Opinie o White Olive Premium Lindos

Kategoria lokalna: 4

5.3/6
(573 opinie)
Atrakcje dla dzieci
3.4
Obsługa hotelowa
5.6
Plaża
5.0
Pokój
5.2
Położenie i okolica
5.5
Rezydent
5.4
Sport i rozrywka
4.2
Wyżywienie
5.1

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    mogło być lepiej

    Krzysztof 21.07.2025 | Termin pobytu: lipiec 2025

    byłem już w kolejnym hotelu sieci white olive i tym razem było najsłabiej. zgłaszałem kilka razy że na zewnątrz i wewnątrz pokoju śmierdzi raz na jakiś czas szambem ale nie potrafili nic z tym zrobić. jak na takie pieniądze to mam wątpliwości że jest to hotel i 4 gwiazdki.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    White Olive Premium Lindos

    Beata, --- 12.09.2024 | Termin pobytu: maj 2024

    Kto co lubi, nam nie podszedł ten hotel pod kilkoma względami m.in. jedzenie niesmaczne, posiłki zimne . Pokój ładny ale jak ktoś wybiera się w 3 zwłaszcza kobiety to bardzo mało miejsca walizki pod nogami koło łóżek,można się przewrócić.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    Hotel dla nie wymagających na spokojne wakacje.

    MIROSŁAWA, --- 13.10.2020

    Nie mam zamiaru narzekac, bo czasy sa trudne i wszystko jest dziwne,ale przedstawię panstwu realne informacje z pobytu w tym hotelu(2-9 pazdziernik)Pierwszy raz byłam w hotelu Premium i to zupełnie przez przypadek! Była dobra oferta na last minute i dlatego kupilismy te wczasy .Hotel niestety tylko z nazwy jest Premium. Największą jego zaletą są LUDZIE w nim pracujący. Naprawdę super ekipa pod kazdym względem! Reszta wypada słabo ! Owszem hotel po remoncie, wszystko nowe, ale nieprzemyślane! pokój bardzo mały, w całosci z łazienką , przedpokojem, zabudowana szafą ma nie więcej niz 15mk.Chcąc przejsc na balkon dwie osoby sie nie miną!w łazience po kazdej kąpieli potop ,bo szyba od prysznica ma ok 40 cm szerokosci i cała woda się wychlapuje.Budynki hotelowe kameralne, pokoje z częsciowym widokiem na morze, do plazy ok 500 m.Plaza piaszczysta, dosc wąska z płatnymi leżakami, w pełni sezonu nie znajdziesz na niej miejsca!basen hotelowy ok , mozna popływac , do tego mały brodzik i to wszystkie atrakcje hotelowe! a jeszcze zamknięty kort tenisowy!Podsumowując po plaży nudy! wieczoru greckiego nie było, animacji tez bo po sezonie, w miasteczku 2 sklepy i knajpki w większosci zamknięte.Wracajac do hotelu to najwiekszą wadą jest wyżywienie, napoje i drinki w opcji all inclusive. Nie wiem czy tak jest zawsze czy tylko na koniec sezonu, ale wybór jedzenia mały, posilki zimne, mięso byle jakie, same kosci albo tłuszcz!( moze 2 razy było cos dobrego)jajecznica z proszku niejadalna, wszystko spieczone lezy godzinami i czeka na gosci jakby nie dało się przygotowac cos na bieżąco! pieczywo tylko gliniaste bułki, ani raz chleba nie było! z owoców tylko pokrojona sałatka owocowa.Ludzie interweniowali u menadzera restauracji i rezydentki ,wiec na naszym turnusie było i tak troszkę lepiej!Nie mniej jednak największa masakra była w barze!Ja rozumiem ,ze jest pandemia,wszyscy mają straty i prubują je odrobic,ale nie mozna tak oszukiwac gosci! Napoje z nalewakow, rozcienczone , cola niesłodka, alkohole kolorowe praktycznie bezprocentowe, nie mowiac juz o czystej wódce! może miała ok 15 % z 40 jakie powinna mieć. Mozna było pic i pić , brzuch pełny ,wielki i nic !Poszliśmy więc kupic alkohol do drinków w sklepie! zresztą nie my jedyni! Pomijając te wszystkie niedogodnosci pobyt był udany ,pogoda super ,ludzi mało, woda w morzu cieplutka, odpoczęlismy i o to chodziło!

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    6

    Można spróbować gdy kocha się Rodos

    Marcin 10.09.2021

    Hotel położony jest w niewielkiej miejscowości Pefki. Z hotelu blisko do przystanku autobusowego a także centrum miejscowości oraz ok 7 min nad niewielką wąską plażę (której czasem nie ma przy silnych falach ale na szczęście są półki skalne na których można zostawić plecak z rzeczami na plażę). Hotel ma przyjemna nowoczesna bryłę. Śniadania monotonne jednak lunch i obiad są bardziej różnorodne. Mało owoców w porównaniu do pozostałych dań. Obsługa sympatyczna stara się rozbawić gości i nawiązać kontakt. Sporo roślinności na terenie hotelu. Główny basen wystarcza dla gości. Natomiast niewielki płytki na 40cm brodzik nie spełnia swojego założenia. W ciągu turnusu nikt z niego nie korzystał nawet rodzice z 4 miesięcznym dzieckiem plywali w dużym basenie. Brodzik mógł lepiej zostać wykorzystany jako jacuzzi bądź miejsce z siedzeniami w wodzie. Na terenie hotelu znajduje się kapliczka co jest ciekawa atrakcją. Pokoje wydają się zadbane. Posiadają szafę lodówkę czasem też komody. Niestety można przyczepić się do jakości sprzątania (pod łóżkiem mnóstwo śmieci, a po wywieszeniu kartki z prośbą o sprzątanie wymieniono jedynie ręczniki). Hotel ma w ofercie za dopłatą pokoje z widokiem na morze. Niestety cześć gości miała mimo dopłaty pokój na parterze poniżej poziomu przez co balkon wychodził na ogródek barowy i jedyne co można było zobaczyć do krzewy oddzielające cześć barowa od pokoju. Pokoj ten nie odbierał wifi a nawet niemożliwością było uzyskać połączenie z siecią komórkową. Dopiero po 3 dniach hotel zmienił pokój na faktycznie z widokiem jednak 3 dni były stracone... Problem z wifi był często zgloszany przez gości z różnych pokoi. Niektóre pokoje z widokiem na morze oferowaly niestety widok na rosnące przed budynkiem drzewo które zaslanialo faktycznie widoki. Na Rodos jest dużo mrówek i z nimi trzeba po prostu pogodzić się żyć. W hotelu też ich nie brakowało. Trochę jednak rozczarowywala stołówka gdzie po blacie biegaly mrowki. Wydaje się że w tym miejscu obsługa powinna zadbać by mrówki unikaly jedzenia. Hotel jest idealny dla osób które chcą odpocząć. Brak w nim animacji wieczorów tanecznych czy też występów greckich artystów. Brak nawet greckiej muzyki. Z głośników można usłyszeć klubową muzykę. Hotel posiada mini siłownię a także w rogu działki hotelu można odnaleźć ogrodzony skrawek terenu z zamkiem księżniczki który jednak przedstawia smutny widok i raczej nie zachęca do zabawy. Ogólnie hotel należy ocenić pozytywnie z uwagi na bliskość do przystanku z którego można pojechać do Lindos czy Rodos. Styl budynku zachęca by spędzić w nim czas i pracownicy starają się by pobyt był udany. Jeżeli ktoś kocha Rodos i będzie na ta wyspę wracać to śmiało może skusić się na pobyt w tym hotelu bo ewentualnie następnym razem wybierze inny hotel jak np. z miejscowości Faliraki a także z "bielą" w nazwie.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Pobyt - lipiec 2024

    Lipiec 2024 25.07.2024 | Termin pobytu: lipiec 2024

    Hotel zadbany i czysty, widać, że obsługa każdego dnia rano stara się o zachowanie czystości na powierzchniach wspólnych. Pokój choć mały, to przytulny. Widok z pokoju na morze nieco oszukany - kawałek wody widoczny pomiędzy budynkami, a poza tym widok na brudne dachy budynków przed balkonem. Jedzenie monotonne i słabej jakości. Mimo dostępu do świeżych owoców morza, przez tydzień ani razu nie pojawiły się w bufecie. Duży minus za możliwość palenia papierosów na tarasie, gdzie spożywa się posiłki. Plastikowe kubeczki wielokrotnego użytku na open barze - nie da się z nich napić wody, ponieważ ich zapach odraża. Jako osoba niepijąca alkoholu, nie rozumiem braku możliwości otrzymania w cenie all inclusive wody w butelce.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Nie do końca

    Sław 18.06.2024

    Pokoje w hotelu czyste , łózka wygodne, ręczniki wymieniane codziennie. Wyżywienie niestety odbiegało od standardów. Śniadania przez cały tydzień identyczne. Często brakowało świeżego pieczywa (odgrzewane i brak pieczywa ciemnego). Pozostałe posiłki : mały wybór dań, praktycznie nie było dań typowo greckich, godzinę przed zakończeniem kolacji nieuzupełniane resztki dań. Jeden czynny bar w którym za butelkowaną wodę żądano 0,5 EUR. Basenik bardzo mały. Teren hotelu nieduży. Praktycznie ograniczony do budynków ( w ofercie egzotyczny ogród?). Lunch pakiet przyjazdowy, wyjazdowy (przyjazd w nocy i na wycieczkę) żenujący ( jedna kanapka niezbyt świeża i nadpsuta pomarańcza). Wycieczka fakultatywna do Rodos i Lindos ze świetnym przewodnikiem (chyba pan Hubert). Odnieśliśmy wrażenie, że hotel będący własnością Rainbow optymalizuje koszty funkcjonowania.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    PREMIUM tylko w nazwie

    Małgorzata 18.09.2024 | Termin pobytu: wrzesień 2024

    W pierwszych dniach upalnego września Rodos broniło się surowym pięknem wyspy, podobnie jak miejscowość Pefki położona na wzgórzach porośniętych sosnami. Czterogwiazdkowa "Biała Oliwka" jest średniej klasy hotelem w regionie Lindos - pomimo długotrwałego pozycjonowania na pierwszym miejscu w ofercie "Rainbow" jako sieciowego, własnego hotelu . Położenie w oddaleniu od brzegu morza i plaża miejska są przeciętne wobec innych hoteli i apartamentów w Pefki. Hotel zdominowany przez rodaków oraz głośnych Brytyjczyków i Niemców. Wyposażenie hotelu poprawne ale oszczędne co widać i niekiedy czuć. Pobyt umilają niewielki basen, bar i głośna muzyka w godzinach 10-23. Ocenę pokoju (I piętro) obniża obecność mrówek (preparaty ograniczające ich wszędobylskość są do nabycia w pobliskim markecie). Sprzątanie nienachalne, deklarowany zestaw kosmetyków to mydło w płynie. Wyżywienie monotonne, niedosmaczone i pozbawione greckich aromatów - aż szkoda. Na szczególnie pozytywne wyróżnienie zasługuje troska o gości i zaangażowanie personelu w barze i restauracji. Transfer okrężny po wyspie z hotelu na lotnisko trwał 2 godziny 10 minut, niewiele krócej niż lot do kraju. Podczas pobytu uczestniczyliśmy w wycieczkach fakultatywnych do Lindos i miasta Rodos oraz na wyspę Symi . Po Lindos i Rodos oprowadzał Pan Hubert - przewodnik o wybitnej kompetencji i erudycji. Wyspa Symi ma unikatowy charakter na Dodekanezie i warto zobaczyć jej piękno. Ogólnie pozytywna ocena pobytu na Rodos nie jest tożsama z taką opinią wobec hotelu "Biała Oliwka". Hotel nie zasługuje na miano PREMIUM a cena oferty "Rainbow" jest nieadekwatna do jakości infrastruktury i zakresu usług hotelowych, co potwierdzają oceny gości w drugim półroczu 2024 r., ocena ogólna 4. Pomimo dobrej wiary i zaufania do profesjonalizmu "Rainbow", przy wyborze ofert rekomenduję zapoznanie się z aktualnymi/bieżącymi opiniami klientów na temat destynacji, wycieczek i hoteli promowanych przez Biuro.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Kameralny hotel (raczej jednak kategorii 3+ lub 4-) z dobrą obsługą, atrakcyjnie położony na skraju turystycznej wioski.

    Jerzy, Warszawa 20.10.2021

    Dobre miejsce do wypoczynku dla osób, które szukają spokoju i są też zainteresowane aktywnym zwiedzaniem. Niezły niezbyt duży basen (ale miejsca nad basenem wystarcza dla wszystkich gości) i blisko atrakcyjna plaża publiczna. Wyżywienie jest OK, ale nie jest tak dobre jakby wynikało z innych opinii

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Super wakacje

    JUSTYNA, Gdańsk 08.10.2021

    Wakacje były spędzone wyjątkowo, Rodos to piękna wyspa. Nie korzystaliśmy z wycieczek fakultatywnych, ale wynajęliśmy samochód, w czym również pomoc oferowała rezydentka. Sam hotel ocenię na średni niestety, pomimo Premium w nazwie. Pierwsze co się rzuca w oczy to wszechobecny plastik, napoje jakiekolwiek tylko w plastikach, gdzie teraz odchodzi się już od korzystania z plastiku. Posiłki w porządku, mega monotonne śniadania podpasowane pod Brytyjczyków, czyli codziennie jajka i fasolka, brak świeżego pieczywa tylko chleb tostowy i pakowane oczywiście foliowo bułki. Obiady i kolacje raczej smaczne i urozmaicone. Napoje w restauracji jak i w barze wykonywane na bazie wody z kranu, bo wyczuwalny smak kranówki która była tam specyficzna, nie dało się tego dużo wypić. Obsługa bardzo miła i uśmiechnięta, chętnie zagadywała do gości, służyli pomocą. Widok z hotelu na morze to niestety pic, z 8 hotelowych budynków tylko chyba jeden miał jako taki widok na morze, cała reszta z widokiem na tył innego budynku. Pokoje na parterze, czy raczej w przyziemiu miały bardzo mało światła, do tego multum mrówek, które były wszędzie, łącznie z zostawioną na szafce paczką ciastek. Przez cały pobyt pokój nie był sprzątany, wymieniano tylko ręczniki. Łazienka po każdym prysznicu pływała, ponieważ posiadał on tylko małą szybkę, która sprawiała że wszystko lało się na łazienkę. Oczekiwaliśmy chociaż umycia podłogi w niej raz dziennie, a nie było to zrobione ani razu mimo prośby o to. Plaża oddalona niedaleko od hotelu, piaszczysta a woda cieplutka. W mieście dużo barów i sklepików, wypożyczalnie samochodów. Ogólnie wyjazd bardzo udany, ale nie przyjeżdżaliśmy spędzać czasu w hotelu 😄

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Hotel ok, lecz nie doskonały!

    MATUESZ, KRAKOW 17.09.2020

    Hotel czysty, nowoczesny i kameralny. Pokoje małe, ale mają wszystko co potrzeba. Jedynie do czego można się przyczepić to wylewająca się woda na całą łazienkę podczas brania prysznica ponieważ ścianki są za krótkie. Z odpływu wychodziły też mrówki... Pokoje sprzątane na życzenie, ze względu na COVID. Jedzenie średnie, ale najgorzej też nie było. Śniadania bardzo monotonne, smak obiadów i kolacji był różny w zależności od dnia. Poziom posiłków bardzo nierówny. Hotel nastawiony na Polaków! Na śniadanie podawali kiełbasę, a na obiad bigos :D Jechać do Grecji i jeść bigos to trochę dziwnie, ale to kwestia gustu. NA SZCZEGÓLNE DOCENIENIE zasługuje obsługa BARU. Marta, Antula oraz Pan który był zazwyczaj wieczorem - niestety nie pamiętam imienia. Wszystkie wymienione osoby są bardzo przyjazne, kontaktowe i mega pozytywnie nastawione do innych. W 5 lub 6 dniu mojego pobytu wydarzyła się bardzo dziwna sytuacja. Po obiedzie wszyscy, którzy przebywali nad basenem zostali "postawieni na równe nogi" ponieważ ktoś z obsługi (chyba szef kuchni) w zamkniętej po obiedzie restauracji krzyczał tak bardzo, że większość osób, która to słyszała była przerażona. Chyba krzyki były skierowane do kogoś z personelu, ale nie wiem o co dokładnie chodziło ponieważ było to w języku greckim. Ta sytuacja nie powinna się NIGDY więcej wydarzyć ponieważ goście hotelu oczekują spokoju, a nie awantur. Jeśli chodzi o miejsce na leżakach przy basenie to było zawsze:) Smak napojów (softy) są NIE DO PRZYJĘCIA. Niektórzy ludzie brali w barze tylko alkohol, a napoje kupowali w sklepie... hotel koniecznie musi zrobić coś z jakością softów! Ogólnie hotel oceniam na 4 choć jest to między 3 -4. Ocenę podwyższa obsługa baru i kelnerzy w restauracji:)

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem