Kategoria lokalna: 4
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
2.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
W tym hotelu skradziono nam 100 euro z pokoju. Oprócz nas kradzieży dokonano również u trzech osób, w tym jednej pani pieniądze skradziono z SEJFU!!! Manager hotelu w żaden sposób nie postarał się aby tą sprawę wyjaśnić, a osobie której skradziono pieniądze z sejfu powiedział, że może je zgubiła. Nigdy w żadnym hotelu nas coś takiego nie spotkało. Zachowanie managera było aroganckie i bezczelne rodem z " Misia" : nie mam pana płaszcza i co mi pan zrobi. Poczuliśmy się potraktowani jak intruzi a nie jak goście hotelu, który ma w nazwie Premium. ŻENADA.
2.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Ogólną ocenę zaniża praktycznie brak plaży i odległość od morza. Powrót do hotelu z plaży ( o szerokości 2 Mb jest mocno pod górę !! Ma się dosyć !!!!! Jedzenie średnie. Obsługa B.miła i życzliwa
2.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Wybierajac ten hotel kierowałem sie przede wszystkim opiniami klientów oraz myślą,że jest on mały, kameralny z bardzo dobrym jedzeniem i szerokim jego wyborem.Po przybyciu na miejsce na dzień dobry reklamacja w recepcji na brudny pokój,podłoga brudna,łazienka cała do poprawki a w szafkach w narożnikach kurz i pojedyncze włosy.Plus dla hotelu ,że przy kolejnych sprzątaniach usługa była dużo lepsza.Sam budnek ok ,nie ma sie czego czepiać,czysto na terenie hotelu,co do pokoju -faktycznie troche mały,łazienka nieprzemyślana,ścianka ochronna bardzo krótka,biorąc prysznic woda leje sie poza prysznic.Brak kosmetykow, tylko mydło i szampon z dozownika.Łóżka hotelowe wygodne ale są to 2 pojedyncze dostawione do siebie ,przy leżeniu na środku odsuwaja sie od siebie( brak małżeńskich pomimo prośby przy rezerwacji).Obsługa na plus ,zawsze pomocna i życzliwa.Koszmar to jedzenie ,bardzo przeciętne,mały wybór- dania główne to tragedia ,co zmuszało nas do chodzenia do restauracji. Żeby było jaśniej, jedzenie było bez smaku jak w bardzo słabej restauracji, bardzo mało świeżych owocow i warzyw,kawa fatalna.Snack bar porażka totalna- pizza guma,frykti,nagetsy czy makaron z sosem wyglądały tragicznie,przez co nie korzystaliśmy.Sam hotel położony w dobrej lokalizacji z fantastycznimi plażami dla miłośników piasku i pływania.Basen hotelowy też na plus, wystarczajacy z dostateczną liczbą leżaków.Jeszcze jedno nie sprawny telewizor- niby nic,bo kto ją ogląda na wakacjach,ale w czasie mojego pobytu panowały pożary i o godz,23:30 była ogłoszona ewakuacja z hotelu, w pokoju dzieci właczył sie telewizor z sygnałem alarmowym i ostrzeżeniem a u mnie nic ! Alkoholu nie komentuje bo nie pije.Ogólnie jestem strasznie zawiedziony jedzeniem.
2.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel 4,5 gwiazdkowy nie spełnił moich oczekiwań. Pisząc tę opinię chcę zaznaczyć, że to nie były moje pierwsze wakacje w hotelu 4 gwiazdkowym i do tego all inclusive. Po pierwsze zdjęcia i opinie nie pokrywają się, z tym co zobaczyłam na miejscu. Zaczynając od pokoju, który odbiegał od tego ze zdjęć. Pokój dla dwóch osób był mały, łóżka wąskie, nie było tak czystko, jak powinno być. Obsługa hotelu na średnim poziomie, często nie słyszałam nawet dzień dobry idąc na posiłek. Panie z recepcji również pozostawiają wiele do życzenia, więcej grymasu aniżeli serdeczności. Co do jedzenia, to liczyłam na większy wybór i możliwość próbowania greckich potraw. Nie można było liczyć nawet na kultowego gyrosa w picie. Jadłam przekąski przy basenie, a obiady i kolacje na mieście, jedynie na śniadanie zawsze można było coś znaleźć dla siebie. Nawet frytki często twarde i niedobre. Bar zamykał się równo o 23, animacji brak, ale z tym się liczyłam, bo informacje są podane na stronie. Raz był wieczór grecki, który miał trwać do godz 23, a skończył się wcześniej, natomiast podobał mi się wieczór z muzyką pop na żywo. Na plus muzyka przy basenie, osoby które chcą odpocząć od tłumów na pewno będą zadowolone. Na terenie hotelu czysto i zielono. Znajomi mieli karaluchy w pokoju i zamiast od razu zmienić im pokój to obsługa hotelu zaproponowała dezynfekcję. Plaża ładna, piaszczysta, ale wąska. Leżaki dodatkowo płatne. Przystanek autobusowy bardzo blisko hotelu, tak jak supermarket. Takie rzeczy nie powinny mieć miejsca w hotelu 4,5 gwiazdkowym, zamiast cieszyć się pobytem w pełni, to musiałam zmieniać pokój na inny i płacić dodatkowo za jedzenie na mieście. Nie polecam za tę cenę. W tamtym roku byłam na Krecie w hotelu 4 gwiazdkowym, wszystko było na znacznie wyższym poziomie, więc jadąc do tego hotelu też liczyłam na podobny standard, a się zawiodłam.
1.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Zakupiliśmy pobyt w pokoju z widokiem na ogród, kierując się informacjami oraz zdjęciami przedstawionymi przez pracownika salonu Rainbow oraz materiałami ze strony internetowej Rainbow – zarówno opisem, jak i zdjęciami hotelu i konkretnych typów pokoi. Oferta jasno sugerowała standard, usytuowanie i komfort zakwaterowania – z dostępem do światła dziennego oraz przestrzenią zewnętrzną. Pokój przedstawiony na zdjęciach był jasny, przestronny, z otwartym widokiem na zieleń. Podstawą naszej decyzji była chęć wypoczynku w komfortowych warunkach z dostępem do światła i przestrzenią do relaksu na świeżym powietrzu. Na miejscu przydzielono nam pokój na parterze, z całkowicie zacienionym tarasem wychodzącym na ścianę sąsiedniego budynku. Widok na ogród nie istniał, a światło dzienne praktycznie nie docierało do wnętrza pokoju. Pokój był zimny, ciemny, wymagał ciągłego oświetlenia i dogrzewania klimatyzacją. Nie był to pokój z widokiem na ogród, lecz pokój „z widokiem” na mur – co drastycznie odbiegało od tego, co było prezentowane w ofercie. Na miejscu wielokrotnie prosiliśmy o zamianę pokoju – nawet za dopłatą. Rezydentka (Monika M.) oraz managerka hotelu (Giorgia) odmawiały pomocy, mimo że codziennie sprawdzaliśmy systemy rezerwacyjne, w których widniała dostępność pokoi. Także tych o podwyższonym standardzie, za który gotowi byliśmy dopłacić, bo warunki w otrzymanym pokoju były tak niekomfortowe. Pomimo dostępności pokoi na stronach bookingowych, okłamywano nas codziennie, że nie ma wolnych miejsc w hotelu. W efekcie cały pobyt spędziliśmy w niekomfortowych warunkach, nie otrzymując żadnej pomocy. Brak pomocy rezydentki i Rainbow, świadczy o braku profesjonalizmy Rainbow, wskazuje na złe intencje oraz celowość wprowadzania klienta w błąd od momentu prezentowania nieprawdziwej oferty wycieczki. Inni uczestnicy tej samej wycieczki, którzy nie dopłacali za widok na ogród, otrzymali pokoje lepiej usytuowane (wyższe piętra, dostęp do światła dziennego, balkony). My zostaliśmy zakwaterowani w najgorszym możliwym pokoju. W ofercie Rainbow nie zamieszczono ŻADNEGO zdjęcia ukazującego pokój na parterze z zacienionym tarasem. Przedstawiono wyłącznie pokoje jasne, przestronne, z dostępem do światła dziennego. Brak informacji o ryzyku otrzymania pokoju o innym standardzie narusza zasadę przejrzystości i uczciwej prezentacji oferty - nigdy nie kupilibyśmy wycieczki wiedząc, że istnieje ryzyko zakwaterowania w pokoju tego typu.
1.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Tak jak w tytule ogromne karaluchy w pokoju, dla mnie to jakaś kpina ja rozumiem ze inny klimat ale byłam wiele razy na prawdziwej egzotyce między innymi z biurem rainbow na Mauritiusie i nawet w takich tropikach w hotelu dbano aby takie sytuacje nie miały miejsca, pryskano gdzie trzeba i nie było problemu a turaj w hotelu white olive który należy do rainbow spod prysznica karaluch na zasłonie tez nie muszę mówić ze dla osoby z fobia to jest masakra ale i dla każdego normalnego człowieka jest to nie akceptowalne, all inclusive bardzo przeciętny mała ilość jedzenia jak ma hotel który ocenia się na 4,5 gwiazdki to żart ? Plaża oddalona o kilkaset metrów jest największym atutem tego miejsca plus świetne tawerny szkoda ze co wieczór trzeba do nich wychodzić żeby zjeść coś greckiego i smacznego, w hotelu bardzo dużo Polaków.
1.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel oddalony daleko od plaży ok.15 min.Leżaki na plaży płatne 18 Euro.Brak atrakcji dla dzieci.Hotel niedostosowany dla dzieci.Pokoje bardzo ładne.Rezydent fatalny,Jedzenie mało urozmaicone.Drinki tylko słodkie - alkoholu prawie nie czuć.
1.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
W zeszłym roku będąc na Zakhyntos w hotelu z sieci Rainbow White Olive Elite byliśmy zachwyceni hotelem, obsługą, jedzeniem i czystością. W tym roku zachęceni zeszłorocznymi wakacjami postanowiliśmy wybrać kolejny hotel z sieci Rainbow. Od samego początku wszystko prawie było na NIE. Po pierwsze przylot z Katowic na Rodos we wczesnych godzinach porannych, w hotelu byliśmy ok 8 rano. Wykończeni całonocną podróżą marzyliśmy o kąpieli i odpoczynku. Okazało się, że doba hotelowa zaczyna się od 15, całe szczęście, że można było iść na śniadanie. Tutaj kolejna "niespodzianka", dawno nie spotkałam się w hotelach nawet posiadających mniej gwiazdek tak ubogiego i beznadziejnego śniadania. Wybór i jakość produktów była tragiczna, jedyne co dało się jesć to jajka sadzone (przez cały wyjazd...), jajecznica to jakaś breja z gotowego jajecznego płynu, pieczywo okropne, śniadania pod Brytyjczyków: jakieś fasole i wszystko ociekające tłuszczem, obrzydliwe. Jak nie przyszedłeś rano na śniadanie to mogłeś mieć nawet problem z masłem, bo z 1h przed końcem to już mało co dokładali. Jadalnia na zewnątrz- sam sobie szukasz pełnego zestawu sztućców ze stołów, po których (choć kocham zwierzęta) latała gromada małych kotów, zjadając w chwili nieuwagi coś z talerza, albo przechodząc po nim. Po "śniadaniu" musieliśmy poczekać na pokój nad basenem, leżaki pamiętają jeszcze chyba czasy komuny, bo nie dało się na nich wysiedzieć, po kilku godzinach czekania na pokój mój Mąż miał bóle kręgosłupa przez 3 dni. To i tak cud że udało się dorwać 2 leżaki, bo jak (niestety inaczej nie byłoby gdzie siedzieć) nie ruszyłeś z tłumem przed 7 rano z ręcznikami i nie zająłeś miejsca to o 7.30 już nie było nawet jednego wolnego. W porównaniu z ilością gości hotelowych leżaków było może dla 30%, reszta musiała albo iść na plażę, albo koczować na płytkach. Kiedy otrzymaliśmy pokój to nie powalił mnie on na nogi, zwłaszcza że był on usytuowany na górce (po 16 h na nogach idź pod górę z walizkami) i jeszcze na 2 piętrze na które prowadzą kręte, wąskie schody. Osoba starsza maszerując tak kilka razy dziennie na posiłki i na basen kolację to sobie już chyba oduści bo fizycznie nie da rady tak wspinać się do pokoju. Jeśli chodzi o czystość pokoju dramat, ręczniki pierwszą i drugą świeżość już dawno miały za sobą, choć drugiego dnia Panie (szumnie nazwane) sprzątające zabrały nam małe ręczniki i 5 dni prosiłam się o to żeby przyniosły nowe, bo zostaliśmy tylko przez cały pobyt każdy z 1 dużym ręcznikiem. Sprzątanie? Hmm to było ledwo z łaską wyrzucenie śmieci i jak wymusiłeś to dali Ci papier toaletowy, nie było wymiany ręczników, pościeli, mycia podłóg. W łazience prysznic zrobiony tak niefortunnie, że woda lała się na pół pomieszczenia, niestety nikt nawet raz nie przetarł tej podłogi. Dopłaciliśmy za widok na morze, a dostaliśmy widok na klimatyzatory. All inclusive i bar przy basenie? Porażka, jeśli ktoś nie miał cukrzycy to mógł się jej nabawić pijąc te obrzydliwe napoje. Jedyne co piliśmy z Mężem to woda ( choć butelkowaną musieliśmy sobie zgrzewkami przynosić z marketu) albo na śniadanie herbata. Reszta nie do picia. Kawa jakaś chemiczna lura, drinki koło alkoholu nie leżały, przekąski- obrzydliwe. Obsługa w recepcji, kiedy zgłosiłam że jestem tym wszystkim rozczarowana..." A co Pani chciała, to są tylko 4 gwiazdki nie 5". Ogólnie za taką kwotę, którą wydaliśmy na wyjazd, totalnie nie polecam tego hotelu. Moja opinia nie jest odosobniona, ludzie którzy, kiedy my przyjechaliśmy koczowali od 11 do 20 czekając na wylot do Katowic, cieszyli się że już wyjeżdżają, tak bardzo NIE PODOBAŁ im się pobyt, osoby z naszego turnusu miały to samo zdanie. Para z dzieckiem każdą kolację jadła na mieście bo inaczej dziecko chodziłoby głodne. Ja na obiady i kolacje, które niczym się nie różniły jadłam tylko pomidory, bo nawet porządnego mięsa przez cały pobyt nie było. Ogólnie totalny niewypał.
1.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Witam wszystkich byłam n koleżanką na urlopie w tym hotelu i niestety spotkało nas przykre zdarzenie - został okradziony nasz sejf w pokoju, został otwarty i nikt go nawet nie zamknął. Dziwne. że po zgłoszeniu rezydentowi próbowano wszystko zamieść pod dywan ,wmówić nam że na pewno zostawiłyśmy otwarty sejf (tak twierdził opiekun hotelu , rezydentka nie chciała wezwać policji tylko kazała na samym jechać do innej miejscowości na posterunek taksówką ( rozśmieszyła mnie bo nie miałyśmy nawet na taxi). Wszystko pewnie rozegrało by się między nami i hotelem gdyby przypadkiem nie usłyszeli to inni wczasowicze i okazało się że oni również zostali okradzeni , było to kilka osób. Rezydentka nawet nam nie wspomniała ,że nie jesteśmy jedyne. Hotel nawet nie spróbował przeprosić. menager tego hotelu był niegrzeczny .Nie chcieli wystawić mi dokumentu o zdarzeniu, jednak po naciskach z mojej strony otrzymaliśmy wszyscy poszkodowani taką informację na piśmie. Panie porządkowe grzebały w rzeczach osobistych i podbierały kawę koleżance. Chciałaby uczulić Was żebyście nie zostawiali pieniędzy w sejfie w pokoju ,ja już nigdy tego nie zrobię . Pozdrawiam wszystkich i życzę spokojnego pobytu, Ja jednak nigdy nie polecę tego miejsca.
1.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Pobyt 09.05-16.05.2025 Hotel położony w małej miejscowości 60 km od miasta Rodos. Plaża mała wąska około 800 metrów od hotelu ,a nie jak w ofercie 400 metrów od hotelu. Jedzenie bardzo przeciętne mały wybór ,śniadania typowo angielskie. Brak owoców morza . Mięsa i ryby niskiej jakości. Obsługa uśmiechnięta i zawsze pomocna. Generalnie nie polecamy i się zawiedliśmy jeśli chodzi o hotel 4,5 gwiazdki to maksymalnie przyznalibyśmy 3 gwiazdki.