Opinie klientów o White Olive Premium Lindos

5.3 /6
398 
opinii
Atrakcje dla dzieci
3.4
Obsługa hotelowa
5.7
Plaża
5.2
Pokój
5.2
Położenie i okolica
5.5
Rezydent
5.3
Sport i rozrywka
4.1
Wyżywienie
5.2
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

1.0/6

Izabela 05.05.2023

White Olive Premium Lindos

Witam wszystkich byłam n koleżanką na urlopie w tym hotelu i niestety spotkało nas przykre zdarzenie - został okradziony nasz sejf w pokoju, został otwarty i nikt go nawet nie zamknął. Dziwne. że po zgłoszeniu rezydentowi próbowano wszystko zamieść pod dywan ,wmówić nam że na pewno zostawiłyśmy otwarty sejf (tak twierdził opiekun hotelu , rezydentka nie chciała wezwać policji tylko kazała na samym jechać do innej miejscowości na posterunek taksówką ( rozśmieszyła mnie bo nie miałyśmy nawet na taxi). Wszystko pewnie rozegrało by się między nami i hotelem gdyby przypadkiem nie usłyszeli to inni wczasowicze i okazało się że oni również zostali okradzeni , było to kilka osób. Rezydentka nawet nam nie wspomniała ,że nie jesteśmy jedyne. Hotel nawet nie spróbował przeprosić. menager tego hotelu był niegrzeczny .Nie chcieli wystawić mi dokumentu o zdarzeniu, jednak po naciskach z mojej strony otrzymaliśmy wszyscy poszkodowani taką informację na piśmie. Panie porządkowe grzebały w rzeczach osobistych i podbierały kawę koleżance. Chciałaby uczulić Was żebyście nie zostawiali pieniędzy w sejfie w pokoju ,ja już nigdy tego nie zrobię . Pozdrawiam wszystkich i życzę spokojnego pobytu, Ja jednak nigdy nie polecę tego miejsca.

0.5/6

Tatiana, Poznań 03.10.2022

Nienajgorszy hotel. niestety ze słabym podejściem do klienta.

Podróżowaliśmy z niemowlęciem i wybór padł na White Olive Premium Lindos, ze względu na brak animacji. Zależało nam na ciszy, szczególnie wieczorem i w nocy, aby dziecko mogło pójść spokojnie spać. Niestety trzeciego dnia pobytu zostaliśmy zaskoczeni bardzo dużym hałasem i muzyką z głośników. Dziecko obudziło się krzycząc w niebogłosy. Było bardzo wystraszone. Przerażeni wybiegliśmy z pokoju (dosłownie wybiegliśmy) zasłaniając dziecku uszy. Okazało się, że tego wieczoru w hotelu odbywał się 'wieczór grecki", o którym nikt nas nie poinformował, nie mogliśmy się nawet w jakikolwiek sposób przygotować do tego hałasu. Co więcej, nasz pokój był w bezpośrednim sąsiedztwie ze sceną a jeden z głośników znajdował się bezpośrednio przy naszym oknie. Proszę sobie zatem wyobrazić poziom decybeli i poziom hałasu, który zaatakował nas znienacka. Osoba, która przydzieliła nam ten hotel, widząc, że jesteśmy z małym dzieckiem, wykazała się skrajną ignorancją. Poszliśmy do recepcji żądając zmiany pokoju, tam niestety powiedzieli, że nie ma takiej możliwości, gdyż hotel ma pełne obłożenie. Okłamali nas też, że wieczór potrwa tylko godzinę do 22. Finalnie cała impreza trwała do 23, a my w piżamach i z płaczącym dzieckiem siedzieliśmy prawie 2h w recepcji. Dziecko było już tak zdenerwowane, że nie spało praktycznie całą noc, a my razem z nim. My następnego dnia mieliśmy wynajęty samochód, z którego nie byliśmy w stanie skorzystać z powodu zarwanej nocki. Ponieważ zostawaliśmy w hotelu w sumie 12 dni, czekał nas więc kolejny grecki wieczór. Skontaktowaliśmy się z rezydentem prosząc o zmianę pokoju i rezydent obiecał, że to dla nas załatwi. Jednak dzień przed imprezą okazało się, że nie ma możliwości zmiany pokoju, gdyż hotel ma pełne obłożenie, a przecież przez cały tydzień goście wyjeżdżali i przyjeżdżali nowi i spokojnie można by było wymienić nam pokój przy odrobinie chęci, której menadżerowie hotelu najwyraźniej nie mieli. Zatem kolejny wieczór z rzędu musieliśmy spędzić w recepcji z płaczącym dzieckiem. Poznaliśmy też na tym wyjeździe parę, która chciała wymienić pokój ze względu na nieprzyjemny zapach w pokoju, jednak menadżer hotelu nie zgodził się na zmianę twierdząc, że on nic nie czuje. Ta para musiałą zatem spędzić noc na leżakach przy basenie i dopiero po tej nocy wymienili im pokój. Nigdy wcześniej nie spotkałam się z takim brakiem elastyczności wśród pracowników hotelu.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem