Kategoria lokalna 4
4.5/6
Pobyt w dn. 18-28.09br bardzo udany. Dobre wrażenia potęgowała wspaniała pogoda i wyjatkowo czyste i ciepłe morze. Hotel ładnie odnowiony, przyjemnie umeblowany. Funkcjonalnie zorganizowana infrastruktura, basen, bar i otoczenie. Zastrzeżenia może budzić ujednolocona chyba cena pokoi, w tym część na parterze nie tylko bez żadnego widoku, wyłacznie na sąsiednią ścianę lub hydrant / służę zdjęciem /. Na szczeg ólnie wysoką ocenę zasługuje menadżer hotelu - przemiły, nadzorujacy personel i cały hotel starający się dogodzić wszystkim gosciom hotelowym. Wyżywienie znakomite, podawane z zachowaniem wszelkich reżimów sanitarnych, bardzo smaczne i ładnie przygotowane. Młoda i wesoła ekipa kelnerów i kucharzy nawiązywała sympatyczny kontakt z gosćmi. W sumie przesympatyczny obiekt, wart polecenia na wakacje.
Maria Elżbieta, Katowice - 06.10.2020
0/0 uznało opinię za pomocną
4.5/6
Hotel bardzo ładny i położony w bajkowym miejscu z przepięknym widokiem na zatokę. Zachody słońca bajka. Pokoje bardzo ładne. Minus to łazienka. Uszkodzone słuchawki prysznicowe oraz brudne węże od tych słuchawek. Przy pierwszym sprzątaniu wszystko super przy kolejnych tylko wymiana ręczników. Jedzenie dla mnie super ale żona jadła tylko owoce i naleśniki.
DAWID, CHRZANOW - 14.10.2021
0/0 uznało opinię za pomocną
4.0/6
Hotel pod względem wizualnym oraz czystości na bardzo wysokim poziomie, zdecydowanie kameralny obiekt ale na tym mi zależało przy wyborze oferty. Obsługe warto podzielić na tą restauracyjno pokojową oraz sama hotelowa, ta pierwsza na bardzo wysokim poziomie, jeśli chodzi o samą obsługę hotelu to niestety w niczym konkretnym pomocy nie można oczekiwać. W opisie zawarta jest informacja o wifi w pokojach, co oczywiście okazało się nie możliwe, gdzie przy wyborze hotelu zależało mi na dostępie do wifi w pokoju, obsługa po 5 wizytach stwierdziła że oni sami nie mają w domu internetu i mam sobie iść. Z tego co mówili inni goście również mieli ten sam problem. Dość szybko zamykany basen, trochę szkoda bo fajnie po takim gorącym dniu ochłodzić się wieczorem w takich pięknych warunkach. Hotel nie posiadał kompletnie żadnych animacji, dla nas było to plusem, chociaż muzyka w 1-2 dni w tygodniu byłoby fajna opcja. Jeśli chodzi o gastronomie zdecydowanie monotonne jedzenie, codziennie to same menu z 1-2 zmianami, brak owoców nawet tych bardziej regionalnych. W barze drinki ok, barmani oraz obsługa w restauracji bardzo miła i pomocna. Pan Sławek rezydnet, człowiek z ogromną wiedzą, bardzo zaplanowany i zdecydowanie było widać że kocha swoją pracę, bardzo było nam miło że mieliśmy okazję być pod jego skrzydłami na wycieczce oraz w hotelu, bardzo pomocny oraz sympatyczny człowiek.
Patryk - 21.06.2022
7/7 uznało opinię za pomocną
4.0/6
Wakacje na wyspie Rodos w hotelu White Olive Premium lindos uważamy za udane. Hotel ma bardzo dobrą lokalizację blisko do ładnej plaży i urokliwego miasteczka. Plaża choć mała i wąska, to zawsze można się było rozłożyć na hotelowych ręcznikach. Byliśmy w hotelu od 24 czerwca Polecamy wycieczki objazd po wyspie i na wyspę Symi. Ocena hotelu 4 z uwagi na monotonne wyżywienie i wiecznie zalaną łazienkę - źle zaprojektowana kabina prysznica powoduje, że woda wylewa się na całą łazienkę. Pokój sprzątany dopiero po interwencji na recepcji mimo wywieszki na klamce z prośbą o posprzątanie. Generalnie hotel kameralny, goście raczej 40+, brak animacji, na wypoczynek i wyciszenie jest ok. Basen mały, dostępnych wokół ok 100 leżaków ale o dziwo nie było problemu ze znalezieniem wolnych. Widocznie hotel nie był obłożony w 100%. W pokojach były komary więc warto się przed nimi zabezpieczyć. Bar hotelowy był zamknięty. Dostępny był jedynie bar przy basenie więc alkohol jedynie w plastikowych kubkach...
Iwona, Siemianowice Śląskie - 04.07.2022
3/3 uznało opinię za pomocną