Opinie o White Olive Premium Lindos

Kategoria lokalna: 4

5.3/6
(569 opinii)
Atrakcje dla dzieci
3.4
Obsługa hotelowa
5.6
Plaża
5.0
Pokój
5.2
Położenie i okolica
5.5
Rezydent
5.4
Sport i rozrywka
4.2
Wyżywienie
5.1

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Wakacje maj 2024

    Hanna, Kalisz 06.06.2024 | Termin pobytu: maj 2024

    W hotelu White Olive Premium Lindos byłam w okresie 17-24 maja 2024. Przyjechałyśmy ok godz. 23.00 - szybko nas zameldowano w pokojach i co było miłą niespodzianką zaproszono na kolację. Rano po odsłonięciu okien czekała nas przykra niespodzianka. Zamiast jakiegoś fajnego widoczku naszym oczom ukazał się tył budynku z klimatyzacją na dachu. Całe szczęście, że miałyśmy pokój na drugim piętrze, to przynajmniej widać było kawałek zatoki i góry. Wszyscy goście którzy mieli pokoje niżej mieli z okna widok na kilka metrów trawniczka i ścianę budynku. Pokój też był niewielki z bardzo podstawowym wyposażeniem. Aż się dziwiłam, że miał 4,5 * . Kolejna niemiła niespodzianka to pierwsze sniadanie - prawie puste pojemniki (a byłam ok. godz. 9.00). Jednak z uwagi na to, że to okres przed sezonem, brak pełnego obłożenia, pomyślałam, że to jest powód szykowania mniejszej ilości jedzenia - taka sytuacja utrzymywała się do kolacji. Tak było do około połowy turnusu. Ponieważ uczestniczyłam w wycieczkach do Marmaris i Symi sadziłam, że skoro wchodziłam na kolację ok godz. 20.00 to może personel nie zdążył uzupełnić pojemników. Jednak z rozmów innych turystów dowiedziałam się , że wybór potraw i ich ilość jest dość skromna. Nawet zaczęliśmy wymieniać uwagi co do pokoi, wyzywienia - podobno all inculisiw. Trudno mi w tej chwili ocenić, czy ktoś z personelu rozumiał o czym mówimy , ale po tej dość głośnej rozmowie, jakość i ilość jedzenia uległa pozytywnej zmianie. Bardzo lubię grecka kuchnię i byłam rozczarowana brakiem smaku i aromatu. Najsmaczniejsze jedzonko i tak było poza hotelem. Personel restauracji był za to niesamowity, błyskawicznie uprzątali stoły i zawsze byly wolne stoliki. Kolejna niemiła niespodzianka - to brak sprzątania pokoju, ani razu łóżka nie były pościelone i nie zmieniono ani razu pościeli, dwa lub trzy dni nie zmieniono ręczników, mimo że zostawiałyśmy napiwek. Wybierając ten hotel kierowałam się opiniami innych turystów, które były bardzo dobre, stąd zdziwienie rzeczywistością. Teraz o przyjemniejszych rzeczach. Sam hotel dość dobrze położony - w miarę blisko do plaży i miasteczka Pefkos. Plaża wąska ale woda cieplutka i czysta. Wycieczki w których uczestniczyłam (Marmaris i Symi) były super, piękne miejsca ale i świetna organizacja. Polecam z czystym sumieniem. Bez problemu tez odbyło się wypożyczenie samochodu - polecam zachodnią część wybrzeża i malownicze widoki z punktów widokowych . Transport publiczny tez jest ok. Przystanek autobusowy jest niedaleko hotelu - spokojnie można dojechać do Lindos (ok 4 km) i do Rodos stolicy wyspy. Taxi też mozna dojechać do Lindos , ale z taxi najlepiej korzystać z postoju , 10 eu do ścisłego centrum Lindos, zamawiając z hotelu to koszt już 16 eu. Warto je zobaczyć, bo jest urokliwe, a z zamku roztacza sie piękny widok . Zwłaszcza wieczorem jest pięknie. W samym Rodos powrotny bilet autobusowy kupic trzeba na "dworcu" autobusowym i warto być z godzinę wcześniej bo kolejki do kasy długie. Ogólnie Rodos polecam, jest pięknie , a ja byłam już chyba za 6 razy i pewnie jeszcze tam wrócę.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    13

    Hotel nie zasługuje na 4*

    Magdalena, Gdańsk 05.06.2023 | Termin pobytu: maj 2023

    Piękna infrastruktura z olbrzymim potencjałem lecz musi koniecznie poprawić housekeeping oraz jakość jedzenia. Nasz pokój był źle posprzątany od dnia zameldowania, plamy na meblach po napojach po poprzednich lokatorach, posprzątane byle jak, wiecznie brud na podłodze, brudna łazienka wymagająca porządnego szorowania, przez dwa dni nie mieliśmy papieru toaletowego i mydła. Na nic zdały się grzeczne prośby, rozmowy oraz napiwki. Recepcja wiecznie zbyt zajęta, pani recepcjonistka proponowała dostarczenie produktów za kilka godzin (to byłby środek nocy!), zaproponowałam żeby produkty były zostawione pod drzwiami pokoju żeby rano je sobie zabrać ale nie spełniono mojej prośby bo Pani zapomniała. I tak zapominano dwa dni z rzędu. Smród z kanalizacji nie do wytrzymania, dało się go odczuć nawet nad basenem. Śniadania non-stop takie same, podczas dwutygodniowego pobytu masło było dostępna 3 razy w tym raz na moją wyraźną prośbę. Jedzenie budżetowe, resztki poprzednich posiłków ewidentnie używane w dziwnych 'sałatkach' i 'zapiekankach'. Dojście do plaży dłuższe niż podano oraz przez teren innego hotelu, mało komfortowa sytuacja. Sama plaża piękna z łagodnym wejściem do morza. Hotel bardzo spokojny i kameralny, bez dziwnych animacji i rozrywek co akurat uważam za ogromny plus. Hotel mało przyjazny dzieciom co akurat dla mnie nie było istotne. Gdyby nie cudowna managerka restauracji, Georgia, która stara się ze wszystkich sił by nadrobić zaniedbania w hotelu ten wyjazd byłby zdecydowanie jeszcze mniej przyjemny.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Wakacje podobno w 4,5 gwiazdkowym hotelu SKNDAL !!

    ADRIAN, NOWE BRZESKO 26.06.2025 | Termin pobytu: czerwiec 2025

    Wakacje w podobno 4,5 gwiazdkowym hotelu -Tragedia. 1.Pokój tak malutki że we dwoje nie można się minać 2 . Łóżko podwojne Oczywiscie sa suniete dwa pojedyne ktore sie rozjeżdżaja w nocy 3. Zmiana pościeli ani razu !!!! nawet po zostawieniu euro SKNDAL !! 4. Z pokoju widok jak pies z budy 😐 5. Jedzenie tak nudne i oklepane aż do znudzenia - liczysz na coś słodkiego (puddingi , galaretki ) ciasto pojawi się bardzo rzadko 6. Plaża jest musisz przejść kawałek przez inny hotel a leżaki oczywiście płatne ale tak obrzydliwe że aż nie chce się na nich położyć Nie Polecam z całego serca

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Śrenio

    Paweł, Piaseczno 08.06.2022

    Hotel mocno średni. Przy basenie drink bar z bardzo miernymi alkoholami i kawą. Jedzenie też średnie. W pokoju karaluchy, Muzyka disco z lat 90 typu 2 UNLIMITED czy ACE OF BASE. Nie polecam

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    10

    Spore rozczarowanie

    Tomasz, Warszawa 17.10.2023 | Termin pobytu: wrzesień 2023

    Hotel mnie bardzo rozczarował, sprawia wrażenie na zdjęciach bardzo eleganckiego natomiast realia dosyć mizerne. Na samym początku mimo życzenia oddzielnych łóżek dostaliśmy łóżka podwójne. Pokoje po kilku godzinach oczekiwania zostały wymienione. Pokoje w skali mikro, poza łóżkami i łazienka nie ma miejsca żeby rozpakować swoje rzeczy. Sprzęty sanitarne poniszczone i niedziałające (zepsuta spłuczka), ściany brudne, drzwi uszkodzone. Serwis pokoju na słabym poziomie - ograniczał się do przetarcia podłogi śmierdzącym mopem po którym trzeba było wietrzyć pokój. Łóżka małe, raczej dla dziecka niż osoby dorosłej. Bar Ok, basen Ok. Drinki - do wyboru około 10 z czego większość niesmaczna, brak drinków standardowych tez był sporym zaskoczeniem, one były dodatkowo płatne, a dostępne na miejscu na zasadzie wódki z cola. Jedzenie standardowe europejskie z elementami kuchni greckiej i śródziemnomorskiej, bez smaku, nieprzyprawione, zupy o konsystencji wody, ale zawsze można było znaleźć coś zjadliwego. Do plaży blisko, ale nazywanie tego plaża to też nadużycie, bo przy zejściu z klifu zaczyna się woda. Pojedyncze leżaki na takiej plaży dodatkowo płatne i ustawione jeden na drugim bez jakiegokolwiek odstępu. Obsługa na plus, miła ekipa z obsługi z Polski zawsze pomocna. Wycieczki fakultatywne Ok, polecam. Ogólnie jestem rozczarowany hotelem, nie polecę nikomu, uważam ze cena była nieadekwatna do standardu.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    white olive - black true

    adrian 23.09.2021

    adrian cichon 2 dni temu na stronie Google 2/5 Pokoje malutkie w których brak nawet szklanek. Biegają mrówki w nich jak po autostradzie. Jedzenie bardzo słabe monotonne. Co nie jest jedzone - na bieżąco i nieudolnie jest przetważne na następne danie. Bardzo mała ilośc dań. Zupy to jakiś dramat, robione w większości z tego co zostało poprzednienie dnia. Jak ktoś się chce odchudzić, to tu ma możliwość napewno schudnie bo wiele się nie naje. Wieczorem szczury wychodzą na teren baru - chyba z kuchni bo jedzenie słabe, to chociaż się napiją. Jeśli to flagowy hotel, to jest on najlepszą antyreklamą dla biura. Pokoje w drugim rzędzie zabudowy z oknem na sąsiedni budynek z hucząca wentylacją nie dają możliwości komfortowego wypoczynku. Typ podróżyUrlop Obsługa3,0Lokalizacja3,0Pokoje1,0 Odpowiedź właściciela wczoraj Szanowny Panie Adrianie, bardzo nam przykro, że nie spełniliśmy Pana oczekiwań względem pobytu. Zapewniamy, że nasz Szef Kuchni codziennie przygotowuje dania z najwyższej jakości produktów. W naszym bufecie są również dostępne greckie potrawy. Wszystkie warzywa są świeże, staramy się unikać mrożonych produktów. Podczas posiłków są również dostępne świeże i sezonowe owoce. Bardzo przepraszamy za niedogodności spowodowane obecnością mrówek. Wynika to z tego, że nasz hotel posiada własny ogród. Wszyscy jednak dobrze wiemy, jak natura potrafi nas zaskakiwać. Oczywiście dokładamy wszelkich starań, by zapewnić najwyższą jakość usług i zagwarantować naszym Gościom najbardziej komfortowe warunki wypoczynku. Pozdrawiamy, Dyrekcja White Olive Hotels

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Rodos- White Olive Premium Lindos

    Ryszard, Rzeszów 29.08.2024 | Termin pobytu: sierpień 2024

    Obsługa miła, hotel średniej klasy a wyżywienie słabe. Brak animacji dla dzieci. Z dotychczasowych wyjazdów do Grecji- niestety najgorzej.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    Hotel z potencjałem

    Dawid, 01.11.2021

    Byliśmy w hotelu przez tydzień w październiku 2021. Nasz pobyt zaplanowany był na dwa tygodnie, ale już przy meldowaniu w hotelu okazało się, że hotel się zamyka w tym sezonie i zostaniemy przeniesieni do innego, mimo że to ten zabukowalismy w Rainbow. Hotel położony jest ok 500m od bardzo ładnej piaszczystej plaży w Pefkos z dużą ilością leżaków (płatnych od 10 do 18 euro za 2 leżaki i parasol). Hotel posiada ciekawy design w pokojach i częściach wspólnych. Ma bardzo miłych i pomocnych pracowników. Jedzenie smaczne i różnorodne, każdego dnia możliwość spróbowania innej greckiej potrawy bez potrzeby chodzenia do tawern. Natomiast są też istotne wady. Podczas naszego pobytu było ich kilka: - kilkukrotnie o różnych porach dnia i nocy włączał się alarm (co spowodowało taki poziom ignorowania, że gdyby faktycznie coś się działo raczej nikt by na niego nie zareagował) - na początku nie działała karta do pokoju - nie działał sejf (po zgłoszeniu został naprawiony) - nie działał poprawnie internet (najpierw w lobby a później w pokoju) - poziom czystości pokoju pozostawiał wiele do życzenia - w każdym pokoju nad drzwiami (wewnątrz) świecił się znak Exit (nawet w nocy) Generalnie pobyt uważamy za sympatyczny i udany, ale na ten moment hotel zasługuje na maksymalnie 3*.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Pobyt na koniec maja 2022

    Marcin, Szczytno 16.06.2022

    Pobyt na przełomie maja i czerwca 2022 (11 dni). Opisuję jak było: Pokój w miarę ok, byliśmy na 2 piętrze, w budynkach nie ma wind, więc starsze osoby na pewno będą miały problem z wtarganiem walizek do i z pokoju, obsługa nie pomaga, w pokojach wymieniają tylko ręczniki przez cały pobyt, śmieci i naczyń nie zabierają. W pokoju były naczynia, których oczywiście obsługa nie myła. W kranach woda mocno chlorowana niedająca się pić, wodę dostaniesz tylko na początku dalej jak chcesz to musisz kupić w barze lub sklepie. Internet wifi beznadziejny w całym hotelu niezależnie gdzie byłeś był tak samo zły. Jedzenie: nie rewelacyjne, bardzo mało greckich potraw. Bardzo mało Świerzych owoców, tylko jabłka i gruszki, (podczas gdy w miejscowych sklepach był na pewno to w hotelu nie). Bardzo mało owoców morza, co mnie zdziwiło, bo przecież to wyspa to podczas posiłków królowała wieprzowina i kurczaki. Jak pojawiało się coś "lepszego" to było robione przez kucharza, który skrupulatnie wydzielał ile możesz wziąć? W większości wypadków puste tace lub nie wiele tam było. W barze alkohole po za piwem fatalne. Barmani na wszystko mieli wywalone, robili wszystko od niechcenia (po za jednym najstarszym, któremu się chciało pomóc lub wykombinować coś, aby drink dał się pić). Co mi bardzo przeszkadało to napoje czy drinki w barze były wydwane w styropianowych lub plastikowych kubeczkach co jak na standard 4*+ jest nie do przyjęcia. Basen czynny do godziny 19-tej, później zamykają. O godzinie 9:00 większość leżaków zajęta choć nikt z nich nie korzystał, ludzie schodzili się dopiero między 10 a 13. W pewnej części basenu wszechobecny smród zapach szamba chyba z filtrów basenowych, niestety był przez cały mój pobyt. W recepcji w miarę, choć niewiele miałem z nimi doczynienia. Najlepsza obsługa (po za kucharzem) był podczas posiłków, byli uśmiechnięci i bardzo uczynni. Z rezydentem nie miałem wiele wspólnego na początku byłem na spotkaniu i więcej nie miałem kontaktu. Położenie hotelu dobre, wszędzie w miarę blisko ok 300m do plaży (było ok), w okolicy duża barów z meczami czy muzyką na żywo. Plaża była niedaleko, piaszczysta. Leżaki płatne, ale nie ma konieczności ich wynajmowania, jak nie chcesz płacić możesz spokojnie rozłożyć się na hotelowym ręczniku. W hotelu nie było ŻADNYCH atrakcji (po za jednym wieczorem greckim gdzie jakaś miejscowa wykonawczyni przez 2 godziny śpiewała miejscowe melodie) po za tym NIC, tylko muzyka z youtube w barze to najlepsze, co oferował hotel. Atrakcji dla dzieci po za brodzikiem nie było żadnych na całe szczęście dzieci było niewiele. Większość odwiedzających ten hotel to było 40+. Bardzo dużo Anglików i Niemców w zasadzie cała miejscowość nastawiona tylko na Angielskiego klienta.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Szału nie było. Te słoneczka od Raindow na wyrost przyznane

    Piotr, Piaseczno 02.06.2024 | Termin pobytu: maj 2024

    Hotel fajnie położony. Plaża piaszczysta, niedaleko. Wąska. W dużym sezonie będzie problem z miejscem na piasku. Pokoje nie za duże, podobno odnowione cztery lata temu. Nie bardzo to widać. Przez cały czas pobytu byliśmy narażeni na "zapach" z hotelowego szamba, czy też oczyszczalni ścieków. Wypoczynek przy basenie, czy też wieczory w barze były okraszane właśnie taką "atrakcją". Nasi znajomi mieli pokój w budynku najbliżej tego źródła zapachu. Oni nawet nie otwierali drzwi na taras, bo od razu mieli smród w pokoju. Posiłki bez rewelacji, ale można się było najeść. Nie wiem tylko dlaczego były chłodne, a niektóre potrawy wręcz zimne. Nie jestem wybredny, ale trochę już zwiedziłem, więc wiem, że można żywić lepiej w hotelach tej kategorii. Obsługa hotelowa bardzo miła, przyjazna i pomocna. Nie mam zastrzeżeń

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem