Opinie klientów o White Olive Premium Lindos

5.3 /6
454 
opinie
Atrakcje dla dzieci
3.4
Obsługa hotelowa
5.6
Plaża
5.1
Pokój
5.2
Położenie i okolica
5.5
Rezydent
5.4
Sport i rozrywka
4.2
Wyżywienie
5.2
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

4.0/6

MATUESZ, KRAKOW 17.09.2020

Hotel ok, lecz nie doskonały!

Hotel czysty, nowoczesny i kameralny. Pokoje małe, ale mają wszystko co potrzeba. Jedynie do czego można się przyczepić to wylewająca się woda na całą łazienkę podczas brania prysznica ponieważ ścianki są za krótkie. Z odpływu wychodziły też mrówki... Pokoje sprzątane na życzenie, ze względu na COVID. Jedzenie średnie, ale najgorzej też nie było. Śniadania bardzo monotonne, smak obiadów i kolacji był różny w zależności od dnia. Poziom posiłków bardzo nierówny. Hotel nastawiony na Polaków! Na śniadanie podawali kiełbasę, a na obiad bigos :D Jechać do Grecji i jeść bigos to trochę dziwnie, ale to kwestia gustu. NA SZCZEGÓLNE DOCENIENIE zasługuje obsługa BARU. Marta, Antula oraz Pan który był zazwyczaj wieczorem - niestety nie pamiętam imienia. Wszystkie wymienione osoby są bardzo przyjazne, kontaktowe i mega pozytywnie nastawione do innych. W 5 lub 6 dniu mojego pobytu wydarzyła się bardzo dziwna sytuacja. Po obiedzie wszyscy, którzy przebywali nad basenem zostali "postawieni na równe nogi" ponieważ ktoś z obsługi (chyba szef kuchni) w zamkniętej po obiedzie restauracji krzyczał tak bardzo, że większość osób, która to słyszała była przerażona. Chyba krzyki były skierowane do kogoś z personelu, ale nie wiem o co dokładnie chodziło ponieważ było to w języku greckim. Ta sytuacja nie powinna się NIGDY więcej wydarzyć ponieważ goście hotelu oczekują spokoju, a nie awantur. Jeśli chodzi o miejsce na leżakach przy basenie to było zawsze:) Smak napojów (softy) są NIE DO PRZYJĘCIA. Niektórzy ludzie brali w barze tylko alkohol, a napoje kupowali w sklepie... hotel koniecznie musi zrobić coś z jakością softów! Ogólnie hotel oceniam na 4 choć jest to między 3 -4. Ocenę podwyższa obsługa baru i kelnerzy w restauracji:)

3.5/6

Bożena, Warszawa 11.10.2021

Zla

Brakowalo zdecydowanie imprez w hotelu. Zadnych animacji,pani Monika rezydentka kompletnie nie interesujaca sie grupa,nie uchwytna,nie odpowiadajaca nå telefonu czy smsy. Jestesmy zbuluwersowani kompletnym nie przygotowaniem p.Moniki dø wypelniac switch obowiazkowo. Natomiast wielki plus dla wiedzy i kompetent Pana Lukasza. Wielki profesjonalizm i znajomosc tematu.

3.5/6

Hanna, Konin 13.10.2022
Termin pobytu: wrzesień 2022

Rodos we wrzesniu

Pobyt w White Olive Premium Lindos we wrześniu,hotel przeciętny,jak na tyle gwiazdek i sztandarowy hotel Rainbow spodziewałam się czegoś więcej.Pokoj o.k.,czysto,często sprzątane.Sam ośrodek ciasny,ktaustrofobiczny ,przyjemna część barowa przy basenie,ale bar i barmani-beznadzieja.Barmani prostaccy,a półki w barze świeciły pustka .Alkohole byly ustawione"pod reka"barmana,i robiło to nieciekawe wrażenie.Do wyboru kilka drinków i b.miernej jakości wino.Basen ładny, ładnie położony,ale woda w nim tak mocno chlorowana ,że kapalismy się tylko raz.Generalnie obsługa hotelu nieuprzejma ,zwłaszcza w recepcji,nie jest to miejsce emanujace dobrą energia.Personel ma chyba zakaz usmiechania się...Przy wyjeździe nad ranem spotkała nas niemiła niespodzianka-portier zażądał zapłaty za drinki w lobby hotelowym,wypisane na nasz pokój i podpisane podobno przez nas.Nigdy nie korzystaliśmy.y z tego baru wiecej-nigdy nie widzielismy żeby był czynny.Zakonczylo się zrobieniem zdjecia dowodu osobistego męża przez portiera.Niemile wrażenie na koniec pobytu...Jedzenie całkiem dobre,duży wybór,kawa smakowo poniżej sredniej...Ponieważ wynajęliśmy auto z pomocą b.milej i perfekcyjnie przygotowanej rezydentki Pani Moniki,zamawialismy suchy prowiant w recepcji na następny dzien-codziennie to samo-kanapki z pieczywa tostowego 2 ciasteczka,gruszka i niejadalne jabłko plus woda.Ktoregos dnia chcieliśmy zamowic prowiant po 18,po powrocie do hotelu,okazało się,że,to za późno,że tylko do 16,dziwne...żeby to było jakieś wykwintne,pracochłonne jedzenie...W hotelu wczuwa się niefajną atmosfere,nic z radości życia... Ale lokalizacja jest b.dobra bardzo przyjemna plaża w pobliżu hotelu no i piękna wyspa z historią pięknymi widokami plażami,zakątkami,wspaniale Lindos tuż obok... Już bym chciala tam wrócić ale na pewno do innego hotelu

3.5/6

PATRYK, bdg 11.08.2020

Pół na pół

Holet można z czystym sumieniem polecić. Są plusy jak i minusy. Ale to jak w każdym hotelu. Na plus na pewno to że jest wyremontowany i wszystko jest takie świeże. Lokalizacja również nie najgorsza. Jedzenie jak dla mnie było dobre alecz moja narzeczona wegetarianka za dużego wyboru niestestety nie miała. Na minus na pewno drinki na barze, które smakowały przez te soki okropnie. Malutki basen, na którym brakowało leżaków. Pokoje bez upomnienia niebyły by w ogóle posprzątane.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem