Opinie o Tsampika

4.9/6 (554 opinie)

Kategoria lokalna 3.5

4.9/6
554 opinie
Atrakcje dla dzieci
4.3
Obsługa hotelowa
5.3
Plaża
5.3
Pokój
4.8
Położenie i okolica
5.3
Rezydent
5.2
Sport i rozrywka
4.4
Wyżywienie
4.7
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 2.0/6

    Tragiczne jedzenie

    Organizator: Szybkie transfery, fajne animatorki i rezydentka. Miejsce: piękna piaszczysta plaża (10 minut). Hotel: Pokój w porządku jak na ten standard, ogólnie mrówki chodzą po pościeli. All inclusive: lody z proszku, piwo ok, napoje z dystrybutora, w zasadzie tylko spite nadaje się do picia. Wyżywienie: Tragiczne, gorzej niż w barze mlecznym. Codziennie to samo. Śniadanie: owoce w miodzie, czekolada, płatki, ogórek, pomidor, gouda, mielonka parówki/kiełbaski, jajecznica/omlet), coś z ciast francuskiego, jogurt. Obiad/kolacja: zupy nie jadalne, sałatki ok (grecka), makaron z sosem, mięsa 2 rodzaje: w sosie i smażone (łopatka i szynka wieprzowa, kurczak: skrzydełka, pałki. Nawet kebab zrobiony jest z innego mięsa niż polędwica) warzywa got., ryba, frytki. Owoce: arbuz lub melon. Deser: raz dziennie ciasto typu brownie lub karpatka. Żeby zjeść trzeba wcześnie przyjść. W niedzielę grill ale co z tego jak karkówkę udaje otłuszczona łopatka. W tej cenie naprawdę nie warto.

    Aleksandra - 14.08.2019

    1/1 uznało opinię za pomocną

  • 2.0/6

    Hotel tsampika

    Wszystkie negatywne opinie sprawdziły się niestety!

    Monika z partnerem - 17.09.2018  | Termin pobytu: maj 2019

    20/31 uznało opinię za pomocną

  • 2.0/6

    Wyspa Rodos godna polecenia, hotel Tsampika odradzam

    Zdecydowanie odradzam pobyt w hotelu Tsampika. Otrzymaliśmy pokój w budynku zlokalizowanym obok placu zabaw na parterze. Pokój brudny pełen mrówek, komarów i pająków. Mrówki pomimo ciągle zamkniętego tarasu i drzwi wejściowych wchodziły do pokoju cały czas. Balkon pozostawał zamknięty, ze względu na ciągle wlatujące komary. Sprawa została zgłoszona w recepcji (do ciągle śpiącej właścicielki oraz starszemu Panu), ale niestety przez cały pobyt nie było żadnej poprawy. po zakwaterowaniu się, okazało się, że prysznic nie działa, woda lała się na całą łazienkę uniemożliwiając nam kąpiel. Drzwi wejściowe nie zamykały się, zgłosiłam odrazu w recepcji. Pan który przyszedł nadzorować naprawę, próbował mi wmówić, ze muszę użyć większej siły, aby moc zamknąć drzwi. Na drugi dzień zamek został wymieniony. Jedzenie dość słabe, napoje, lody, fasolka niejadalna. Hotel zlokalizowany ok 900m od morza. W palącym słońcu to dość daleki dystans do pokonania. Pomimo zgłoszenia problemu z insektami w recepcji hotelu oraz do rezydenta Rainbow, nic się nie zmieniło, a wakacje skończyliśmy z licznymi swędzącymi pogryzieniami. Dodam, że z relacji osób zakwaterowanych w budynku głównym, nie było tam, aż tak źle, jak na paterze po prawej stronie basenu. Pokój w którym mieliśmy nieprzyjemność spędzić wakacje zasługuje na max 1 *, nie jak opisywano w ogłoszeniu biura podróży 3,5*.

    Sebastian, Kraków - 11.07.2022

    5/5 uznało opinię za pomocną

  • 2.0/6

    Nie dajcie się nabrać

    Pokoje: wyposażenie łazienek: UBOGi: brak zasłony na prysznic (choć istnieje montaż), brak podstawowych środków jak np. mydło- po zgłoszeniu uwagi WŁAŚCICIELOWI, Rezydentowi- NIE Zostało zrealizowane, niesprawne drzwi wejściowe co dla właściciela nie było problemem, niesprawna spłuczka (na co właściciel kazał wkładać SŁUCHAWKĘ OD PRYSZNICA!), nocne wejścia (4:00- 5:00) właściciela do pokoi, bo tłumaczy się "zalewającą się łazienką", gdy ludzie śpią.Klimatyzacja od połowy września nie działa, choć nie ma wzmianki ani w umowie ani w ofercie!!! Obsługa: Właściciel ingeruje we wszystkie sfery: Po przylocie nachodził pokoje by wszystkich uciszać, Krzyczy na Klienta, gdy pochodzi po zbiorowe zamówienie, upomina obsługę gdy za dużo podają klientowi, właściciel czuwa nad obsługą: wykonując gotowe drinki ze śladową ilością alkoholu,już nie mówię, że wykupując ofertę all inclusive podawane napoje masz w kubkach plastikowych, które musisz po sobie sprzątać bo inaczej nie otrzymasz kolejnego napoju, gdy inni zagraniczni klienci obsługiwani są wg ich życzeń, życzenia Polaków nawet nie są brane pod uwagę. Daleko do plaży: żeby korzystać z pięknej piaskowej plaży należy udać się na teren innego 4-gwiazdkowego hotelu Basen brudny, pełno piasku na dnie, wprawdzie czyszczony urządzeniem, ale efektów w ogóle nie widać... Zdecydowanie nie polecam: podsumowując: chcesz jechać do Grecji wybierz min 4-gwiazdkowy hotel, bo niższe kategorie to na poziomie polskich moteli, a od rezydenta usłyszeć można: grecka mentalność, tylko, że ja za ich mentalność PŁACĘ i wymagam.

    Marta, Faliraki - 08.10.2015

    14/19 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem