Opinie klientów o White Olive Premium Lindos

5.3 /6
454 
opinie
Atrakcje dla dzieci
3.4
Obsługa hotelowa
5.6
Plaża
5.1
Pokój
5.2
Położenie i okolica
5.5
Rezydent
5.4
Sport i rozrywka
4.2
Wyżywienie
5.2
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

3.0/6

Paweł, Piaseczno 08.06.2022

Śrenio

Hotel mocno średni. Przy basenie drink bar z bardzo miernymi alkoholami i kawą. Jedzenie też średnie. W pokoju karaluchy, Muzyka disco z lat 90 typu 2 UNLIMITED czy ACE OF BASE. Nie polecam

3.0/6

Tomasz, Warszawa 17.10.2023
Termin pobytu: wrzesień 2023

Spore rozczarowanie

Hotel mnie bardzo rozczarował, sprawia wrażenie na zdjęciach bardzo eleganckiego natomiast realia dosyć mizerne. Na samym początku mimo życzenia oddzielnych łóżek dostaliśmy łóżka podwójne. Pokoje po kilku godzinach oczekiwania zostały wymienione. Pokoje w skali mikro, poza łóżkami i łazienka nie ma miejsca żeby rozpakować swoje rzeczy. Sprzęty sanitarne poniszczone i niedziałające (zepsuta spłuczka), ściany brudne, drzwi uszkodzone. Serwis pokoju na słabym poziomie - ograniczał się do przetarcia podłogi śmierdzącym mopem po którym trzeba było wietrzyć pokój. Łóżka małe, raczej dla dziecka niż osoby dorosłej. Bar Ok, basen Ok. Drinki - do wyboru około 10 z czego większość niesmaczna, brak drinków standardowych tez był sporym zaskoczeniem, one były dodatkowo płatne, a dostępne na miejscu na zasadzie wódki z cola. Jedzenie standardowe europejskie z elementami kuchni greckiej i śródziemnomorskiej, bez smaku, nieprzyprawione, zupy o konsystencji wody, ale zawsze można było znaleźć coś zjadliwego. Do plaży blisko, ale nazywanie tego plaża to też nadużycie, bo przy zejściu z klifu zaczyna się woda. Pojedyncze leżaki na takiej plaży dodatkowo płatne i ustawione jeden na drugim bez jakiegokolwiek odstępu. Obsługa na plus, miła ekipa z obsługi z Polski zawsze pomocna. Wycieczki fakultatywne Ok, polecam. Ogólnie jestem rozczarowany hotelem, nie polecę nikomu, uważam ze cena była nieadekwatna do standardu.

3.0/6

adrian 23.09.2021

white olive - black true

adrian cichon 2 dni temu na stronie Google 2/5 Pokoje malutkie w których brak nawet szklanek. Biegają mrówki w nich jak po autostradzie. Jedzenie bardzo słabe monotonne. Co nie jest jedzone - na bieżąco i nieudolnie jest przetważne na następne danie. Bardzo mała ilośc dań. Zupy to jakiś dramat, robione w większości z tego co zostało poprzednienie dnia. Jak ktoś się chce odchudzić, to tu ma możliwość napewno schudnie bo wiele się nie naje. Wieczorem szczury wychodzą na teren baru - chyba z kuchni bo jedzenie słabe, to chociaż się napiją. Jeśli to flagowy hotel, to jest on najlepszą antyreklamą dla biura. Pokoje w drugim rzędzie zabudowy z oknem na sąsiedni budynek z hucząca wentylacją nie dają możliwości komfortowego wypoczynku. Typ podróżyUrlop Obsługa3,0Lokalizacja3,0Pokoje1,0 Odpowiedź właściciela wczoraj Szanowny Panie Adrianie, bardzo nam przykro, że nie spełniliśmy Pana oczekiwań względem pobytu. Zapewniamy, że nasz Szef Kuchni codziennie przygotowuje dania z najwyższej jakości produktów. W naszym bufecie są również dostępne greckie potrawy. Wszystkie warzywa są świeże, staramy się unikać mrożonych produktów. Podczas posiłków są również dostępne świeże i sezonowe owoce. Bardzo przepraszamy za niedogodności spowodowane obecnością mrówek. Wynika to z tego, że nasz hotel posiada własny ogród. Wszyscy jednak dobrze wiemy, jak natura potrafi nas zaskakiwać. Oczywiście dokładamy wszelkich starań, by zapewnić najwyższą jakość usług i zagwarantować naszym Gościom najbardziej komfortowe warunki wypoczynku. Pozdrawiamy, Dyrekcja White Olive Hotels

3.0/6

Monika i Dawid 01.11.2021

Hotel z potencjałem

Byliśmy w hotelu przez tydzień w październiku 2021. Nasz pobyt zaplanowany był na dwa tygodnie, ale już przy meldowaniu w hotelu okazało się, że hotel się zamyka w tym sezonie i zostaniemy przeniesieni do innego, mimo że to ten zabukowalismy w Rainbow. Hotel położony jest ok 500m od bardzo ładnej piaszczystej plaży w Pefkos z dużą ilością leżaków (płatnych od 10 do 18 euro za 2 leżaki i parasol). Hotel posiada ciekawy design w pokojach i częściach wspólnych. Ma bardzo miłych i pomocnych pracowników. Jedzenie smaczne i różnorodne, każdego dnia możliwość spróbowania innej greckiej potrawy bez potrzeby chodzenia do tawern. Natomiast są też istotne wady. Podczas naszego pobytu było ich kilka: - kilkukrotnie o różnych porach dnia i nocy włączał się alarm (co spowodowało taki poziom ignorowania, że gdyby faktycznie coś się działo raczej nikt by na niego nie zareagował) - na początku nie działała karta do pokoju - nie działał sejf (po zgłoszeniu został naprawiony) - nie działał poprawnie internet (najpierw w lobby a później w pokoju) - poziom czystości pokoju pozostawiał wiele do życzenia - w każdym pokoju nad drzwiami (wewnątrz) świecił się znak Exit (nawet w nocy) Generalnie pobyt uważamy za sympatyczny i udany, ale na ten moment hotel zasługuje na maksymalnie 3*.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem