5.3/6 (510 opinii)
5.0/6
Hotel bardzo kameralny, cichy , spokojny, zadbany. W obsłudze hotelowej pracuje sporo Polaków , dzięki czemu łatwo się porozumieć. Standard pokoi spełniał nasze oczekiwania . Obsluga zadbała o łóżeczko turystyczne dla dziecka , tak jak prosiliśmy . W hotelu brak animacji dla dzieci , co nam odpowiadało , gdyż mamy małego bobasa , który spokojnie mógł drzemać w wózku przy basenie . Hotel w bardzo dobrej lokalizacji , blisko plaży i przystanku autobusowego oraz rozmaitych knajpek. Jedzenie było ok. Nic nie zachwycało , ale też nie było rzeczy niezjadliwych . Śniadania różnorodne , pozostałe posiłki mniej , ale nam to pasowało , bo przynajmniej nie wróciliśmy 5 kg do przodu .Jedyny tak naprawdę poważniejszy minus to sprzątanie pokoi . Nie było dokładne pomimo dawania napiwków . Resztą bez zarzutu. To naprawdę przyjemne miejsce .
5.0/6
W hotelu White Olive Premium Lindos byliśmy z mężem w sierpniu. Ogolnie oceniamy go na 5. Hotel położony w odległości ok 400 m od plaży, zejście po schodkach, plaża piaszczysta ale dość wąska i trochę za krótka. Zbieranie muszelek nie wchodzi w grę, bo jest ich bardzo mało albo są zamieszkałe. Dużym zaskoczeniem dla nas były dziwne dźwięki, które rozbrzmiewały w całej miejscowości (24h na dobę), dowiedzieliśmy że są to cykady, po jednym dniu przyzwyczailiśmy się do tych odgłosów, nawet udało mi się zrobić temu owadowi zdjęcie :). Jeśli chodzi o sam hotel, to jest on po generalnym remoncie, składa się z 10 budynków, otoczonych bujną roślinnością, bardzo przyjemne i spokojne otoczenie. Pokoje malutkie ale czyste, minusem była mała lazienka. Dla osób z problemami z chodzeniem nie polecam, ze względu na brak windy(musieliśmy wnieść walizki na 2 piętro, dla nas to nie był problem ale np. osobom starszym może się to nie spodobać). Jeśli chodzi o sprzątanie pokoju, to nie odbywało się to codziennie, tylko trzeba było wcześniej zarezerwować sobie sprzątanie w recepcji. Podczas naszego pobytu funkcjonował tylko bar przy basenie, ogólnie bardzo miła obsługa, nie robiła żadnych problemów. Bardzo fajnym akcentem było zatrudnienie w obsłudze dwóch przemiłych Polaków - Pani przy barze i Pan w restauracji. Za to duży plus dla tego hotelu! Jeden punkt odjęliśmy za jedzenie. Mały wybór, mało regionalnego jedzenia, mało owoców morza. Głodni nie chodziliśmy ale spodziewaliśmy się czegoś lepszego, jedzenie zdecydowanie nie przypadło nam do gustu. Natomiast obsługa restauracji rewelacja. Proces wydawania posiłków (w dobie covid) wyglądał następująco: przychodziliśmy i zajmowaliśmy stolik, podchodził Pan kelner i zapraszał nas do wybrania jedzenia, pokazywaliśmy co chcieliśmy i nakładano nam na talerze, wszystkim zajmowała się obsługa, my niczego nie dotykaliśmy, następnie wracaliśmy do stolika i kelner podawał nam to co wybraliśmy. Ogólnie tłumów w hotelu nie było, przy basenie bez problemów można było znaleźć wolny leżak o każdej godzinie a w restauracji nie musieliśmy długo czekać na podanie jedzenia, po terenie hotelu nie było obowiązku chodzenia w maseczkach, przy każdym budynku stał dozownik z płynem do dezynfekcji rąk. Pogoda nas nie zaskakiwała, codziennie min. 35 stopni w cieniu. Ogólnie był to przyjemny wypoczynek.
4.5/6
Ogólne wrażenia sa pozytywne ,było słońce i można było korzystać z kąpieli słonecznych ,tego akurat na szczęście nie zabrakło
4.5/6
Wypad zaliczam do udanego, obsługa starała się jak mogła by w tych czasach Nam ten pobyt umilić. Jedzenie bardzo średnie nie wiem skąd pojawiają się 6/6 oceny jeśli chodzi o jedzenie. Nie wiem co ludzie jedzą w domu ale moim zdaniem jeśli hotel ma w nazwie Premium to powinien równiez jakiś poziom posiłków zachować. Załoga na plus, tez Polska ekipa była w hotelu bardzo poztywna. Świetna plaża , piaszczysta 10 minut spacerkiem, woda idealnie czysta.