Opinie o White Olive Premium Lindos

5.3/6 (512 opinie)

Kategoria lokalna 4

5.3/6
512 opinie
Atrakcje dla dzieci
3.4
Obsługa hotelowa
5.6
Plaża
5.1
Pokój
5.2
Położenie i okolica
5.5
Rezydent
5.3
Sport i rozrywka
4.2
Wyżywienie
5.1
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 3.0/6

    Hotel z potencjałem

    Byliśmy w hotelu przez tydzień w październiku 2021. Nasz pobyt zaplanowany był na dwa tygodnie, ale już przy meldowaniu w hotelu okazało się, że hotel się zamyka w tym sezonie i zostaniemy przeniesieni do innego, mimo że to ten zabukowalismy w Rainbow. Hotel położony jest ok 500m od bardzo ładnej piaszczystej plaży w Pefkos z dużą ilością leżaków (płatnych od 10 do 18 euro za 2 leżaki i parasol). Hotel posiada ciekawy design w pokojach i częściach wspólnych. Ma bardzo miłych i pomocnych pracowników. Jedzenie smaczne i różnorodne, każdego dnia możliwość spróbowania innej greckiej potrawy bez potrzeby chodzenia do tawern. Natomiast są też istotne wady. Podczas naszego pobytu było ich kilka: - kilkukrotnie o różnych porach dnia i nocy włączał się alarm (co spowodowało taki poziom ignorowania, że gdyby faktycznie coś się działo raczej nikt by na niego nie zareagował) - na początku nie działała karta do pokoju - nie działał sejf (po zgłoszeniu został naprawiony) - nie działał poprawnie internet (najpierw w lobby a później w pokoju) - poziom czystości pokoju pozostawiał wiele do życzenia - w każdym pokoju nad drzwiami (wewnątrz) świecił się znak Exit (nawet w nocy) Generalnie pobyt uważamy za sympatyczny i udany, ale na ten moment hotel zasługuje na maksymalnie 3*.

    Dawid, - 01.11.2021

    4/4 uznało opinię za pomocną

  • 3.0/6

    Pobyt na koniec maja 2022

    Pobyt na przełomie maja i czerwca 2022 (11 dni). Opisuję jak było: Pokój w miarę ok, byliśmy na 2 piętrze, w budynkach nie ma wind, więc starsze osoby na pewno będą miały problem z wtarganiem walizek do i z pokoju, obsługa nie pomaga, w pokojach wymieniają tylko ręczniki przez cały pobyt, śmieci i naczyń nie zabierają. W pokoju były naczynia, których oczywiście obsługa nie myła. W kranach woda mocno chlorowana niedająca się pić, wodę dostaniesz tylko na początku dalej jak chcesz to musisz kupić w barze lub sklepie. Internet wifi beznadziejny w całym hotelu niezależnie gdzie byłeś był tak samo zły. Jedzenie: nie rewelacyjne, bardzo mało greckich potraw. Bardzo mało Świerzych owoców, tylko jabłka i gruszki, (podczas gdy w miejscowych sklepach był na pewno to w hotelu nie). Bardzo mało owoców morza, co mnie zdziwiło, bo przecież to wyspa to podczas posiłków królowała wieprzowina i kurczaki. Jak pojawiało się coś "lepszego" to było robione przez kucharza, który skrupulatnie wydzielał ile możesz wziąć? W większości wypadków puste tace lub nie wiele tam było. W barze alkohole po za piwem fatalne. Barmani na wszystko mieli wywalone, robili wszystko od niechcenia (po za jednym najstarszym, któremu się chciało pomóc lub wykombinować coś, aby drink dał się pić). Co mi bardzo przeszkadało to napoje czy drinki w barze były wydwane w styropianowych lub plastikowych kubeczkach co jak na standard 4*+ jest nie do przyjęcia. Basen czynny do godziny 19-tej, później zamykają. O godzinie 9:00 większość leżaków zajęta choć nikt z nich nie korzystał, ludzie schodzili się dopiero między 10 a 13. W pewnej części basenu wszechobecny smród zapach szamba chyba z filtrów basenowych, niestety był przez cały mój pobyt. W recepcji w miarę, choć niewiele miałem z nimi doczynienia. Najlepsza obsługa (po za kucharzem) był podczas posiłków, byli uśmiechnięci i bardzo uczynni. Z rezydentem nie miałem wiele wspólnego na początku byłem na spotkaniu i więcej nie miałem kontaktu. Położenie hotelu dobre, wszędzie w miarę blisko ok 300m do plaży (było ok), w okolicy duża barów z meczami czy muzyką na żywo. Plaża była niedaleko, piaszczysta. Leżaki płatne, ale nie ma konieczności ich wynajmowania, jak nie chcesz płacić możesz spokojnie rozłożyć się na hotelowym ręczniku. W hotelu nie było ŻADNYCH atrakcji (po za jednym wieczorem greckim gdzie jakaś miejscowa wykonawczyni przez 2 godziny śpiewała miejscowe melodie) po za tym NIC, tylko muzyka z youtube w barze to najlepsze, co oferował hotel. Atrakcji dla dzieci po za brodzikiem nie było żadnych na całe szczęście dzieci było niewiele. Większość odwiedzających ten hotel to było 40+. Bardzo dużo Anglików i Niemców w zasadzie cała miejscowość nastawiona tylko na Angielskiego klienta.

    Marcin, Szczytno - 16.06.2022

    3/3 uznało opinię za pomocną

  • 3.0/6

    Szału nie było. Te słoneczka od Raindow na wyrost przyznane

    Hotel fajnie położony. Plaża piaszczysta, niedaleko. Wąska. W dużym sezonie będzie problem z miejscem na piasku. Pokoje nie za duże, podobno odnowione cztery lata temu. Nie bardzo to widać. Przez cały czas pobytu byliśmy narażeni na "zapach" z hotelowego szamba, czy też oczyszczalni ścieków. Wypoczynek przy basenie, czy też wieczory w barze były okraszane właśnie taką "atrakcją". Nasi znajomi mieli pokój w budynku najbliżej tego źródła zapachu. Oni nawet nie otwierali drzwi na taras, bo od razu mieli smród w pokoju. Posiłki bez rewelacji, ale można się było najeść. Nie wiem tylko dlaczego były chłodne, a niektóre potrawy wręcz zimne. Nie jestem wybredny, ale trochę już zwiedziłem, więc wiem, że można żywić lepiej w hotelach tej kategorii. Obsługa hotelowa bardzo miła, przyjazna i pomocna. Nie mam zastrzeżeń

    Piotr, Piaseczno - 02.06.2024  | Termin pobytu: maj 2024

    2/2 uznało opinię za pomocną

  • 3.0/6

    Piękne miejsce ale….

    Lokalizacja hotelu perfekcyjna zarówno jeśli chodzi o wypoczynek czy o bazę wypadowa do zwiedzania wyspy. Pokoje w hotelu wprawdzie są malutkie, ale nie można narzekać na ich czystość i uprzejmość Pań zajmujących się sprzątaniem. Na minus łazienki w pokojach, które są mikroskopijne. Obsługa w restauracji 10/10 cudowni i przesympatyczni ludzie tak samo w barze hotelowym 10/10 cudowni, zawsze uśmiechnięci i pomocni. Recepcja hotelu hmmm…. 2 Panie i 2 totalnie odmienne podejścia do gości. Ciemnowłosa Pani przecudowna, zawsze uśmiechnięta, pomocna każdą sprawę potrafi rozwiązać w chwilę, niestety jasnowłosa Pani z recepcji to totalne jej przeciwieństwo 😞 Niestety największy minus dla organizatora ! Rozumiem wiele, ale brak zabezpieczenia przedłużenia doby hotelowej dla uczestników, którym lot zorganizowano na godziny nocne dnia następnego (4:00 rano) jest karygodne . Wycieczka nie była tania i o ile cały pobyt bardzo fajny to niestety ten ostatni dzień zaważył na ocenie. Myślę, że następnym razem organizator postara się bardziej i już nikt nie będzie musiał koczować na walizkach !!

    Magda, - 16.09.2024  | Termin pobytu: wrzesień 2024

    2/2 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem