiast Rodos fajne miejsce.

    andrzej.nott@gmail.com - 19.09.2014

    11/15 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem