Opinie o White Olive Premium Lindos

Kategoria lokalna: 4

5.3/6
(604 opinie)
Atrakcje dla dzieci
3.4
Obsługa hotelowa
5.6
Plaża
5.0
Pokój
5.2
Położenie i okolica
5.4
Rezydent
5.4
Sport i rozrywka
4.2
Wyżywienie
5.1
Zweryfikowane treści - Opinie pochodzą od Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
pani z lornetka
Dowiedz się, co sądzą inni
Nowość AI

Zastanawiasz się, czy ten hotel to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Rodos- White Olive Premium Lindos

    Ryszard, Rzeszów 29.08.2024 | Termin pobytu: sierpień 2024 | Tagi: 46-55 lat, ze znajomymi

    Obsługa miła, hotel średniej klasy a wyżywienie słabe. Brak animacji dla dzieci. Z dotychczasowych wyjazdów do Grecji- niestety najgorzej.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    Hotel z potencjałem

    Dawid, 01.11.2021 | Tagi: 26-35 lat, w parze

    Byliśmy w hotelu przez tydzień w październiku 2021. Nasz pobyt zaplanowany był na dwa tygodnie, ale już przy meldowaniu w hotelu okazało się, że hotel się zamyka w tym sezonie i zostaniemy przeniesieni do innego, mimo że to ten zabukowalismy w Rainbow. Hotel położony jest ok 500m od bardzo ładnej piaszczystej plaży w Pefkos z dużą ilością leżaków (płatnych od 10 do 18 euro za 2 leżaki i parasol). Hotel posiada ciekawy design w pokojach i częściach wspólnych. Ma bardzo miłych i pomocnych pracowników. Jedzenie smaczne i różnorodne, każdego dnia możliwość spróbowania innej greckiej potrawy bez potrzeby chodzenia do tawern. Natomiast są też istotne wady. Podczas naszego pobytu było ich kilka: - kilkukrotnie o różnych porach dnia i nocy włączał się alarm (co spowodowało taki poziom ignorowania, że gdyby faktycznie coś się działo raczej nikt by na niego nie zareagował) - na początku nie działała karta do pokoju - nie działał sejf (po zgłoszeniu został naprawiony) - nie działał poprawnie internet (najpierw w lobby a później w pokoju) - poziom czystości pokoju pozostawiał wiele do życzenia - w każdym pokoju nad drzwiami (wewnątrz) świecił się znak Exit (nawet w nocy) Generalnie pobyt uważamy za sympatyczny i udany, ale na ten moment hotel zasługuje na maksymalnie 3*.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Pobyt na koniec maja 2022

    Marcin, Szczytno 16.06.2022 | Tagi: 36-45 lat, w parze

    Pobyt na przełomie maja i czerwca 2022 (11 dni). Opisuję jak było: Pokój w miarę ok, byliśmy na 2 piętrze, w budynkach nie ma wind, więc starsze osoby na pewno będą miały problem z wtarganiem walizek do i z pokoju, obsługa nie pomaga, w pokojach wymieniają tylko ręczniki przez cały pobyt, śmieci i naczyń nie zabierają. W pokoju były naczynia, których oczywiście obsługa nie myła. W kranach woda mocno chlorowana niedająca się pić, wodę dostaniesz tylko na początku dalej jak chcesz to musisz kupić w barze lub sklepie. Internet wifi beznadziejny w całym hotelu niezależnie gdzie byłeś był tak samo zły. Jedzenie: nie rewelacyjne, bardzo mało greckich potraw. Bardzo mało Świerzych owoców, tylko jabłka i gruszki, (podczas gdy w miejscowych sklepach był na pewno to w hotelu nie). Bardzo mało owoców morza, co mnie zdziwiło, bo przecież to wyspa to podczas posiłków królowała wieprzowina i kurczaki. Jak pojawiało się coś "lepszego" to było robione przez kucharza, który skrupulatnie wydzielał ile możesz wziąć? W większości wypadków puste tace lub nie wiele tam było. W barze alkohole po za piwem fatalne. Barmani na wszystko mieli wywalone, robili wszystko od niechcenia (po za jednym najstarszym, któremu się chciało pomóc lub wykombinować coś, aby drink dał się pić). Co mi bardzo przeszkadało to napoje czy drinki w barze były wydwane w styropianowych lub plastikowych kubeczkach co jak na standard 4*+ jest nie do przyjęcia. Basen czynny do godziny 19-tej, później zamykają. O godzinie 9:00 większość leżaków zajęta choć nikt z nich nie korzystał, ludzie schodzili się dopiero między 10 a 13. W pewnej części basenu wszechobecny smród zapach szamba chyba z filtrów basenowych, niestety był przez cały mój pobyt. W recepcji w miarę, choć niewiele miałem z nimi doczynienia. Najlepsza obsługa (po za kucharzem) był podczas posiłków, byli uśmiechnięci i bardzo uczynni. Z rezydentem nie miałem wiele wspólnego na początku byłem na spotkaniu i więcej nie miałem kontaktu. Położenie hotelu dobre, wszędzie w miarę blisko ok 300m do plaży (było ok), w okolicy duża barów z meczami czy muzyką na żywo. Plaża była niedaleko, piaszczysta. Leżaki płatne, ale nie ma konieczności ich wynajmowania, jak nie chcesz płacić możesz spokojnie rozłożyć się na hotelowym ręczniku. W hotelu nie było ŻADNYCH atrakcji (po za jednym wieczorem greckim gdzie jakaś miejscowa wykonawczyni przez 2 godziny śpiewała miejscowe melodie) po za tym NIC, tylko muzyka z youtube w barze to najlepsze, co oferował hotel. Atrakcji dla dzieci po za brodzikiem nie było żadnych na całe szczęście dzieci było niewiele. Większość odwiedzających ten hotel to było 40+. Bardzo dużo Anglików i Niemców w zasadzie cała miejscowość nastawiona tylko na Angielskiego klienta.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Szału nie było. Te słoneczka od Raindow na wyrost przyznane

    Piotr, Piaseczno 02.06.2024 | Termin pobytu: maj 2024 | Tagi: 56-65 lat, ze znajomymi

    Hotel fajnie położony. Plaża piaszczysta, niedaleko. Wąska. W dużym sezonie będzie problem z miejscem na piasku. Pokoje nie za duże, podobno odnowione cztery lata temu. Nie bardzo to widać. Przez cały czas pobytu byliśmy narażeni na "zapach" z hotelowego szamba, czy też oczyszczalni ścieków. Wypoczynek przy basenie, czy też wieczory w barze były okraszane właśnie taką "atrakcją". Nasi znajomi mieli pokój w budynku najbliżej tego źródła zapachu. Oni nawet nie otwierali drzwi na taras, bo od razu mieli smród w pokoju. Posiłki bez rewelacji, ale można się było najeść. Nie wiem tylko dlaczego były chłodne, a niektóre potrawy wręcz zimne. Nie jestem wybredny, ale trochę już zwiedziłem, więc wiem, że można żywić lepiej w hotelach tej kategorii. Obsługa hotelowa bardzo miła, przyjazna i pomocna. Nie mam zastrzeżeń

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Piękne miejsce ale….

    Magda, 16.09.2024 | Termin pobytu: wrzesień 2024 | Tagi: do 25 lat, ze znajomymi

    Lokalizacja hotelu perfekcyjna zarówno jeśli chodzi o wypoczynek czy o bazę wypadowa do zwiedzania wyspy. Pokoje w hotelu wprawdzie są malutkie, ale nie można narzekać na ich czystość i uprzejmość Pań zajmujących się sprzątaniem. Na minus łazienki w pokojach, które są mikroskopijne. Obsługa w restauracji 10/10 cudowni i przesympatyczni ludzie tak samo w barze hotelowym 10/10 cudowni, zawsze uśmiechnięci i pomocni. Recepcja hotelu hmmm…. 2 Panie i 2 totalnie odmienne podejścia do gości. Ciemnowłosa Pani przecudowna, zawsze uśmiechnięta, pomocna każdą sprawę potrafi rozwiązać w chwilę, niestety jasnowłosa Pani z recepcji to totalne jej przeciwieństwo 😞 Niestety największy minus dla organizatora ! Rozumiem wiele, ale brak zabezpieczenia przedłużenia doby hotelowej dla uczestników, którym lot zorganizowano na godziny nocne dnia następnego (4:00 rano) jest karygodne . Wycieczka nie była tania i o ile cały pobyt bardzo fajny to niestety ten ostatni dzień zaważył na ocenie. Myślę, że następnym razem organizator postara się bardziej i już nikt nie będzie musiał koczować na walizkach !!

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Jedzenie w tym hotelu to jakiś żart….

    Hanna 23.09.2024 | Tagi: do 25 lat, w parze

    Zapewniam że będzie to najszczersza opinia jaką przeczytacie o tym hotelu. Zaczynajac od początku, hotel piękny odnowiony, wszystko tak jak na zdjęciach 1:1. Nowoczesne wnętrza zarówno recepcji jak i pokoi, wieczorem ośrodek pięknie oświetlony z cudownym widokiem na morze i miasteczko w oddali. Pokoje wyremontowane i czyste, wszystko zrobione ze smakiem. Jednak w pokoju znajdowały się mrówki, jak z resztą na całym ośrodku zwłaszcza na basenie. Mrówki były małe i nie gryzły jednak można się wściec mając je na balkonie pod prysznicem a nawet w szafie. Obsługa hotelowa cudowna, wszyscy mili i uprzejmi, bardzo pomocni. Jednak przed wyjazdem czytając opinie innych nastawiałam się na to że będzie mały wybór jedzenia (trzeba też podkreślić że jest to bardzo kameralny hotel, nie czuć dużej ilości gości nawet jeśli hotel jest pełny co uważam na plus) JEDNAK JEDZENIE JEST PASKUDNE. Jestem studentką i naprawdę nie mam dużych wymagań co do jedzenia bo nie zawsze zdarza mi się jeść wyszukane jedzenie, jednak to serwowane w hotelu było obrzydliwe i niejadalne. Cały wyjazd jadłam warzywa bo po pierwszej kolacji (prawdopodobnie po rybie) tak rozbolał mnie brzuch, że całą noc nie spałam i było mi po prostu niedobrze (dochodziłam do siebie 2 dni) straciłam ochotę na jedzenie czegokolwiek. Wszystkie mięsa obojętnie w jakiej postaci były tragiczne i smakowały tak samo, były suche, twarde albo tak tłuste i żylaste że nie wiedziałam co wypluwać na talerz. Owoce morza? Ryby? ZAPOMNIJCIE. Po rybie (codziennie tej samej tylko w innym sosie) nie wiem nawet czy była gotowana na parze (albo miała sprawiać takie wrażenie) po prostu była śliska w jakiejś mazi bo inaczej nie da się tego nazwać. Tak piękny nowoczesny hotel i takie jedzenie? Człowiek płaci tyle pieniędzy i nawet nie ma co jeść oprócz frytek, które w porze obiadowej są już przeleżałe i zimne? (Dla mnie osobiście obiadu mogłoby nie być bo naprawdę nie było co zjeść, jakieś gorzkie potrawy codziennie to samo, czasami paluszki rybne i frytki, a no i oczywiście pizza która bardziej przypominała tą mrożoną, ciasto suche trwade nie wiem czy to bułka, chleb, czy co to miało być, uważam że mrożona pizza jest o wiele lepsza niż to coś co było w hotelu, gryzłam to i nie wiedziałam co jem) Bardzo dużo podróżuje jednak takiego jedzenia (zwłaszcza w Grecji gdzie zawsze było ono pyszne, wliczając w to Kretę, Cypr, Zakynthos, Kos i Ateny) takiego czegoś w życiu nie jadłam, to samo tyczy się najbardziej słodkich i chemicznych napoi w moim życiu jakie piłam. Po prostu załamka… rozmawiając z innymi gośćmi wszyscy byli rozczarowani jedzeniem, i nie chodzi tutaj o mały wybór (bo to kwestia osobista) tylko o to że jedzenie było niedobre, nieprzyprawione, coś ewidentnie coś było nie tak!) Jeśli wybierasz się jednak do tego hotelu polecam wziąć jakieś tabletki na trawienie ponieważ po mimo że nie było co jeść wydęty brzuch macie gwarantowany po czymkolwiek zjecie i tak przez cały wyjazd. Już sama nie wiem czy to kwestia wody która jest na wyspie czy to przez to jedzenie. Na śniadanie naleśniki to chyba z kartonu robią, dobrze że były chleb tostowy bo inne pieczywo wyglądało jak chleb który dopiero wkłada się do piekarnika żeby go upiec. Co do słodyczy jest okej jednak też czuć chemię i kolorkowe barwniki aż do nas krzyczą. (Chyba najlepszą rzeczą którą tam zjadłam było ciasto czekoladowe) Bardzo mały wybór ZJADLIWEGO jedzenia (chodzi tu u warzywa i sałatę oraz dużą ilość owoców). Co do lokalizacji do plaży BARDZO daleko. 450m? Chyba w lini prostej. Schodki o których każdy pisze są dopiero po wyjściu z hotelu na główną drogę, następnie należy skręcić w lewo iść cały czas w dół potem w prawo, następnie prosto, przejść przez restaurację i znajdziemy owe schodki na plażę po których też trzeba zejść :) nigdy więcej nie wybiorę się do tego hotelu i nie polecę go napewno moim najbliższym. Sama Wyspa ładna ale liczyłam na coś więcej. Lindos piękne miasto. Najbardziej opłaca się wypożyczyć auto i pozwiedzać. Byliśmy na rejsie na wyspę Symi, który bardzo polecam bo zrobiło to na mnie wrażenie. Bardzo przyjemna wycieczka.

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    22

    Wielkie rozczarowanie

    Sebastian, Mosina 23.06.2023 | Termin pobytu: czerwiec 2023 | Tagi: 26-35 lat, w parze

    Byliśmy w tym hotelu ze znajomymi w 2022 roku. Był wtedy świetnym wyborem i zostawił po sobie dobre wspomnienia wiec postanowiliśmy tam wrócić. I to był bardzo duży błąd. O ile hotel znajduje się w dobrej lokalizacji, super baza wypadowa, blisko piękna lecz wąska plaza, sama infrastuktura hotelu piękna, mało atrakcji dla dzieci przez co nie jest oblegany przez rodziny z dziećmi dla mnie to duży plus ale tutaj już korzyści, zadowolenie z pobytu się kończą. Zacznę od tego, ze dopłaciliśmy za pokój w pierwszej linii z widokiem na morze - otrzymaliśmy zupełnie inny. Zmiana pokoju miała nastąpić kolejnego dnia, lecz Pani z recepcji odezwała się dopiero w połowie naszego 11 dniowego pobytu. Meldując się i otrzymując pokój po godzinie 15, zastal nas po prostaty brudny apartament, brudna łazienka. Szok totalny, zgłoszone na recepcji posprzątane w godzinach wieczornych. Jedzenie monotonne, śniadania codziennie takie same. Zepsute masło przez cały pobyt, mimo zgłoszeń obsłudze - kwaśne wędliny, nabiał. Wieczór grecki - porażka bo odbywał się na „stołówce „ zamiast jak rok temu przy barze głównym ( więcej miejsca, inny klimat) Personel za to oceniam bardzo dobrze - barman, obsługa sali z jedzeniem 5+. 🙂 Potraktowanie tego hotelu jako bazę wypadowa - super! reszta do poprawy i to dużej na pewno cena nie adekwatna do jakości

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    Słaba miejscówa

    Barbara, --- 24.05.2022 | Tagi: 36-45 lat, w parze

    Awarie w pokojach woda,sedes,prysznic. Słabye WIFI w pokojach a czasem wcale. Bar z drinkami o 22 brakuje wszystkiego. Kompletny brak plaży.

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    10

    Wielki zawód za 4700 pln za osobę .

    ANNA, Tarnowskie Góry 11.09.2023 | Termin pobytu: sierpień 2023 | Tagi: 36-45 lat, z rodziną

    Minusy : 1. Izolacja w hotelu - słychać sąsiadów, przesuwane meble, spuszczanie wody, w pokojach są metalowe krzesła - ważące dobre 15kg, przesuwane krzesła słychać na każdej kondygnacji . To również opinia innych gosci. Nam zmieniano pokoj 2 krotnie, dopiero - gdy otrzymałyśmy pokój na najwyższym pietrze , problem nie byl aż tak męczący . 2. Mrówki w pokoju to klasyk . 3. Niedziałająca klimatyzacja ( zmiana pokoju nr1 ) 4. Cieknący sufit w łazience ( zmiana pokoju nr 2) 5. Jedzenie monotonne, przez większość pobytu chodziłyśmy strute ( prawdopodobnie napoje - woda w dystrybutorze ma zapach chloru, lód możliwie tez bardzo wątpliwy ), po czasie kupowalysmy wode butelkową ( mimo opcji all inclusive ), kawę ( bardzo niedobra w hotelu ). Plusy : 1. Miła obsługa próbująca pomóc rozwiązać problem. 2. Znalezienie miejsca przy basenie nie było problemem . Urlop nie spełnił oczekiwań, stresujące było rejestrowanie wciąż na nowo problemów w recepcji i szukanie rozwiązań, zmiany pokoju 2 razy. Strata czasu . Hotel nie reprezentuje standardu który podaje .

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Nie wiem dlaczego Premium …?

    TOMASZ, KRAKÓW 20.07.2021 | Tagi: 46-55 lat, w parze

    Nie wiem dlaczego w nazwie Hotelu jest słowo Premium ? gdyż nie przekłada się to w żaden sposób . Hotel czysty , kameralny rok po remoncie , lecz wieczorami koło basenu i baru nie da się siedzieć bo strasznie wali szambem . W łazienkach jest tak mała szyba prysznicowa ( jeszcze takiej nie widziałem małej ) ze woda leje się wszędzie . Przed wejściem do Hotelu krzaki i śmietniki trochę słabo jak na przednia cześć hotelu Premium . W Hotelu wszystkie napoje ( strasznie słabej jakości , woda mineralna tylko z automatu i nie da się pic tak słona ) podawane są w plastikowych jednorazowych kubkach , kawa z automatu dostępna tylko w godzinach otwarcia restauracji i baru beznadziejna nie da się pic . Brak wczesnego śniadania gdy wyjeżdża się na wycieczkę wczesnie rano brak możliwości napicia się czegokolwiek o kawie już nie wspomnę . Największym hitem jest lunch box na który można się zapisać jadąc na wycieczkę , a w nich dwie kromki suchego chleba tostowego ( nie ma nic żeby je czymś chociaż posmarować ) , jabłko , ciasteczko i mała woda ! W Hotelu są trzy tv , ale na żadnym nie można było oglądać mistrzostw Europy na pytanie czemu dostałem odpowiedz „ proszę spróbować w innym hotelu lub barze „ . W hotelu wieczorami nie dzieje się totalnie nic .

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem