Opinie klientów o White Olive Premium Lindos

5.3 /6
454 
opinie
Atrakcje dla dzieci
3.4
Obsługa hotelowa
5.6
Plaża
5.1
Pokój
5.2
Położenie i okolica
5.5
Rezydent
5.4
Sport i rozrywka
4.2
Wyżywienie
5.2
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

2.0/6

Julia 08.07.2024

Nie polecam hotelu

Hotel 4,5 gwiazdkowy nie spełnił moich oczekiwań. Pisząc tę opinię chcę zaznaczyć, że to nie były moje pierwsze wakacje w hotelu 4 gwiazdkowym i do tego all inclusive. Po pierwsze zdjęcia i opinie nie pokrywają się, z tym co zobaczyłam na miejscu. Zaczynając od pokoju, który odbiegał od tego ze zdjęć. Pokój dla dwóch osób był mały, łóżka wąskie, nie było tak czystko, jak powinno być. Obsługa hotelu na średnim poziomie, często nie słyszałam nawet dzień dobry idąc na posiłek. Panie z recepcji również pozostawiają wiele do życzenia, więcej grymasu aniżeli serdeczności. Co do jedzenia, to liczyłam na większy wybór i możliwość próbowania greckich potraw. Nie można było liczyć nawet na kultowego gyrosa w picie. Jadłam przekąski przy basenie, a obiady i kolacje na mieście, jedynie na śniadanie zawsze można było coś znaleźć dla siebie. Nawet frytki często twarde i niedobre. Bar zamykał się równo o 23, animacji brak, ale z tym się liczyłam, bo informacje są podane na stronie. Raz był wieczór grecki, który miał trwać do godz 23, a skończył się wcześniej, natomiast podobał mi się wieczór z muzyką pop na żywo. Na plus muzyka przy basenie, osoby które chcą odpocząć od tłumów na pewno będą zadowolone. Na terenie hotelu czysto i zielono. Znajomi mieli karaluchy w pokoju i zamiast od razu zmienić im pokój to obsługa hotelu zaproponowała dezynfekcję. Plaża ładna, piaszczysta, ale wąska. Leżaki dodatkowo płatne. Przystanek autobusowy bardzo blisko hotelu, tak jak supermarket. Takie rzeczy nie powinny mieć miejsca w hotelu 4,5 gwiazdkowym, zamiast cieszyć się pobytem w pełni, to musiałam zmieniać pokój na inny i płacić dodatkowo za jedzenie na mieście. Nie polecam za tę cenę. W tamtym roku byłam na Krecie w hotelu 4 gwiazdkowym, wszystko było na znacznie wyższym poziomie, więc jadąc do tego hotelu też liczyłam na podobny standard, a się zawiodłam.

1.5/6

Nati 26.07.2022

Tak jak w tytule ogromne karaluchy w pokoju, dla mnie to jakaś kpina ja rozumiem ze inny klimat ale byłam wiele razy na prawdziwej egzotyce między innymi z biurem rainbow na Mauritiusie i nawet w takich tropikach w hotelu dbano aby takie sytuacje nie miały miejsca, pryskano gdzie trzeba i nie było problemu a turaj w hotelu white olive który należy do rainbow spod prysznica karaluch na zasłonie tez nie muszę mówić ze dla osoby z fobia to jest masakra ale i dla każdego normalnego człowieka jest to nie akceptowalne, all inclusive bardzo przeciętny mała ilość jedzenia jak ma hotel który ocenia się na 4,5 gwiazdki to żart ? Plaża oddalona o kilkaset metrów jest największym atutem tego miejsca plus świetne tawerny szkoda ze co wieczór trzeba do nich wychodzić żeby zjeść coś greckiego i smacznego, w hotelu bardzo dużo Polaków.

1.5/6

ANNA, Gdańsk 16.08.2021

Wyjazd wakacyjny

Hotel oddalony daleko od plaży ok.15 min.Leżaki na plaży płatne 18 Euro.Brak atrakcji dla dzieci.Hotel niedostosowany dla dzieci.Pokoje bardzo ładne.Rezydent fatalny,Jedzenie mało urozmaicone.Drinki tylko słodkie - alkoholu prawie nie czuć.

1.5/6

Tomasz 16.08.2022

Totalny zawód. NIE POLECAM!

W zeszłym roku będąc na Zakhyntos w hotelu z sieci Rainbow White Olive Elite byliśmy zachwyceni hotelem, obsługą, jedzeniem i czystością. W tym roku zachęceni zeszłorocznymi wakacjami postanowiliśmy wybrać kolejny hotel z sieci Rainbow. Od samego początku wszystko prawie było na NIE. Po pierwsze przylot z Katowic na Rodos we wczesnych godzinach porannych, w hotelu byliśmy ok 8 rano. Wykończeni całonocną podróżą marzyliśmy o kąpieli i odpoczynku. Okazało się, że doba hotelowa zaczyna się od 15, całe szczęście, że można było iść na śniadanie. Tutaj kolejna "niespodzianka", dawno nie spotkałam się w hotelach nawet posiadających mniej gwiazdek tak ubogiego i beznadziejnego śniadania. Wybór i jakość produktów była tragiczna, jedyne co dało się jesć to jajka sadzone (przez cały wyjazd...), jajecznica to jakaś breja z gotowego jajecznego płynu, pieczywo okropne, śniadania pod Brytyjczyków: jakieś fasole i wszystko ociekające tłuszczem, obrzydliwe. Jak nie przyszedłeś rano na śniadanie to mogłeś mieć nawet problem z masłem, bo z 1h przed końcem to już mało co dokładali. Jadalnia na zewnątrz- sam sobie szukasz pełnego zestawu sztućców ze stołów, po których (choć kocham zwierzęta) latała gromada małych kotów, zjadając w chwili nieuwagi coś z talerza, albo przechodząc po nim. Po "śniadaniu" musieliśmy poczekać na pokój nad basenem, leżaki pamiętają jeszcze chyba czasy komuny, bo nie dało się na nich wysiedzieć, po kilku godzinach czekania na pokój mój Mąż miał bóle kręgosłupa przez 3 dni. To i tak cud że udało się dorwać 2 leżaki, bo jak (niestety inaczej nie byłoby gdzie siedzieć) nie ruszyłeś z tłumem przed 7 rano z ręcznikami i nie zająłeś miejsca to o 7.30 już nie było nawet jednego wolnego. W porównaniu z ilością gości hotelowych leżaków było może dla 30%, reszta musiała albo iść na plażę, albo koczować na płytkach. Kiedy otrzymaliśmy pokój to nie powalił mnie on na nogi, zwłaszcza że był on usytuowany na górce (po 16 h na nogach idź pod górę z walizkami) i jeszcze na 2 piętrze na które prowadzą kręte, wąskie schody. Osoba starsza maszerując tak kilka razy dziennie na posiłki i na basen kolację to sobie już chyba oduści bo fizycznie nie da rady tak wspinać się do pokoju. Jeśli chodzi o czystość pokoju dramat, ręczniki pierwszą i drugą świeżość już dawno miały za sobą, choć drugiego dnia Panie (szumnie nazwane) sprzątające zabrały nam małe ręczniki i 5 dni prosiłam się o to żeby przyniosły nowe, bo zostaliśmy tylko przez cały pobyt każdy z 1 dużym ręcznikiem. Sprzątanie? Hmm to było ledwo z łaską wyrzucenie śmieci i jak wymusiłeś to dali Ci papier toaletowy, nie było wymiany ręczników, pościeli, mycia podłóg. W łazience prysznic zrobiony tak niefortunnie, że woda lała się na pół pomieszczenia, niestety nikt nawet raz nie przetarł tej podłogi. Dopłaciliśmy za widok na morze, a dostaliśmy widok na klimatyzatory. All inclusive i bar przy basenie? Porażka, jeśli ktoś nie miał cukrzycy to mógł się jej nabawić pijąc te obrzydliwe napoje. Jedyne co piliśmy z Mężem to woda ( choć butelkowaną musieliśmy sobie zgrzewkami przynosić z marketu) albo na śniadanie herbata. Reszta nie do picia. Kawa jakaś chemiczna lura, drinki koło alkoholu nie leżały, przekąski- obrzydliwe. Obsługa w recepcji, kiedy zgłosiłam że jestem tym wszystkim rozczarowana..." A co Pani chciała, to są tylko 4 gwiazdki nie 5". Ogólnie za taką kwotę, którą wydaliśmy na wyjazd, totalnie nie polecam tego hotelu. Moja opinia nie jest odosobniona, ludzie którzy, kiedy my przyjechaliśmy koczowali od 11 do 20 czekając na wylot do Katowic, cieszyli się że już wyjeżdżają, tak bardzo NIE PODOBAŁ im się pobyt, osoby z naszego turnusu miały to samo zdanie. Para z dzieckiem każdą kolację jadła na mieście bo inaczej dziecko chodziłoby głodne. Ja na obiady i kolacje, które niczym się nie różniły jadłam tylko pomidory, bo nawet porządnego mięsa przez cały pobyt nie było. Ogólnie totalny niewypał.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem