Kategoria lokalna 4
4.5/6
Pobyt na przełomie sierpnia i września 2020. To nasz 8 pobyt na wyspach greckich, ale pierwszy na Rodos. Największe plusy to ludzie pracujący w tym hotelu ; począwszy od recepcji przez bar aż do restauracji. Wszyscy bardzo mili i uczynni. Na szczególne uznanie zasługuje zwłaszcza młoda polska studentka z Lublina pracująca w barze. Sam hotel jest po remoncie, więc pokoje, restauracja i bar są bardzo czyste. Na terenie hotelu goście przemieszczają się bez maseczek, ale należało zachować dystans (z tym bywało różnie). W wielu miejscach pojemniki z płynem odkażającym. Jedzenie dobre, choć dość mały wybór, co przy dwutygodniowym pobycie było nieco nużące. Brakowało zwłaszcza owoców (praktycznie były tylko pokrojone w drobną kostkę arbuzy z minimalnym dodatkiem czasem melona lub kilku winogron). Brak właśnie winogron wydaje się w tym okresie zaskakujący. Jakość alkoholi w barze przeciętna (w porównaniu np. do hotelu White Olive Premium Laganas na Zakynthos, który też należy do firmy Rainbow). Sam hotel składa się z 9 dwupiętrowych pawilonów (po 12 pokoi w każdym). Rozmieszczone są one w ogrodzie oliwnym z licznymi innymi roślinami (m.in. bananowce, owocująca winna latorośl, bugenwille) - to jeden z większych plusów obiektu. Pokoje czyste, z dobrze funkcjonującą klimatyzacją. Sprzątanie pokoi i uzupełnianie kosmetyków oraz zmiana ręczników - na życzenie gości (należy zgłosić to w recepcji). W tym roku liczba gości oscylowała wokół 100-120, co stanowiło około 60% możliwości hotelu. Wydaje się, że przy pełnym obłożeniu mogą wystąpić pewne problemy z miejscem przy basenie czy przy "normalnym" funkcjonowaniu restauracji. Bardzo ważna uwaga - hotel nie jest przygotowany na przyjęcie osób z ograniczeniami w poruszaniu się (brak podjazdów do budynków mieszkalnych, basenu, trochę schodów). W otoczeniu kilka zamkniętych hoteli, również część tawern nieczynna, a najbliższy sklep (mały super market) oddalony o około 1-1,5 km. Do plaży ładna droga, w końcowym odcinku przejście przez nieczynny hotel i około 50 schodków. Sama plaża, jak na większości wysp greckich, dość wąska, grubopiaszczysta, z łagodnym wejściem go morza i płatnymi leżakami. Transfer z lotniska do hotelu zajmuje około 70-80 minut. Na lotnisku w Rodos sprawdzane są dokumenty PLF z QR Code. Rezydenci, zarówno po przylocie, jak i w czasie powrotu obecni na lotnisku i sprawnie kierujący nami w odpowiedni sposób.
Jacek, Łódź - 14.09.2020
4/4 uznało opinię za pomocną
4.5/6
Zacznę od tego, że nie wszystko wyglądało tak pięknie... Mieliśmy wykupiony pokój z widokiem na morze (za dodatkową opłatą) a dostaliśmy pokój z widokiem na... ,,morze,, klimatyzatorów i bojlerów, które stały na dachu budynku przed nami. Morze było widoczne w bardzo ograniczonym zakresie. Po interwencji u Pani rezydentki usłyszeliśmy tekst, że po powrocie do Polski mamy złożyć reklamację. Żadnej reakcji ani pomocy. Jeżeli chodzi o serwis sprzątający, to też pozostawia wiele do życzenia. Sprzątanie pokoju ograniczało się tylko do wymiany ręczników i to jeszcze trzeba było się upomnieć i do opróżnienia śmietnika. Pościel zmieniona dwa razy na ośmiodniowy pobyt. Ogólnie hotel ładny, po remoncie. Spory basen dla dorosłych i mały brodzik dla dzieci.
Agnieszka K., Elbląg - 18.09.2021
2/2 uznało opinię za pomocną
4.5/6
Rodos spełnił moje oczekiwania. Piękna wyspa. Hotel bardzo nowoczesny, w spokojnej okolicy. Na pewno można w nim wypocząć. Wycieczki fakultatywne na wysokim poziomie. Rezydenci bardzo pomocni i profesjonalni. Na pewno jeszcze wybiorę się z Rainbow na kolejny urlop.
Marta Teresa, Poznań - 15.05.2023 | Termin pobytu: maj 2023
1/1 uznało opinię za pomocną
4.5/6
W naszej opinii hotel jako obiekt turystyczny cały kompleks jest bardzo przyjazny dla ludzi Iga ogólnego odbioru wizualnego. Niestety nasza przygoda z zakwaterowaniem zakończyła się dość poważnymi problemami jak się okazało pokój przydziela nie kompleks hotelowy a bezpośrednio biuro podróży i to proponujemy nie aby skrupulatnie sprawdzać umowę oraz kompetencje osoby u której zamawiamy wycieczkę. W naszym przypadku nie zostały uwzględnione żadne sugestie co skutkowało kilkugodzinną wojną z recepcją i zmianę pokoju kropka z pewnością polecamy wyjazd na samą wyspę bo jest wyjątkowo urokliwa. jeśli chodzi o obsługę hotelową, kelnerki oraz barmani cudowni ludzie niezwykle profesjonalni w tym co robią. pokoje czyste schludne chodź już na samym początku pobytu dostaliśmy informację że sprzątane są co drugi dzień nie dokładane są środki higieny osobistej. Drinki smaczne i w cenie opcji all inclusive. Samo jedzenie zapowiadało się lepiej niestety w naszym odczuciu daje wiele do życzenia mimo to najbardziej zawiedliśmy się na biurze podróży.
Nathan, Pabianice - 06.09.2021
1/2 uznało opinię za pomocną