Opinie klientów o White Olive Premium Lindos

5.3 /6
454 
opinie
Atrakcje dla dzieci
3.4
Obsługa hotelowa
5.6
Plaża
5.1
Pokój
5.2
Położenie i okolica
5.5
Rezydent
5.4
Sport i rozrywka
4.2
Wyżywienie
5.2
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

3.5/6

Sylwia, łódzkie 27.06.2023
Termin pobytu: czerwiec 2023

Ocena pobytu w White Olive

Po poprzednim pobycie w hotelu sieci White Olive ma wyspie Kos spodziewaliśmy się czegoś więcej. Największe zastrzeżenia mamy do posiłków. Posiłki bardzo monotonne. Każdego dnia takie same dania na śniadanie. Mały wybór dań. Około godzinę przed końcem pory posiłku dania nie były uzupełniane. Jakość i smak posiłków średnia. Obsługa hotelowa uprzejma i pomocna Pokój bez zastrzeżeń, chociaż zdarzyło się, że dwa razy po sprzataniu brakowało ręczników. Otoczenie hotelu-ogród zadbane, bogata roślinność. Dobre położenie, blisko do przystanku autobusowego, oferujące częste kursy wzdłuż wyspy. Dużo tawern, marketów, sklepów z pamiątkami. Plaża w bliskiej odległości. Podsumowując, wyspa jest piękna, miejscowość w której położony jest hotel -kameralna, urocza i oferująca wszystko czego trzeba. Nie wykluczam powrotu w to miejsce, jednak ze względu na wyżywienie napewno nie wrocimy do tego hotelu.

3.5/6

BH 19.09.2021

Przeciętny hotel - NIE 4*

Hotel wywołał u mnie mieszane uczucia. Absolutnie nie zasługuje na 4 gwiazdki - 3 to absolutny max. Pokój 3 os - dość ciasny. Pokój był sprzątany co drugi dzień i bardzo niestarannie. Umywalka i prysznic nie zostały umyte przez cały pobyt. Po przyjeździe zastaliśmy uszkodzoną, hałasująca klimatyzację i brak zasięgu WiFi w pokoju. Po zgłoszeniu oba problemy zostały rozwiązane - ale nie powinny wystąpić w ogóle. Brak wody w pokoju. Mrowki były prawdziwym utrapieniem przez cały pobyt i były wszędzie - w pokoju,w restauracji,przy basenie,w barze... Jedzenie bardzo dobre, choć wybór raczej ograniczony. Napoje niskiej jakości. Lobby bar nieczynny. Pool bar pełnił funkcjęsnack baru...Ale tylko z kanapkami i kilkoma pudełkami z zimnymi przekąskami (bardzo szybko się kończyły) . Nie ma szans na ciepła przekąskę pomiędzy posiłkami. Teren hotelu bardzo ładny. Leżaków przy basenie było wystarczająco dla wszystkich. Obsługa bardzo uprzejma i pomocna. Do plaży trzeba zejść kawałek, ale droga jest ładna i dość wygodna. Podsumowując -za taką cenę...Nie warto.

3.5/6

Katarzyna, SAWARZĘDZ 15.08.2021

Wyspa Rodos Hotel

Szanowni państwo, hotel max.3* ,wejście do pokój na 1 lub drugim piętrze bez windy!!! Najważniejsze, że w ofercie biuro podróży oferuje al inclusive i to jest największą porażką. W hotelu serwowane są tylko trzy posiłki: Śniadanie, obiad i kolacja. W pool barze są napoje alkoholowe i bezalkoholowe, a w przedstawionej ofercie jest informacja o przekąskach. Jak można w ten sposób przedstawić ofertę do klienta!Po długiej podróży wdrapując się z walizkami na pierwsze piętro kolejny szok Nie było żadnej wody do picia!!! Do plaży z hotelu ponad 400 metrów na otwartej przestrzeni, trgadia, tym bardziej że z innych hoteli położonych nawet bliżej White na plażę i z powrotem klienci byli wożeni meleksem .

3.5/6

Beata, Głowno 22.06.2022

Dobrze...ale nie do końca

Pobyt w połowie czerwca'22. Nasz przyjazd zaczął się niezbyt dobrze, ponieważ jeszcze z PL pisałam do hotelu prośbę o możliwie najwcześniejsze zakwaterowanie, bo jadę z małym dzieckiem, które bardzo źle znosi podróż autokarem (z lotniska to ok 1 godz. 40 min). Hotel odpowiedział, że dołoży wszelkich starań aby tak właśnie się stało....a stało się tak: wymeldowania są do godz. 11:00, pokój który przypisany był nam jeszcze o godz. 13:00 był zajęty przez kogoś, podeszłam więc do Pani w recepcji żeby powiadomiła Ich, że czas się skończył i powinni opuścić hotel, a Ona na to: "ona nic nie może zrobić". Widok mojej twarzy - bezcenny. Po wielu moich pytaniach i upomnieniach, wczasowicze opuścili pokój o godz. 14:00, a my dostałyśmy go tu przed 15, gdzie od 15:00 rozpoczyna się doba hotelowa. Więc faktycznie....dołożyli wszelkich starań abyśmy dostały pokój tak wcześnie jak się da! Co do pokoju: sprzątany na żądanie, ale sprzątanie polega tylko i wyłącznie na wymianie ręczników, wyniesieniu śmieci i pościeleniu łóżka. Nie ma mowy o jakimś odkurzeniu czy ew. wytarciu podłogi w przypadku gdzie skropliny lały się po ścianie w łazience i po nocy robiły niemałą kałużę. Jedzenie: zgodzę się innymi - monotonne. Raz czy dwa razy były ryby, tak to pork & chicken, co chyba dla nas Polaków, nie jest wybitnie wysublimowanym pożywieniem. Mam porównanie tej sieci hoteli z Zakynthos i faktycznie dzień do nocy. Owoców również niewiele: jabłka, gruszki i kiwi. Z powodu tej monotonności, kupowałam owoce w sąsiednim sklepie - taka wzbogacona wersja all inclusive :D Animacji brak. Rozumiem jeśli byłby kwiecień, maj...ale połowa czerwca? Gdzie sezon w Grecji to kwiecień-październik. Plaża: trzeba liczyć się z tym, że plaża ma swój urok (piaszczysta, a z tyłu skały), ale jest tez bardzo wąska. Noc przed burzą był przypływ i plaży nie było w ogóle. Rada dla odwiedzających: polecam kupić buty do wody, bo są w niej wystające kamyczki, kamienie ale również głazy, więc nie trudno o wypadek. Wycieczki fakultatywne: trudno mi tutaj ocenić, bo jestem fanką wycieczek objazdowych i zwiedzania, ale wg mnie przewodniczki mówiły za mało. Wyglądało to tak, 15 min opowiadania i 1,5 godz. czasu wolnego - ale tak jak piszę, każdy oceni to inaczej. Dla mnie było za mało zwiedzania, a za dużo czasu wolnego. Położenie: generalnie należy liczyć się z tym, że hotel mieści się przy bardzo małej miejscowości Pefkos, gdzie jest dosłownie kilka tawern i sklepików. Jeśli chcieliśmy kupić jakieś sensowne pamiątki to tylko na wycieczkach lub samodzielnie jadąc autobusem do Lindos lub Rodos (co polecam!). To samo tyczy się jedzenia - fajne , greckie knajpy tylko dalej. I tak jak podałam w tytule: dobrze.....ALE.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem