Opinie o White Olive Premium Lindos

5.3/6 (510 opinii)

5.3/6
510 opinii
Atrakcje dla dzieci
3.4
Obsługa hotelowa
5.6
Plaża
5.1
Pokój
5.2
Położenie i okolica
5.5
Rezydent
5.3
Sport i rozrywka
4.2
Wyżywienie
5.1
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 4.5/6

    Cisza i spokój na Rodos

    Wakacje z siostrą. Hotel spełnił nasze oczekiwania. Ocena 6. Jedzenie smaczne i urozmaicone. Dostałyśmy przestronny pokój trzyosobowy . Obsługa sympatyczna i pomocna. Basen ok, wystarczająca ilość leżaków. Do dyspozycji gości były "zabawki" plażowe tj. makarony, piłki, nadmuchiwane koła itp. Plaża spokojna z krystalicznie czystą i przejrzystą wodą. Wieczorne animacje 2 razy w tygodniu - wieczór z muzyką pop oraz pokaz tańców greckich. Super miejsce dla osób ceniących sobie ciszę i spokój. Z dala od miejskiego hałasu. Wakacje zaczęły się z przygodami. Mieliśmy 20 godzinne opóźnienie ze względu na 3 krotną awarię silnika samolotu- przewoźnik Smartwings. Po dwóch próbach nieudanego startu, lot został przełożony na następny dzień. Pasażerowie musieli spędzić około 7 godzin na pokładzie samolotu przy trzydziestostopniowej temperaturze. Jako część rekompensaty za niedogodności ze strony przewoźnika, Rainbow zaproponował obniżenie ceny za wycieczki fakultatywne o 20 euro/osobę. Przelot reklamowany. Przewoźnik uznał reklamację i zobowiązał się do wypłaty odszkodowania. Mimo nieudanego i bardzo stresującego początku wakacje w hotelu na Rodos będziemy miło wspsominać.

    Magdalena, Józefosław - 20.07.2024  | Termin pobytu: czerwiec 2024

    3/3 uznało opinię za pomocną

  • 4.5/6

    pobyt w hotel white olive premium lindos

    Hotel nowoczesny, czysty, z bardzo miłą obsługą. Blisko przystanek autobusowy, plaża. Basen niewielki, ale dobrze utrzymany. Mnóstwo kotów, co jest dodatkową atrakcją dla miłośników futrzaków. Pokoje zadbane, codziennie sprzątane z wymianą ręczników. 10, 15 minut do centrum miasteczka. Sama miejscowość niezbyt urokliwa, typowo turystyczna, ale autobusem z pobliskiego przystanku można w kilkanaście minut dojechać do pięknego, klimatycznego Lindos. Jedyny MINUS hotelu to jedzenie! Nigdy, nawet na wycieczkach objazdowych w dwu czy trzygwiazdkowych hotelach, nie spotkałam się z tak słabym jakościowo jedzeniem. Jakieś mielono mięso, o dziwnej konsystencji i smaku, wciąż to samo w innych odsłonach, sztuczne, niskiej jakości słodycze, zgnite pomidory, a największy koszmar to poranne potrawy z jajek, aż śmierdziało zepsutymi jajkami w ich pobliżu. Makarony albo rozgotowane, niesłone albo wysuszone, twarde, z sosami, które zazwyczaj były bez smaku, często smakowały też jakby były z proszku. Nie było problemu z ilością potraw, mogłoby ich być nawet mniej, ale w lepszej jakości!!! Codziennie ta sama rozgotowana ryba w paskudnym sosie. Dobrze , że większość warzyw była smaczna i zawsze dobre arbuzy i melony. Całkiem dobre drinki. Ogólnie hotel przyjemny, gdyby tylko zmienić żywienie. Widok z restauracji też piękny. Hotel fajny, ale o restauracji lepiej zapomnieć.

    Katarzyna, CIESZYN - 12.09.2024  | Termin pobytu: sierpień 2024

    0/0 uznało opinię za pomocną

  • 4.5/6

    Świetny hotel ale

    Hotel w świetnej lokalizacji, blisko centrum Pefkos, w którym jest dużo świetnych restauracji, sklepów i wypożyczalni samochodów. Cudowna obsługa nastawiona na dobry kontakt z gośćmi, zawsze uśmiechnięci barmani/ki i kelnerzy. Jedzenie w hotelu smaczne ale powtarzające się w większości. Niestety mało tradycyjnych greckich potraw. Duży wybór napojów oraz wina i piwo z nalewaków. Pokoje ładne, ale czystość łazienek mogłaby się poprawić (wyczuwalna ilość kamienia na armaturze oraz osad na podłodze prysznica). Pościel i ręczniki czyste ale niektóre z niewielkimi plamami, kwestia wybielenia. Mimo kilku wad, które wymieniłam jesteśmy bardzo zadowoleni z pobytu i z pewnością bedziemy wracać myślami.

    Oliwia, Gdańsk - 03.07.2023  | Termin pobytu: czerwiec 2023

    3/3 uznało opinię za pomocną

  • 4.5/6

    Pobyt w White Olive

    Pobyt w dn. 18-28.09br bardzo udany. Dobre wrażenia potęgowała wspaniała pogoda i wyjatkowo czyste i ciepłe morze. Hotel ładnie odnowiony, przyjemnie umeblowany. Funkcjonalnie zorganizowana infrastruktura, basen, bar i otoczenie. Zastrzeżenia może budzić ujednolocona chyba cena pokoi, w tym część na parterze nie tylko bez żadnego widoku, wyłacznie na sąsiednią ścianę lub hydrant / służę zdjęciem /. Na szczeg ólnie wysoką ocenę zasługuje menadżer hotelu - przemiły, nadzorujacy personel i cały hotel starający się dogodzić wszystkim gosciom hotelowym. Wyżywienie znakomite, podawane z zachowaniem wszelkich reżimów sanitarnych, bardzo smaczne i ładnie przygotowane. Młoda i wesoła ekipa kelnerów i kucharzy nawiązywała sympatyczny kontakt z gosćmi. W sumie przesympatyczny obiekt, wart polecenia na wakacje.

    Maria Elżbieta, Katowice - 06.10.2020

    0/0 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem