Kategoria lokalna 4
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Czysty pachnacy swiezoscia, ladna okolica ,mila obsluga
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Pobyt na przełomie sierpnia i września 2020. To nasz 8 pobyt na wyspach greckich, ale pierwszy na Rodos. Największe plusy to ludzie pracujący w tym hotelu ; począwszy od recepcji przez bar aż do restauracji. Wszyscy bardzo mili i uczynni. Na szczególne uznanie zasługuje zwłaszcza młoda polska studentka z Lublina pracująca w barze. Sam hotel jest po remoncie, więc pokoje, restauracja i bar są bardzo czyste. Na terenie hotelu goście przemieszczają się bez maseczek, ale należało zachować dystans (z tym bywało różnie). W wielu miejscach pojemniki z płynem odkażającym. Jedzenie dobre, choć dość mały wybór, co przy dwutygodniowym pobycie było nieco nużące. Brakowało zwłaszcza owoców (praktycznie były tylko pokrojone w drobną kostkę arbuzy z minimalnym dodatkiem czasem melona lub kilku winogron). Brak właśnie winogron wydaje się w tym okresie zaskakujący. Jakość alkoholi w barze przeciętna (w porównaniu np. do hotelu White Olive Premium Laganas na Zakynthos, który też należy do firmy Rainbow). Sam hotel składa się z 9 dwupiętrowych pawilonów (po 12 pokoi w każdym). Rozmieszczone są one w ogrodzie oliwnym z licznymi innymi roślinami (m.in. bananowce, owocująca winna latorośl, bugenwille) - to jeden z większych plusów obiektu. Pokoje czyste, z dobrze funkcjonującą klimatyzacją. Sprzątanie pokoi i uzupełnianie kosmetyków oraz zmiana ręczników - na życzenie gości (należy zgłosić to w recepcji). W tym roku liczba gości oscylowała wokół 100-120, co stanowiło około 60% możliwości hotelu. Wydaje się, że przy pełnym obłożeniu mogą wystąpić pewne problemy z miejscem przy basenie czy przy "normalnym" funkcjonowaniu restauracji. Bardzo ważna uwaga - hotel nie jest przygotowany na przyjęcie osób z ograniczeniami w poruszaniu się (brak podjazdów do budynków mieszkalnych, basenu, trochę schodów). W otoczeniu kilka zamkniętych hoteli, również część tawern nieczynna, a najbliższy sklep (mały super market) oddalony o około 1-1,5 km. Do plaży ładna droga, w końcowym odcinku przejście przez nieczynny hotel i około 50 schodków. Sama plaża, jak na większości wysp greckich, dość wąska, grubopiaszczysta, z łagodnym wejściem go morza i płatnymi leżakami. Transfer z lotniska do hotelu zajmuje około 70-80 minut. Na lotnisku w Rodos sprawdzane są dokumenty PLF z QR Code. Rezydenci, zarówno po przylocie, jak i w czasie powrotu obecni na lotnisku i sprawnie kierujący nami w odpowiedni sposób.
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Byłyśmy na Rodos przed sezonem, przełom kwietnia i maja. W Pefkos dopiero wszystko (hotele, restauracje, serwis plażowy) szykowano do otwarcia, miasteczko było dość wymarłe. Dobrze były zorganizowane wycieczki fakultatywne. Szczególnie polecamy wyjazd na Symi, natomiast Lindos/Rodos można zwiedzić samemu. Mało było czasu z przewodnikiem i oprowadzaniem, zbyt dużo czasu na promocję lokalnych produktów. Mimo, że prognozy pogody wskazywały na deszcz wycieczka na Prasonisi nie została anulowana.
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Zacznę od tego, że nie wszystko wyglądało tak pięknie... Mieliśmy wykupiony pokój z widokiem na morze (za dodatkową opłatą) a dostaliśmy pokój z widokiem na... ,,morze,, klimatyzatorów i bojlerów, które stały na dachu budynku przed nami. Morze było widoczne w bardzo ograniczonym zakresie. Po interwencji u Pani rezydentki usłyszeliśmy tekst, że po powrocie do Polski mamy złożyć reklamację. Żadnej reakcji ani pomocy. Jeżeli chodzi o serwis sprzątający, to też pozostawia wiele do życzenia. Sprzątanie pokoju ograniczało się tylko do wymiany ręczników i to jeszcze trzeba było się upomnieć i do opróżnienia śmietnika. Pościel zmieniona dwa razy na ośmiodniowy pobyt. Ogólnie hotel ładny, po remoncie. Spory basen dla dorosłych i mały brodzik dla dzieci.