Opinie o White Olive Premium Lindos

Kategoria lokalna: 4

5.3/6
(604 opinie)
Atrakcje dla dzieci
3.4
Obsługa hotelowa
5.6
Plaża
5.0
Pokój
5.2
Położenie i okolica
5.4
Rezydent
5.4
Sport i rozrywka
4.2
Wyżywienie
5.1
Zweryfikowane treści - Opinie pochodzą od Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
pani z lornetka
Dowiedz się, co sądzą inni
Nowość AI

Zastanawiasz się, czy ten hotel to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    10

    White Olive Premium Lindos

    Łukasz, Kraków 10.11.2024 | Termin pobytu: lipiec 2024 | Tagi: 26-35 lat, w parze

    Hotel znajduje się w przepięknym miejscu, które doskonale nadaje się na wypoczynek. Położony z dala od głównych ulic, zapewnia przyjemną atmosferę i możliwość pełnego relaksu. Cisza nocna obowiązywała od 23:00, co oznaczało, że gaszono światła i przestawała grać muzyka. Bliskość lokalnych atrakcji i tawern również była dużym atutem, umożliwiając łatwy dostęp do miejscowej kultury i kuchni. Pokoje były stosunkowo niewielkie, ale dobrze urządzone. Wyposażenie było zgodne z opisem na stronie internetowej – Wnętrza były schludne, dobrze utrzymane. Choć przestrzeń była ograniczona, to były funkcjonalne i dawały poczucie komfortu. Personel hotelu a zwłaszcza obsługa baru, zrobiły na nas ogromne wrażenie swoją życzliwością i profesjonalizmem. Byli niezwykle pomocni, a ich uśmiech i serdeczność sprawiały, że czuliśmy się bardzo mile widziani. Każdy z pracowników starał się zapamiętać nasze imiona, co nadawało pobytowi bardziej osobisty charakter. Było to dla nas miłym akcentem, który budował przyjazną atmosferę i sprawiał, że chętnie wracaliśmy do baru. Pracownicy zawsze byli gotowi do pomocy i sprawiali wrażenie, że naprawdę zależy im na zadowoleniu gości. To zdecydowanie jeden z najmocniejszych punktów tego hotelu i wielka zasługa zespołu. Hotel oferował indywidualne WiFi przypisane do każdego pokoju. Niestety, siłownia była zamknięta, co dla niektórych gości może być rozczarowaniem, zwłaszcza jeśli liczyli na możliwość aktywności fizycznej na terenie hotelu. Dodatkowo łazienki przy basenach to nieporozumienie, drzwi otwierane do wewnątrz uniemożliwiały swobodne wejście do kabiny. To samo prysznice gdzie nie było nawet haczyka na ręcznik. I teraz przechodzimy do najważniejszego: Wyżywienie to zdecydowanie najsłabszy element pobytu, który w mojej opinii nie dorównywał standardom, jakie powinien oferować ten hotel. Mimo że wcześniej czytałem o monotonnych posiłkach, rzeczywistość okazała się bardziej rozczarowująca, niż się spodziewałem. Serwowano śniadania głównie w stylu angielskim, co samo w sobie nie jest problemem, jednak wykonanie było dalekie od ideału – bekon miał wątpliwą jakość, a fasolka smakowała tak, jakby była z puszki najniższego sortu. Zawiodły mnie również pomidory, które były bez smaku, przypominając zimowe warzywa spod folii dostępne w Polsce. Po pierwszym dniu zrezygnowaliśmy z lunchu, który nie oferował nic godnego uwagi. Kolacje również nie spełniły naszych oczekiwań. Serwowano rozgotowane ryby, brakowało owoców morza, co na wyspie wydaje się absurdalne, a mięso było jednocześnie rozgotowane i twarde. Zaczęliśmy ratować się samodzielnie robionymi sałatkami greckimi, które były jedynym elementem menu, który odpowiadał naszym standardom. Owoce również zasługują na pochwałę, ponieważ były świeże i niepopsute przez obróbkę kuchenną. Zupa, która była serwowana, była tak niesmaczna, że nie nadawała się do jedzenia. Z wielką ulgą odkryliśmy pobliskie tawerny, które uratowały nasz pobyt pod względem kulinarnym, oferując smaczne, lokalne dania. Biorąc pod uwagę obecne ceny i standard oferowany przez hotel, mogę stwierdzić, że stosunek jakości do ceny był adekwatny. Cena nie była wygórowana, co w pewien sposób łagodziło nasze rozczarowanie wyżywieniem. Na pewno jednak nie nazwałbym tego miejscem o świetnym stosunku jakości do ceny – hotel spełnił swoje zadania w kwestii noclegu, ale kuchnia pozostawiła wiele do życzenia. Dla osób, które są w stanie zrezygnować z jedzenia w hotelu i jadać na mieście, oferta może być odpowiednia. Podsumowując, wyspa, na której znajduje się hotel, jest absolutnie piękna – to idealne miejsce na kilkudniowy wypad, który pozwala zarówno wypocząć, jak i zwiedzić lokalne atrakcje. Chociaż, sam hotel nie spełnił naszych oczekiwań ze względu na poziom wyżywienia, który zdecydowanie odbiegał od standardów, jakich się spodziewaliśmy, to na wielką pochwałę zasługuje obsługa Rainbow a konkretnie pani rezydent posiadająca wielką wiedzę o wyspie, a także służącą pomocą przy wynajmie samochodu i poleceniu lokalnych restauracji.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    9

    Rodos we wrzesniu

    Hanna, Konin 13.10.2022 | Termin pobytu: wrzesień 2022 | Tagi: 46-55 lat, w parze

    Pobyt w White Olive Premium Lindos we wrześniu,hotel przeciętny,jak na tyle gwiazdek i sztandarowy hotel Rainbow spodziewałam się czegoś więcej.Pokoj o.k.,czysto,często sprzątane.Sam ośrodek ciasny,ktaustrofobiczny ,przyjemna część barowa przy basenie,ale bar i barmani-beznadzieja.Barmani prostaccy,a półki w barze świeciły pustka .Alkohole byly ustawione"pod reka"barmana,i robiło to nieciekawe wrażenie.Do wyboru kilka drinków i b.miernej jakości wino.Basen ładny, ładnie położony,ale woda w nim tak mocno chlorowana ,że kapalismy się tylko raz.Generalnie obsługa hotelu nieuprzejma ,zwłaszcza w recepcji,nie jest to miejsce emanujace dobrą energia.Personel ma chyba zakaz usmiechania się...Przy wyjeździe nad ranem spotkała nas niemiła niespodzianka-portier zażądał zapłaty za drinki w lobby hotelowym,wypisane na nasz pokój i podpisane podobno przez nas.Nigdy nie korzystaliśmy.y z tego baru wiecej-nigdy nie widzielismy żeby był czynny.Zakonczylo się zrobieniem zdjecia dowodu osobistego męża przez portiera.Niemile wrażenie na koniec pobytu...Jedzenie całkiem dobre,duży wybór,kawa smakowo poniżej sredniej...Ponieważ wynajęliśmy auto z pomocą b.milej i perfekcyjnie przygotowanej rezydentki Pani Moniki,zamawialismy suchy prowiant w recepcji na następny dzien-codziennie to samo-kanapki z pieczywa tostowego 2 ciasteczka,gruszka i niejadalne jabłko plus woda.Ktoregos dnia chcieliśmy zamowic prowiant po 18,po powrocie do hotelu,okazało się,że,to za późno,że tylko do 16,dziwne...żeby to było jakieś wykwintne,pracochłonne jedzenie...W hotelu wczuwa się niefajną atmosfere,nic z radości życia... Ale lokalizacja jest b.dobra bardzo przyjemna plaża w pobliżu hotelu no i piękna wyspa z historią pięknymi widokami plażami,zakątkami,wspaniale Lindos tuż obok... Już bym chciala tam wrócić ale na pewno do innego hotelu

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    Pół na pół

    PATRYK, bdg 11.08.2020 | Tagi: do 25 lat, w parze

    Holet można z czystym sumieniem polecić. Są plusy jak i minusy. Ale to jak w każdym hotelu. Na plus na pewno to że jest wyremontowany i wszystko jest takie świeże. Lokalizacja również nie najgorsza. Jedzenie jak dla mnie było dobre alecz moja narzeczona wegetarianka za dużego wyboru niestestety nie miała. Na minus na pewno drinki na barze, które smakowały przez te soki okropnie. Malutki basen, na którym brakowało leżaków. Pokoje bez upomnienia niebyły by w ogóle posprzątane.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    Ocena pobytu w White Olive

    Sylwia, łódzkie 27.06.2023 | Termin pobytu: czerwiec 2023 | Tagi: 26-35 lat, w parze

    Po poprzednim pobycie w hotelu sieci White Olive ma wyspie Kos spodziewaliśmy się czegoś więcej. Największe zastrzeżenia mamy do posiłków. Posiłki bardzo monotonne. Każdego dnia takie same dania na śniadanie. Mały wybór dań. Około godzinę przed końcem pory posiłku dania nie były uzupełniane. Jakość i smak posiłków średnia. Obsługa hotelowa uprzejma i pomocna Pokój bez zastrzeżeń, chociaż zdarzyło się, że dwa razy po sprzataniu brakowało ręczników. Otoczenie hotelu-ogród zadbane, bogata roślinność. Dobre położenie, blisko do przystanku autobusowego, oferujące częste kursy wzdłuż wyspy. Dużo tawern, marketów, sklepów z pamiątkami. Plaża w bliskiej odległości. Podsumowując, wyspa jest piękna, miejscowość w której położony jest hotel -kameralna, urocza i oferująca wszystko czego trzeba. Nie wykluczam powrotu w to miejsce, jednak ze względu na wyżywienie napewno nie wrocimy do tego hotelu.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Przeciętny hotel - NIE 4*

    BH 19.09.2021 | Tagi: 26-35 lat, ze znajomymi

    Hotel wywołał u mnie mieszane uczucia. Absolutnie nie zasługuje na 4 gwiazdki - 3 to absolutny max. Pokój 3 os - dość ciasny. Pokój był sprzątany co drugi dzień i bardzo niestarannie. Umywalka i prysznic nie zostały umyte przez cały pobyt. Po przyjeździe zastaliśmy uszkodzoną, hałasująca klimatyzację i brak zasięgu WiFi w pokoju. Po zgłoszeniu oba problemy zostały rozwiązane - ale nie powinny wystąpić w ogóle. Brak wody w pokoju. Mrowki były prawdziwym utrapieniem przez cały pobyt i były wszędzie - w pokoju,w restauracji,przy basenie,w barze... Jedzenie bardzo dobre, choć wybór raczej ograniczony. Napoje niskiej jakości. Lobby bar nieczynny. Pool bar pełnił funkcjęsnack baru...Ale tylko z kanapkami i kilkoma pudełkami z zimnymi przekąskami (bardzo szybko się kończyły) . Nie ma szans na ciepła przekąskę pomiędzy posiłkami. Teren hotelu bardzo ładny. Leżaków przy basenie było wystarczająco dla wszystkich. Obsługa bardzo uprzejma i pomocna. Do plaży trzeba zejść kawałek, ale droga jest ładna i dość wygodna. Podsumowując -za taką cenę...Nie warto.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Wyspa Rodos Hotel

    Katarzyna, SAWARZĘDZ 15.08.2021 | Tagi: 46-55 lat, z rodziną

    Szanowni państwo, hotel max.3* ,wejście do pokój na 1 lub drugim piętrze bez windy!!! Najważniejsze, że w ofercie biuro podróży oferuje al inclusive i to jest największą porażką. W hotelu serwowane są tylko trzy posiłki: Śniadanie, obiad i kolacja. W pool barze są napoje alkoholowe i bezalkoholowe, a w przedstawionej ofercie jest informacja o przekąskach. Jak można w ten sposób przedstawić ofertę do klienta!Po długiej podróży wdrapując się z walizkami na pierwsze piętro kolejny szok Nie było żadnej wody do picia!!! Do plaży z hotelu ponad 400 metrów na otwartej przestrzeni, trgadia, tym bardziej że z innych hoteli położonych nawet bliżej White na plażę i z powrotem klienci byli wożeni meleksem .

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    9

    Dobrze...ale nie do końca

    Beata, Głowno 22.06.2022 | Tagi: 36-45 lat, z rodziną

    Pobyt w połowie czerwca'22. Nasz przyjazd zaczął się niezbyt dobrze, ponieważ jeszcze z PL pisałam do hotelu prośbę o możliwie najwcześniejsze zakwaterowanie, bo jadę z małym dzieckiem, które bardzo źle znosi podróż autokarem (z lotniska to ok 1 godz. 40 min). Hotel odpowiedział, że dołoży wszelkich starań aby tak właśnie się stało....a stało się tak: wymeldowania są do godz. 11:00, pokój który przypisany był nam jeszcze o godz. 13:00 był zajęty przez kogoś, podeszłam więc do Pani w recepcji żeby powiadomiła Ich, że czas się skończył i powinni opuścić hotel, a Ona na to: "ona nic nie może zrobić". Widok mojej twarzy - bezcenny. Po wielu moich pytaniach i upomnieniach, wczasowicze opuścili pokój o godz. 14:00, a my dostałyśmy go tu przed 15, gdzie od 15:00 rozpoczyna się doba hotelowa. Więc faktycznie....dołożyli wszelkich starań abyśmy dostały pokój tak wcześnie jak się da! Co do pokoju: sprzątany na żądanie, ale sprzątanie polega tylko i wyłącznie na wymianie ręczników, wyniesieniu śmieci i pościeleniu łóżka. Nie ma mowy o jakimś odkurzeniu czy ew. wytarciu podłogi w przypadku gdzie skropliny lały się po ścianie w łazience i po nocy robiły niemałą kałużę. Jedzenie: zgodzę się innymi - monotonne. Raz czy dwa razy były ryby, tak to pork & chicken, co chyba dla nas Polaków, nie jest wybitnie wysublimowanym pożywieniem. Mam porównanie tej sieci hoteli z Zakynthos i faktycznie dzień do nocy. Owoców również niewiele: jabłka, gruszki i kiwi. Z powodu tej monotonności, kupowałam owoce w sąsiednim sklepie - taka wzbogacona wersja all inclusive :D Animacji brak. Rozumiem jeśli byłby kwiecień, maj...ale połowa czerwca? Gdzie sezon w Grecji to kwiecień-październik. Plaża: trzeba liczyć się z tym, że plaża ma swój urok (piaszczysta, a z tyłu skały), ale jest tez bardzo wąska. Noc przed burzą był przypływ i plaży nie było w ogóle. Rada dla odwiedzających: polecam kupić buty do wody, bo są w niej wystające kamyczki, kamienie ale również głazy, więc nie trudno o wypadek. Wycieczki fakultatywne: trudno mi tutaj ocenić, bo jestem fanką wycieczek objazdowych i zwiedzania, ale wg mnie przewodniczki mówiły za mało. Wyglądało to tak, 15 min opowiadania i 1,5 godz. czasu wolnego - ale tak jak piszę, każdy oceni to inaczej. Dla mnie było za mało zwiedzania, a za dużo czasu wolnego. Położenie: generalnie należy liczyć się z tym, że hotel mieści się przy bardzo małej miejscowości Pefkos, gdzie jest dosłownie kilka tawern i sklepików. Jeśli chcieliśmy kupić jakieś sensowne pamiątki to tylko na wycieczkach lub samodzielnie jadąc autobusem do Lindos lub Rodos (co polecam!). To samo tyczy się jedzenia - fajne , greckie knajpy tylko dalej. I tak jak podałam w tytule: dobrze.....ALE.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Hotel White Olive Premium Lindos

    Sabina, Rzeszów 01.08.2023 | Termin pobytu: lipiec 2023 | Tagi: do 25 lat, w parze

    Cały wyjazd zaliczam do udanych obsługa hotelowa bardzo miła pokój był sprzątany codziennie plus , że na terenie hotelu byli kelnerzy i Pani recepcjonistka która mówiła po Polsku. Jeżeli chodzi o jedzenie każdy mógł coś znaleźć dla siebie chociaż śniadania były takie same.. Przekąski między posiłkami były nie raz lepsze niż sam obiad. Plaża była bardzo blisko wokół pełno sklepów, położenie hotelu w spokojnym miejscu. Hotel na tak Biuro podróży Rainbow na nie.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    8

    Srednio na jeża

    Wojciech, Opole 17.09.2022 | Tagi: 36-45 lat, z rodziną

    W omawianym hotelu byłem rok temu. Moja ogólna ocena pobytu zeszłorocznego to 6+. W tym roku pobyt oceniam na 3+.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Hotel dla niewymagających pod względem kulinarnym

    Krzysiek 04.07.2023 | Termin pobytu: czerwiec 2023 | Tagi: 46-55 lat, w parze

    Najsłabszą stroną hotelu jest jakość wyżywienia oraz jego wybór. Przez 7 dni aż trzy razy serwowano podroby /wątróbka drobiowa, w której znajdowały się również serca oraz np. skrzydełka bez żadnej panierki czyli coś co jest najtańsze, więc czy to przystoi hotelowi, który chwali się 4,5*. Przez całe 7 dni ani razu!!! nie podano pomidorów. Frytki, ziemniaki, warzywa słabe jakościowo. Zupy to sama woda często bez grama warzyw czy innych dodatkow. Śniadania cały czas takie same, jeden rodzaj wędliny, jeden rodzaj sera żółtego i białego, oliwek też na próżno szukać. Desery również bardzo słabe, sztuczne. Królowały budynie i galaretki, przez 7 dni to samo jedno ciasto - piernik. Jeśli chodzi o sam hotel, basen, oraz infrastrukturę wokół, to wygląda dużo lepiej. Hotel połozony w uroczym miasteczku, obsługa miła, pokoje sprzątane codziennie, dobre drinki a leżaków przy basenie wystarczająca ilość / przynajmniej w czerwcu/ ale niestety jakość kuchni psuje całe wrażenie. Plaża wąska, oddalona od hotelu ok 400 metrów. Trzeba wracac pod górę. Leżaki płatne - cena 8 Euro, którą podaję turoperator - pochodzi chyba sprzed lat - w rzeczywistości trzeba zapłacić aż 15 lub 20 euro za dzień!!! Przyjeżdżając do hotelu należy zaopatrzyć się we wszystkie kosmetyki od pasty po szampon bo hotel 4,5* niczego więcej niż mydła z dozownika nie oferuje.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem