Kategoria lokalna 3
4.5/6
Ogólnie jesteśmy zadowoleni z pobytu w hotelu Tsampika, jednak mamy kilka uwag...
Podróżniczka, Kraków - 05.08.2014
33/33 uznało opinię za pomocną
4.5/6
Ogólnie hotel wywarł na nas pozytywne wrażenie. Pokój skromnie urządzony, ale schludnie. Dużym plusem były wygodne łóżka, codzienne sprzątanie i zmiana ręczników. Duży basen, z którego syn praktycznie nie wychodził. Zawsze było miejsce na leżakach i było dużo atrakcji (zabawy dla dzieci, dorosłych, atrakcje wieczorne - pokaz tańca, śpiewanie na żywo, karaoke). Bezalkoholowy drink zdobył serca naszej rodziny 😍 Minusem było dość monotonne i tłuste jedzenie. W automatach często brakowało soków. Klimatyzacja ustawiona na 17 stopni, co było opcjonalne. Sterowanie klimatyzacją za dopłatą dzienną 5 euro, po wyjściu z pokoju prąd i klima nie działały (co było dla mnie dużym szokiem, a kluczyk był tylko jeden). Wieczorami słabe ciśnienie wody pod prysznicem. Basen czynny od 9 do 18.30, synowi brakowało pływania po kolacji. W strefie restauracyjnej nie było klimatyzacji, co było uciazliwe podczas spożywania posiłków. Większość stolików znajdowała się na zewnątrz.
Karolina - 30.07.2024
2/2 uznało opinię za pomocną
4.5/6
Urocza wyspa z interesujacymi miejscami jak Rodos, Lindos, a takze sąsiednie Simi. Aczkolwiek samo Faliraki i okolica gdzie jest hotel, nie jest nadzwyczajne widokowo poza tym, że gastronomicznie atrakcyjne. Ale Faliraki nie przysłania faktu, że na Rodos są piękne naturalne widoki i miejscowości do których trzeba dotrzeć. Hotel przyzwoity. Jedzenie dobre, może nie taki wybór jak w dużych hotelach, ale jest ok. Hotel czysty, pokoje też, ale trochę za małe, bo poza łóżkiem mało miesiąca. Basen jak na kameralny hotel, fajny, nie wielki ale ok. Miejsca do leżakowania wystarczająco. Pokoje codziennie sprzątane. Nie było opcji, żeby poprosić o niesprzątanie. Opieka biura a przede wszystkim rezydenta pana Sławka na bardzo dobrym poziomie. Pan Sławek zarówno jako rezydent jak i nasz przewodnik na dwóch wycieczkach, nieoceniony. Duża wiedza i łatwość jej przekazywania. I organizacyjnie wszystko dopina perfekcyjnie. Ogólnie wyjazd bardzo pozytywny i stosunek cena jakość dobry.
Olek, Wrocław - 20.10.2024 | Termin pobytu: wrzesień 2024
2/2 uznało opinię za pomocną
4.5/6
Hotel ładnie odnowiony z zewnątrz oraz wewnątrz w sekcji ogólnej. Pokoje superior są odnowione i dają radę lecz i tu jest się do czego przyczepić, brak drzwi lub kotary w brodziku oraz wszędobylskie mrówki. O pokojach standard nie będę się rozpisywał bo nie ma o czym z wyjątkiem tego że są słabe i tyle. Basen i brodzik spoko ale też wymagają już remontu. Co do jedzenia - śniadania i kolacje oprócz czwartków to nie kończąca się opowieść - tak monotonnego jedzenia dawno nie widziałem, chociaż każdy powinien znaleźć coś dla siebie. Lepiej sprawa wygląda z obiadami, ale zawsze jest jakieś ale chociaż nie należę do osób zmanierowanych. Bardzo ubogie All jeśli chodzi o alkohol, do wyboru tylko piwo i Ouzo. Bardzo miły właściciel i jego rodzina , udało nam się zamienić pokój standard na 2 pokoje superior bo pokój standard (i tu uważajcie przy zakupie wycieczki) przy 4 łóżkach jest tak ciasny że nie można nawet z torbą przejść. Trochę lepiej wygląda sprawa gdzie jest łóżko piętrowe. Po wymianie pokoi było już zacznie lepiej. Hotel w fajnej lokalizacji, 5 minut do butików i ok. 8 minut do plaży (skrótami😉). podsumowując polecam hotel dla mniej wymagających, jeśli planujecie wyjazd z dziećmi poszukajcie innego hotelu ze względu na brak atrakcji dla nich oprócz basenu. W ofercie jest Figloclub ale na naszym pobycie tego nie było.
Sławomir, Włocławek - 26.08.2020
7/9 uznało opinię za pomocną