Opinie klientów o White Olive Premium Lindos

5.3 /6
454 
opinie
Atrakcje dla dzieci
3.4
Obsługa hotelowa
5.6
Plaża
5.1
Pokój
5.2
Położenie i okolica
5.5
Rezydent
5.4
Sport i rozrywka
4.2
Wyżywienie
5.2
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

3.5/6

Marian, --- 05.11.2020

Polecam ale po pandemii

Byliśmy z mężem, koniec września początek października w okresie pandemii. Pokoje sprzątane na życzenie po wcześniejszym zgłoszeniu w recepcji, również wymieniane ręczniki na życzenie. Pokój duży przestronny, w łazience woda spod prysznica wylewa się na całą łazienkę. Basen mniejszy niż się widzi w prospektach, przy zmianie turnusów brakowało leżaków na basenie. Ubikacje na basenie strasznie małe. Osoby otyłe mają problem z wejściem. Do plaży 450 m. Plaża ogólnodostępna wąska, z leżakami do wynajęcia /10Euro/szersza. Wejście do morza piaszczyste, przy leżakach trochę kamienista. Wyżywienie all: drinki dobre, natomiast na stołówce wszystko na obiedzie i kolacji nakładane na jeden talerz, bułki desery /małe kawałeczki/ zapakowane w małe plastikowe pojemniki, owoce niedojrzałe. Odniosłam wrażenie, że jedzenie jest wydzielane, aby poszło jak najmniej. Kawa i herbata do posiłków podawana w tekturowych kubkach, bez cytryny była ohydna. Brak serów i nabiału, ryb. Wszystko podawane przez kelnerów i przywożone na wózku do stolika .Jak na hotel 4 gwiazdkowy jedzenie słabe. Brak wody butelkowanej. Obsługa kelnerska super. Na kolacji czasami był długi czas oczekiwania. Blisko do przystanku autobusowego, którego rozkład jazdy na mapach i w recepcji jest nieaktualny.

3.5/6

Krystyna, Ożarów Mazowiecki 06.05.2024
Termin pobytu: kwiecień 2024

Jestem zawiedziona

Wybrałam ten hotel, bo miał mieć na miejscu rezydenta, a ja nie znam angielskiego, więc spodziewałam się pomocy. Bardzo długo trwało przydzielanie pokoi. Rezydenta nie było, tylko raz na początku pobytu, resztę załatwiał telefonicznie. Przez 4 dni nie miałam sprzątanego pokoju, o papier toaletowy sama poprosiłam spotkaną sprzątaczkę. Po telefonie do rezydenta miałam sprzątnięty pokój, ale tylko ten jeden raz. Bardzo głośno działały jakieś urządzenia na dachu restauracji, całą noc, z tego powodu nie mogłam spać. Po zamknięciu balkonu, było ciszej, ale z uwagi na gorącą pogodę musiałam włączać klimatyzację, z którą też miałam kłopoty. Jedzenie średnie, niedoprawione, cały czas musiałam używać soli. No, a wyjazd na lotnisko o 24, kiedy o 11 trzeba było opuścić pokój, to już skandal. We własnym zakresie, za dodatkową opłatą udało mi się załatwić pokój na te 12 godzin czekania. Plusy, to obsługa restauracji oraz świetnie działający barek przy basenie i możliwość nalewania sobie samej napoi, których był duży wybór. Dobre słodycze i kawa. Wycieczka fakultatywna też dobrze zorganizowana, kompetentny i znający Grecję przewodnik, młody chłopak, używający bardzo ładnego języka. Byłam z niej bardzo zadowolona.

3.5/6

Hanna, Kalisz 06.06.2024
Termin pobytu: maj 2024

Wakacje maj 2024

W hotelu White Olive Premium Lindos byłam w okresie 17-24 maja 2024. Przyjechałyśmy ok godz. 23.00 - szybko nas zameldowano w pokojach i co było miłą niespodzianką zaproszono na kolację. Rano po odsłonięciu okien czekała nas przykra niespodzianka. Zamiast jakiegoś fajnego widoczku naszym oczom ukazał się tył budynku z klimatyzacją na dachu. Całe szczęście, że miałyśmy pokój na drugim piętrze, to przynajmniej widać było kawałek zatoki i góry. Wszyscy goście którzy mieli pokoje niżej mieli z okna widok na kilka metrów trawniczka i ścianę budynku. Pokój też był niewielki z bardzo podstawowym wyposażeniem. Aż się dziwiłam, że miał 4,5 * . Kolejna niemiła niespodzianka to pierwsze sniadanie - prawie puste pojemniki (a byłam ok. godz. 9.00). Jednak z uwagi na to, że to okres przed sezonem, brak pełnego obłożenia, pomyślałam, że to jest powód szykowania mniejszej ilości jedzenia - taka sytuacja utrzymywała się do kolacji. Tak było do około połowy turnusu. Ponieważ uczestniczyłam w wycieczkach do Marmaris i Symi sadziłam, że skoro wchodziłam na kolację ok godz. 20.00 to może personel nie zdążył uzupełnić pojemników. Jednak z rozmów innych turystów dowiedziałam się , że wybór potraw i ich ilość jest dość skromna. Nawet zaczęliśmy wymieniać uwagi co do pokoi, wyzywienia - podobno all inculisiw. Trudno mi w tej chwili ocenić, czy ktoś z personelu rozumiał o czym mówimy , ale po tej dość głośnej rozmowie, jakość i ilość jedzenia uległa pozytywnej zmianie. Bardzo lubię grecka kuchnię i byłam rozczarowana brakiem smaku i aromatu. Najsmaczniejsze jedzonko i tak było poza hotelem. Personel restauracji był za to niesamowity, błyskawicznie uprzątali stoły i zawsze byly wolne stoliki. Kolejna niemiła niespodzianka - to brak sprzątania pokoju, ani razu łóżka nie były pościelone i nie zmieniono ani razu pościeli, dwa lub trzy dni nie zmieniono ręczników, mimo że zostawiałyśmy napiwek. Wybierając ten hotel kierowałam się opiniami innych turystów, które były bardzo dobre, stąd zdziwienie rzeczywistością. Teraz o przyjemniejszych rzeczach. Sam hotel dość dobrze położony - w miarę blisko do plaży i miasteczka Pefkos. Plaża wąska ale woda cieplutka i czysta. Wycieczki w których uczestniczyłam (Marmaris i Symi) były super, piękne miejsca ale i świetna organizacja. Polecam z czystym sumieniem. Bez problemu tez odbyło się wypożyczenie samochodu - polecam zachodnią część wybrzeża i malownicze widoki z punktów widokowych . Transport publiczny tez jest ok. Przystanek autobusowy jest niedaleko hotelu - spokojnie można dojechać do Lindos (ok 4 km) i do Rodos stolicy wyspy. Taxi też mozna dojechać do Lindos , ale z taxi najlepiej korzystać z postoju , 10 eu do ścisłego centrum Lindos, zamawiając z hotelu to koszt już 16 eu. Warto je zobaczyć, bo jest urokliwe, a z zamku roztacza sie piękny widok . Zwłaszcza wieczorem jest pięknie. W samym Rodos powrotny bilet autobusowy kupic trzeba na "dworcu" autobusowym i warto być z godzinę wcześniej bo kolejki do kasy długie. Ogólnie Rodos polecam, jest pięknie , a ja byłam już chyba za 6 razy i pewnie jeszcze tam wrócę.

3.0/6

Magdalena, Gdańsk 05.06.2023
Termin pobytu: maj 2023

Hotel nie zasługuje na 4*

Piękna infrastruktura z olbrzymim potencjałem lecz musi koniecznie poprawić housekeeping oraz jakość jedzenia. Nasz pokój był źle posprzątany od dnia zameldowania, plamy na meblach po napojach po poprzednich lokatorach, posprzątane byle jak, wiecznie brud na podłodze, brudna łazienka wymagająca porządnego szorowania, przez dwa dni nie mieliśmy papieru toaletowego i mydła. Na nic zdały się grzeczne prośby, rozmowy oraz napiwki. Recepcja wiecznie zbyt zajęta, pani recepcjonistka proponowała dostarczenie produktów za kilka godzin (to byłby środek nocy!), zaproponowałam żeby produkty były zostawione pod drzwiami pokoju żeby rano je sobie zabrać ale nie spełniono mojej prośby bo Pani zapomniała. I tak zapominano dwa dni z rzędu. Smród z kanalizacji nie do wytrzymania, dało się go odczuć nawet nad basenem. Śniadania non-stop takie same, podczas dwutygodniowego pobytu masło było dostępna 3 razy w tym raz na moją wyraźną prośbę. Jedzenie budżetowe, resztki poprzednich posiłków ewidentnie używane w dziwnych 'sałatkach' i 'zapiekankach'. Dojście do plaży dłuższe niż podano oraz przez teren innego hotelu, mało komfortowa sytuacja. Sama plaża piękna z łagodnym wejściem do morza. Hotel bardzo spokojny i kameralny, bez dziwnych animacji i rozrywek co akurat uważam za ogromny plus. Hotel mało przyjazny dzieciom co akurat dla mnie nie było istotne. Gdyby nie cudowna managerka restauracji, Georgia, która stara się ze wszystkich sił by nadrobić zaniedbania w hotelu ten wyjazd byłby zdecydowanie jeszcze mniej przyjemny.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem