Opinie o White Olive Premium Lindos

5.3/6 (510 opinii)

5.3/6
510 opinii
Atrakcje dla dzieci
3.4
Obsługa hotelowa
5.6
Plaża
5.1
Pokój
5.2
Położenie i okolica
5.5
Rezydent
5.3
Sport i rozrywka
4.2
Wyżywienie
5.1
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 5.0/6

    Ogólnie polecam

    Hotel bardzo przyjemny. Dokładnie taki sam jak na zdjęciach w ofercie. Pokoje czyste. Sprzątanie teoretycznie codziennie natomiast tylko raz pokój był porządnie posprzątany. Obsługa bardzo miła i zawsze skora do pomocy. Jedzenie smaczne, ale monotonne. Mały wybór dań. Brak świeżo wyciskanego soku pomarańczowego. Napoje lokalnej marki. Hotel bardzo blisko plaży. Przed hotelem znajdują się śmietniki.

    Aleksander, Sosnowiec - 29.08.2023  | Termin pobytu: sierpień 2023

    1/1 uznało opinię za pomocną

  • 5.0/6

    Wypoczynek na Rodos

    Ogólnie bardzo przyjemny hotel z piękną plażą . Szwankuje serwis sprzątający w pokojach. Spokojna okolica, choć blisko jest miasteczko z masą tawern. Dużo smacznego jedzenia, choć śniadania dość monotonne. Organizacja fakultetów bez zarzutu. Ładny widok na morze i okolice z restauracji, z pokoi raczej na basen i wewnętrzny taras, na morze widok symboliczny .

    Michał, Warszawa - 03.08.2022

    3/3 uznało opinię za pomocną

  • 5.0/6

    Pefkos

    Bardzo udane wakacje. Hotel usytuowany 5 minut od bardzo ładnej piaszczystej plaży. pokoje czyste, klimatyzacja bardzo cicha dobrze działająca nawet w bardzo duże upały :) Jedzenie monotonne. Koszmarna kawa.

    MK - 03.09.2022

    1/1 uznało opinię za pomocną

  • 5.0/6

    Hotel oraz okolica cudowna, biuro podróży oraz przewoźnik na minus.

    Na samym początku odejmuję kilka punktów z oceny ogólnej ze względu na opóźnieniu dotarcia do hotelu o ponad 28 godzin. Istna tragedia, zero konkretnych informacji z biura podróży oraz przewoźnika, na lotnisku nikt nic nie wie. Wylot mieliśmy mieć 28.06 o godzinie 13:35, byliśmy uwięzieni na pokładzie samolotu przy pasie startowym ponad 6 godzin bez wyżywienia, zapewniono nam tylko wodę do picia. 2 próby wystartowania przez pilota i cały czas błędy i pilot nie podjął próby lotu. Na kolejny dzień wylot miał być o 9 i co się okazało? Załoga się spóźnia o godzinę, jeszcze spacerowali sobie po lotniku zamiast sprężyć ruchy. Finalnie wystartowaliśmy około godziny 11. Przewoźnik to SMART WINGS, ostatni raz będę korzystał z ich usług, będziemy wnioskować o maksymalne odszkodowanie. Jeśli chodzi o hotel bardzo pozytywnie zostaliśmy odebrani, w hotelu dużo polaków oraz anglików. Obsługa bardzo pomocna, uprzejma. Na szczególne wyróżnienia zasługują Rashid oraz Georgia. Super pokoje, klimatyzacja sprawna bardzo cicha, pokoje codziennie sprzątane oraz wymieniane ręczniki. Jedzenie bardzo dobre, spory wybór w formie bufetu, pyszne owoce warzywa oraz lody. Darmowe piwo, drinki oraz wina w pool barze. Hotel bardziej kameralny niż rozrywkowy, 2 lub 3 razy były jakieś "mini imprezy" od 21:00 do 23:00. Blisko plaża ok. 300-400 metrów, piaszczysta. Na minus drogie leżaki, zwykłe metalowe 20 euro a drewniane 30 euro! Przegięcie totalne. Okolica bardzo fajna, dużo barów, sklepów z pamiątkami oraz supermarketów. Z wycieczek byliśmy na Lindos oraz na wyspie Symi. Polecamy serdecznie.

    Dawid, Koluszki - 07.07.2024  | Termin pobytu: czerwiec 2024

    1/1 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem